AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Teen siis enda järgmisest autost teema. Pärast hea endal ka vaadata mis tehtud.
Asi sai alguse 2003 aasta suvel kui vahetasin sellel autol siduriketta katteid. Siis auto omanik ütles et müüb suvila maha ja autot pole siis ka enam justkui vaja. 15 Mai 2004 saigi 6500 st kroonist loobutud ja Saue ARK-is asjad korda aetud. Auto oli selleks hetkeks sõitnud u. 50.000 km ja välja arvatud avariiline vasak esitiiva nurk originaal värviga. Kahjuks sellest hetkest pole ainsatki pilti säilinud. Esimese tööna sai ette võetud korralik puhastus, siis vasak porikoopa serv. Ukse alune osa sai täies pikkuses vahetatud ja värvitud. Roosteussile oli see koht väga maitsenud.( pilt sellest aastast)
Edasi sai vaadatud et küljekarbid, eriti uksepakud on väga kraabitud ja ka need mõlemal pool üle värvitud.
Aga jälle sellest ajast pilte pole nii et fotodel selle aasta seis.
Lahti käisid ka kõik pidurid, vahetatud tagaklotsid. Muu puhastatud ja määritud.
Värvitud veljed (Sadolin hõbedane)
Siis jäi auto seisma, põhimõtteliselt kümneks aastaks. Vahepeal on ainult mõned korrad käivitatud ja paar tiiru tehtud.
Uuesti hakkasin autoga tegelema 2015 aasta suve lõpupoole. Esimese asjana selgus et veepumba laagrid vajavad vahetamist. Tundub et inimene ,kes tegeles veepumpade kokkupanemise juures laagrite määrimisega, oli selle veepumba valmistamise ajal puhkusel. 2015 sai u. 400 km sõidetud.
2016 hakkasin siis autot uuesti sättima. Summutipükstesse oli auk sisse roostetanud.
Puhastatud ja värvitud sai ka väljalaske kollektor + uued tikkpoldid( roostevaba) ja mutrid (pronks).Sellel autol olid tehases paigaldatud terasest väljalaskekollektori mutrid.
Vahetasin välja jahutusvedeliku. Sees oli sinine jahutusvedelik ja kõik alumiiniumist flantside ja kummilõdvikute kokkupuutekohad oli "paistes".
Kasutasin jälle punast nagu paisupaagilt näha, äkki on parem.
Karburaatori peadüüsiks sa leitud nr 112 ( 109 asemele) ja sõidetud üks 150 kilomeetrine ring. tundub et kõik korras, lekkeid ei tuvastanud rohkem lõdvikute vahelt.
Ning uuesti kodus tagasi
Asi sai alguse 2003 aasta suvel kui vahetasin sellel autol siduriketta katteid. Siis auto omanik ütles et müüb suvila maha ja autot pole siis ka enam justkui vaja. 15 Mai 2004 saigi 6500 st kroonist loobutud ja Saue ARK-is asjad korda aetud. Auto oli selleks hetkeks sõitnud u. 50.000 km ja välja arvatud avariiline vasak esitiiva nurk originaal värviga. Kahjuks sellest hetkest pole ainsatki pilti säilinud. Esimese tööna sai ette võetud korralik puhastus, siis vasak porikoopa serv. Ukse alune osa sai täies pikkuses vahetatud ja värvitud. Roosteussile oli see koht väga maitsenud.( pilt sellest aastast)
Edasi sai vaadatud et küljekarbid, eriti uksepakud on väga kraabitud ja ka need mõlemal pool üle värvitud.
Aga jälle sellest ajast pilte pole nii et fotodel selle aasta seis.
Lahti käisid ka kõik pidurid, vahetatud tagaklotsid. Muu puhastatud ja määritud.
Värvitud veljed (Sadolin hõbedane)
Siis jäi auto seisma, põhimõtteliselt kümneks aastaks. Vahepeal on ainult mõned korrad käivitatud ja paar tiiru tehtud.
Uuesti hakkasin autoga tegelema 2015 aasta suve lõpupoole. Esimese asjana selgus et veepumba laagrid vajavad vahetamist. Tundub et inimene ,kes tegeles veepumpade kokkupanemise juures laagrite määrimisega, oli selle veepumba valmistamise ajal puhkusel. 2015 sai u. 400 km sõidetud.
2016 hakkasin siis autot uuesti sättima. Summutipükstesse oli auk sisse roostetanud.
Puhastatud ja värvitud sai ka väljalaske kollektor + uued tikkpoldid( roostevaba) ja mutrid (pronks).Sellel autol olid tehases paigaldatud terasest väljalaskekollektori mutrid.
Vahetasin välja jahutusvedeliku. Sees oli sinine jahutusvedelik ja kõik alumiiniumist flantside ja kummilõdvikute kokkupuutekohad oli "paistes".
Kasutasin jälle punast nagu paisupaagilt näha, äkki on parem.
Karburaatori peadüüsiks sa leitud nr 112 ( 109 asemele) ja sõidetud üks 150 kilomeetrine ring. tundub et kõik korras, lekkeid ei tuvastanud rohkem lõdvikute vahelt.
Ning uuesti kodus tagasi
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Autot sai veel natuke hooldatud. Vahetatud piduriõli ja kõikide kolbide tolmukatete alused puhastatud ja määritud ja taga vasaku ratta mansetid vahetatud. Sisse läks Dot-4. Siduril sai mõlemad silindrid puhastatud ja värvitud ja uued mansetid. Ja sisse läks BSK. Sest mulle hakkab üha rohkem tunduma et Dot-4 -ja on jumal oma vihas loonud karistuseks inimestele nende pattude eest... Tahtsin külge panna korraks pealkäinud sidurisilindri mis oli õlist tühjaks valatud ja pool aastat riiulis seisnud. Esimese asjana jäi silma et kolb on kinni. Kahjuks jäi pilt tegemata aga kui googlest otsida Titanicult üles toodud asjade pilte siis saab aimu milline see silinder seest välja nägi. Ja see pole mul esimene Dot-4 ga kokkupuutunud asi mis on vanarauaks muutunud. Samas paarkümmend aastat seisnud ja piduritrummliteni maasse vajunud Moskvich 401-l olid kõik pidurisilindrid BSK õli jääkidega koos ja täiesti roostest puutumata.
Kas keegi on katsetanud BSK õli ketaspidurites?
Sisse-välja käies jääb kogu aeg silma et puudub peegli reguleerimishoova kate
Pole siiani hakanud ise leiutama , äkki on kellelgi pakkuda.
Kas keegi on katsetanud BSK õli ketaspidurites?
Sisse-välja käies jääb kogu aeg silma et puudub peegli reguleerimishoova kate
Pole siiani hakanud ise leiutama , äkki on kellelgi pakkuda.
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Bsk täiesti toimib ja määrib ka paremini kui Neva,oht on vaid Bsk madalam keemistemperatuur,soojal ajal tõsisemate pidurduste korral võib keema minna ja pidurid olematuks muuta.Ise olen üle kümne asta Dot-4 kasutanud ja pole mingeid anomaaliaid kogenud.Kruvi katte vast leian sulle,kui koju jõuan ja varud üle vaatan.
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Nii korralik värk,et ei oska isegi midagi kommenteerida.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Värvuselt on minu auto koopia.
Aga tehniliselt tundub sul auto paremas seisokorras olevat.
kuigi masin on mul sõitnud 62000.
Aga tehniliselt tundub sul auto paremas seisokorras olevat.
kuigi masin on mul sõitnud 62000.
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Kui radikas saaks värskema väljanägemse, oleks kõik vinksvonks
Kas taustal olevatest mosudest saame kah midagi huvitavat kuulda-näha?
Kas taustal olevatest mosudest saame kah midagi huvitavat kuulda-näha?
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Sellel autol on veel palju kohti peale radiaatori mis vajaks sättimist. Ma pole neid lihtsalt väga pildistada tahtnud. Näiteks on tehas jätnud värvimata kogu esipaneeli ülemise esimese serva ( seal kus kapoti hinged kere külge kinnituvad).Värvitud on kinnise kapotiga ja niipalju kui iluvõre august värvi sisse läks, aga mitte kapoti servast ülespoole. Seal on ainult natuke värvitolmu ja kerge pindmine rooste. Hmm....aga äkki seda kohta ei tohigi üle värvida sest see võib takistuseks saada musta numbri taotlemisel........ pole ju originaal.... Lisaks tahaks kõik silladetailid puhastamist ja värvimist.
Taustal olevate autodega on see seis et nende remondid ja ehitamised jäävad kõik eelmise aastatuhande lõppu ja siis maksis korralik fotoaparaat ilmselt rohkem kui kõik need Mossed kokku. Sellest ajast saadik on nendega lihtsalt natuke sõidetud ja puhastatud ja rohkem ei midagi. Seega pildimaterjal on väga tagasihoidlik st. et pilte pole. Aga niisama juttu pole vast põnev lugeda. Luban et kui hetkeseisust vähemalt pilt teen siis ikka kirjutan siia ka midagi.
Taustal olevate autodega on see seis et nende remondid ja ehitamised jäävad kõik eelmise aastatuhande lõppu ja siis maksis korralik fotoaparaat ilmselt rohkem kui kõik need Mossed kokku. Sellest ajast saadik on nendega lihtsalt natuke sõidetud ja puhastatud ja rohkem ei midagi. Seega pildimaterjal on väga tagasihoidlik st. et pilte pole. Aga niisama juttu pole vast põnev lugeda. Luban et kui hetkeseisust vähemalt pilt teen siis ikka kirjutan siia ka midagi.
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Panen siis jälle kirja mis vahepeal toimunud on.
Autoga sõites häiris see et salongipeeglist polnud midagi näha mis taga toimub. Katuse serv varjas vaadet. Järeldus ,et tagavedrudega tuleb midagi teha.
Kahjuks seda alasit, mille peal vedrusid siiani pinnitud, läks kellelgi teisel rohkem vaja. Improviseerisin siis ühe vana malmist paksu kevuluugi peal. Aga probleem, et ei tea kui kõverad peavad lehed olema. Eelmisel alasil ( üks vana aurukatla uks)olid märgid peale tehtud.
Valmis sai siis midagi sellist
Mõtlesin hakata autot kokku panema aga auto alla maas vedeles jalus mingi jube roostes rauakolakas
Sellega käisin liivapritsijate juures.
Sild ja 2 trumlit ning pidin 40 raha loovutama
Siis arvasin et peaks ka uued simmerlingid panema
Autoga sõites häiris see et salongipeeglist polnud midagi näha mis taga toimub. Katuse serv varjas vaadet. Järeldus ,et tagavedrudega tuleb midagi teha.
Kahjuks seda alasit, mille peal vedrusid siiani pinnitud, läks kellelgi teisel rohkem vaja. Improviseerisin siis ühe vana malmist paksu kevuluugi peal. Aga probleem, et ei tea kui kõverad peavad lehed olema. Eelmisel alasil ( üks vana aurukatla uks)olid märgid peale tehtud.
Valmis sai siis midagi sellist
Mõtlesin hakata autot kokku panema aga auto alla maas vedeles jalus mingi jube roostes rauakolakas
Sellega käisin liivapritsijate juures.
Sild ja 2 trumlit ning pidin 40 raha loovutama
Siis arvasin et peaks ka uued simmerlingid panema
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Ja värvitud nad saidki
Veel oli murekohaks see et poolteljed ei ole kumbki sirged.( telgsuunaline viskumine) Algul arvasin et veljed kõverad, mida nad natuke olidki. Siis avastasin et kui velje asendit muuta pooltelje suhtes siis viskab veljel erinev koht. Treimise kogemust mul kahjuks väga vähe. Nuputasin tükk aega kuidas pooltelge pinki saada.
Lõpuks panin nii
Nuutidest kinnitasin padrunisse ja teise otsa toetasin poolteljes olevast tsentriavast.
Kas kellelgi oleks paremaid mõtteid? Ma sa aru et parem oleks toestada laagrist. Aga kuidas? Ilmselt mul sellised abivahendid puuduvad.
Kui tera vastu panna oli näha et pooltelg viskab, aga kas ma sain ta nüüd sirgeks ,või lihtsalt teisest kohast kõveraks, ei tea.
Asi veel katsetamata auto küljes.
Veel oli murekohaks see et poolteljed ei ole kumbki sirged.( telgsuunaline viskumine) Algul arvasin et veljed kõverad, mida nad natuke olidki. Siis avastasin et kui velje asendit muuta pooltelje suhtes siis viskab veljel erinev koht. Treimise kogemust mul kahjuks väga vähe. Nuputasin tükk aega kuidas pooltelge pinki saada.
Lõpuks panin nii
Nuutidest kinnitasin padrunisse ja teise otsa toetasin poolteljes olevast tsentriavast.
Kas kellelgi oleks paremaid mõtteid? Ma sa aru et parem oleks toestada laagrist. Aga kuidas? Ilmselt mul sellised abivahendid puuduvad.
Kui tera vastu panna oli näha et pooltelg viskab, aga kas ma sain ta nüüd sirgeks ,või lihtsalt teisest kohast kõveraks, ei tea.
Asi veel katsetamata auto küljes.
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Ilus ja korralik töö! On, mida vaadata.Minu poolt 12 p.