2. leht 2-st

Re: IZ 2715 1988.a Piktor

Postitatud: 17 Juul 2017 16:01
Postitas Piktor
Mitu liitrit õli on mootorist läbi voolanud, aga Lehmake on täitsa alles. Kiired ajad on veidi päädinud temaga tegelemist.
AGA jällegi olen probleemi ees, ja kuna mul tõesti pole vene masinatega kogemust absoluutselt siis mõtlesin, et uurin.
Nimelt ostsin uue jagaja Türilt ja no pshh mis see siis külge pole panna eksole, vana küljest, uus külge ja enamvähem paika. Kõik korras aga käima ei lähe.
Okei mingi säde on vahepeal, aga no see on ikka olematu. vahepeal lubas, aga lõi kõik sisselaskesse ja paukus. Vahetasin kondeka ära, sain käima kuid see oli ka mõneks sekundiks. Jällegi kõik.
Täna vahetasin süütepooli, vana läks pidevalt kuumaks. panin uue peale täpselt nii nagu vana, ikka mitte midagi. Kas kontaktidega midagi? vot on asi kus ma ei suuda mõelda välja mis toimub.
Ideid?

Re: IZ 2715 1988.a Piktor

Postitatud: 17 Juul 2017 17:23
Postitas wax
Süüde on õige? (Jagaja õiges asendis)

Re: IZ 2715 1988.a Piktor

Postitatud: 19 Juul 2017 21:38
Postitas janekee5
Kus viljandis asub?tulen nädalavahetus suurejaani.kui abi vaja helista.

janek 58453123

Re: IZ 2715 1988.a Piktor

Postitatud: 05 Aug 2017 00:17
Postitas Piktor
Käib nagu inglimeel, Süütepool oli ära.......
AGA noh kuidas ma nüüd ütlen, muutused muutused, ja kuna projekte pole kunagi palju siis Lehmake saab uue kuue selga ja tänavakõlbulikuks.
Väike teaser mis toimuma hakkab
Pilt

Re: IZ 2715 1988.a Piktor

Postitatud: 10 Apr 2018 15:04
Postitas Piktor
Augustis tõdesin fakti, et Lehmake peab saama legaalselt liikuma. Täna olen jõudnud punkti kus kõik terve esisild on korda tehtud, kere on keevitatud, ning ka uus nina on küljes.
Plaan on saada Mai kuus tänavale. Esialgne tähtaeg oli muidugi 16. aprill värvitud saada, aga mõned kasti keevitus kohad jäid gaasi lõppemise tõttu pooleli. KUID süda ei andnud rahu ja proovi värvimise tegin ikka ära. Võin rahul olla, värv on õiglane, natuke liiga kaasaegne, aga sobib ideaalselt.
Pilt

Ja siin ka väike võrdlus AZLK kõrgustest.
Pilt