2. leht 4-st
					
				Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
				Postitatud: 21 Dets 2016 21:57
				Postitas moskiito
				kas lihtsam poleks muertseda korralikud poolteljed kui sittast sajja teha? minu mineviku kogemus näitab et isegi kui teed kõvera asja sirgeks, siis varem või hiljem ta läheb uuesti kõveraks ning antud juhul võlli viskumine ikka jääb seega treimistest mina suurt tolku ei näe.
			 
			
					
				Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
				Postitatud: 22 Dets 2016 09:35
				Postitas tarmo400
				Lihtsam oleks kindlasti uued poolteljed panna, aga see pole huvitav. Palju parema tunde annab see kui oled ise oma kätega midagi korda suutnud teha.
Hetke seis siis see et auto jälle ratastele saamiseks tuleb vasakpoolsed klotsid veel korraks maha võtta sest trummel ei lähe peale. Uus klotside vaheplaat tundub 1mm pikem olema kui originaal ja rohkem ekstsentrikust tagasi keerata ei saa.
 
Parem trummel läks peale.
 

 
			
					
				Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
				Postitatud: 22 Dets 2016 15:13
				Postitas marek
				Väga ilus töö! 
Oleks küsimus, et kas kollakad piduriosad on värskelt tsingitud või värvitud?
Tundub nagu oleks värvitud ja kui ongi, siis mis värviga ning mis oli pindade eeltöötlus?
			 
			
					
				Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
				Postitatud: 22 Dets 2016 17:46
				Postitas tarmo400
				Klotsid on terasharjaga puhastatud ja värvitud. Kõik muud hoovad, vidinad on tsingitud. Ma ei tea kuidas tsinkimine mõjuks klotsi katetele. Kõik uued klotsid minu varudes oli  liiga koledad et tahaks külge panna .
			 
			
					
				Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
				Postitatud: 22 Dets 2016 19:47
				Postitas Lepik
				5+. Just seda ongi huvitav näha ,et ei visata pooltelge nurka, rahakott näppu ja poodi uue järgi. Ja kui leiadki uue, ei pruugi seegi 100 % korralik olla. Uue hind ,kui üldse leiad poest, on 40 euri. Aga--  Kui odavamalt leiate,- pakkuge mulle ka paar tükki.  Käisin  sügisel Talupoja juures samasuguse probleemiga, kinnituse treipinki tegi täpselt sama moodi, treis otsad sirgeks ja asi korras, töötab. Ja see tunne ,et oled ise asjale lahenduse leidnud ja ära remontinud, on hoopis midagi muud, kui lihtsalt poest ostetud juppi  paigaldades.  Jõudu.        Lepik.
			 
			
					
				Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
				Postitatud: 22 Dets 2016 21:01
				Postitas moskiito
				Lepik kirjutas:5+. Just seda ongi huvitav näha ,et ei visata pooltelge nurka, rahakott näppu ja poodi uue järgi. Ja kui leiadki uue, ei pruugi seegi 100 % korralik olla. Uue hind ,kui üldse leiad poest, on 40 euri. Aga--  Kui odavamalt leiate,- pakkuge mulle ka paar tükki.  Käisin  sügisel Talupoja juures samasuguse probleemiga, kinnituse treipinki tegi täpselt sama moodi, treis otsad sirgeks ja asi korras, töötab. Ja see tunne ,et oled ise asjale lahenduse leidnud ja ära remontinud, on hoopis midagi muud, kui lihtsalt poest ostetud juppi  paigaldades.  Jõudu.        Lepik.
huvitav on tõesti ise käsi külge panna ja remontida viskav võll ära aga minu kogemused räägviad seda et see mis hakkab viskama, jääbki viskama, paranda nii palju kui soovid ning seda kahjuks tänu metalli väsimusele.
 
			
					
				Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
				Postitatud: 23 Dets 2016 09:50
				Postitas tarmo400
				
			 
			
					
				Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
				Postitatud: 23 Dets 2016 23:05
				Postitas hamada
				Nokiks natuke veel seibide teemal. Käisin vaatasin enda mossede tagavedrusid, 76.a 2140 on kõik seibid ümargused, 80.a 2140 on juba mustad kandilised ja 87.a 2140 on valged kandilised. Arvata võib, et kandilised seibid tulid moskva autodel 70.-te lõpus.
Uuel 80.-te lõpu vedrul on pildil näha, et kolm esimest seibi on kandilised ja viimane on ümmargune. 

 
			
					
				Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
				Postitatud: 10 Jaan 2017 09:53
				Postitas tarmo400
				Vahepeal sai auto ratastele. Tundub et pooltelgede treimisest oli kasu kuna hetkel paistavad  sirged olema 
 
Siit küsimus Moskiitole et mitme pooltelje treimisel sinu kogemus põhineb et need uuesti kõveraks lähevad. Et kui suure tõenäosusega pean hakkam pooltelgi välja vahetama?
Kuna kevadeni paistab veel aega minevat, vaatasin mis  annaks selle ajaga ära teha.
Sihuke suur  kole asi 
 
 
õnneks väga roostes ei ole
 
Kuna paak on tsingitud siis ei tahtnud teda väga kraapima hakata. Et katsun kuidagi värvi eemaldada. Katsetus näitas et lahusti ja pintsel toimetavad
 
Kui vaadata ülal oleval pildil vasakusse ülemisse nurka siis on näha et paaki on ilmselt juba tehasest tinaga lapitud. Huvitav kas siis stantsimisel läks paagi ülemine pool katki......  Igatahes kole tinaplönn  on värvikihi all ja kusagilt ei paista et keegi oleks ise paaki värvinud. Mina seda tina eemaldama ei hakanud, natuke ainult silusin pealt.
Aega võttis asi umbes kolm tundi ja 1,5 l lahustit
 
 
Piltidel veel lõpp tegemata
 
			
					
				Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
				Postitatud: 10 Jaan 2017 15:20
				Postitas tarmo400
				Siis krunt ja kivikaitse
 
ja värv
 
 
Pakiruumi puhastus
 
 
ja külge tagasi 
 
 
Puudu on korralik põhjamatt. Kui ma auto ostsin siis siis kütusetaseme anduri vahelt lekkis bensiini ja see sulatas mati üles.
 
Kui kellelgi on pakkuda ,võib lahkesti märku anda.