2. leht 3-st
Re: 412 mootori pöörded langevad ja liigne vibratsioon
Postitatud: 10 Jaan 2017 09:21
Postitas Härra Erko
Mul peaks täna olema aega, kontrollin tiheduse ära ja siis vaatab edasi...
Re: 412 mootori pöörded langevad ja liigne vibratsioon
Postitatud: 11 Jaan 2017 16:17
Postitas Härra Erko
Kontrollisin õhutiheduse ära, mingit muutust mootori töös cleanerit lastes ei täheldanud. Leidsin garaažist veneaegse rem komplekti (kasutatud) ning avastasin, et mul puudub üks klapp (pildil). Kuna seda seal varem ei olnud, ei oskanudki seda taga igatseda. Kahjuks sai kütus otsa ja järgi proovida ei saanud. Düüside suurustega tekkis ka üks küsimärk, nimelt omal remontkomplektist sain õhudüüsid kirjaga 310 ja 330 ning vanad düüsid olid ka samasugused. Seega hetkel võtsin sellest veneaegsest rem komplektist vanad düüsid ja kruttisin külge. Suuruseid ma õhudüüsidel ei tea, sest neid pole võimalik välja lugeda, kütuse düüsid klappisid originaaliga. Kui uuesti garaaži satun, siis annan teada, kuidas teiste düüsidega ja selle klapiga masin töötab.
Re: 412 mootori pöörded langevad ja liigne vibratsioon
Postitatud: 19 Jaan 2017 14:03
Postitas Härra Erko
Pöörded enam ei lange ja mootor käib ka juba üsna viisakalt. Nüüd uus küsimus segu timmimise kohta. Tavaliselt nendel karburaatoritel segu jaoks vist ainult üks kruvi. Minu omal igatahes 2tk. Üks on CO kruvi, tehasest punasega märgistatud(lugesin kusagilt, et gaasianalüsaatoriga paika pandud ja siis värviga märgistatud, et seda rohkem ei näpitaks). Teine on siis segukruvi. Minu omal on aga näha, et seda kruvi on siiski näpitud ja kruvitud, punane märgistus maas ja kruvikeeraja jäljed peal. Kuidas ma nüüd segu uuesti paika saaksin? Praegu tahmab küünlad ära, olenemata, mis asendis see teine kruvi on. Lisaks on suhteliselt keeruline seda kruvi töötava mootoriga keerata, sest kütusevoolik jääb ette rõvedalt. Idee järgi peaks mootor välja surema, kui segukruvi lõpuni kinni keeran? Minul jääb käima igatahes. Lisasin illustreeriva pildi ka, vasakpoolne segukruvi ja parempoolne CO kruvi.
Re: 412 mootori pöörded langevad ja liigne vibratsioon
Postitatud: 19 Jaan 2017 17:13
Postitas partnermosse
Segukruvi keerad kinni ja pool kuni 1 pööret tagasi. Seadistamise käigus reguleeridki kord käivitad kord suretad mootori välja, et kruvi keerata kui miskit segab. Co kruvi keerad kui tühikäik stabiliseerunud. Ja kõige olulisem ! Nendel kruvidel peavad olema kummirõngad terved, ei tohi olla pragulised.
Re: 412 mootori pöörded langevad ja liigne vibratsioon
Postitatud: 19 Jaan 2017 18:39
Postitas Härra Erko
Ühesõnaga, vaatan kummirõngad üle, siis segukruvi 0,5-1 pööret välja, üritan tühikäigu ühtlaseks saada ja alles siis CO kruvi kallale? Ja CO krutin siis täielikult hääle järgi?
Re: 412 mootori pöörded langevad ja liigne vibratsioon
Postitatud: 19 Jaan 2017 20:36
Postitas Urukoer
ikka nina järgi,ei ta sul seal häält tee
Re: 412 mootori pöörded langevad ja liigne vibratsioon
Postitatud: 19 Jaan 2017 22:07
Postitas Muhulane
CO keerad põhja kinni ja siis kaks kuni kaks pool pööret tagasi vist.
Re: 412 mootori pöörded langevad ja liigne vibratsioon
Postitatud: 20 Jaan 2017 00:32
Postitas Urukoer
kas tõesti 126 tuleb nii palju lahti keerata?
Re: 412 mootori pöörded langevad ja liigne vibratsioon
Postitatud: 20 Jaan 2017 23:21
Postitas moskiito
Urukoer kirjutas:kas tõesti 126 tuleb nii palju lahti keerata?
see on isegi mõõdukas, mul vanamehe mehaanik kes samuti oli mosse spets, ütles alati et keerad segukruvi lõppuni sisse ning 2 ja pool pööret tagasi sest see pidavat olema tehase seadistus kuna kõik uued karpad tulid sellise seadistusega.
Re: 412 mootori pöörded langevad ja liigne vibratsioon
Postitatud: 21 Jaan 2017 17:39
Postitas Urukoer
moskiito kirjutas:Urukoer kirjutas:kas tõesti 126 tuleb nii palju lahti keerata?
see on isegi mõõdukas, mul vanamehe mehaanik kes samuti oli mosse spets, ütles alati et keerad segukruvi lõppuni sisse ning 2 ja pool pööret tagasi sest see pidavat olema tehase seadistus kuna kõik uued karpad tulid sellise seadistusega.
teemaks oli küll CO kruvi ,mitte segukruvi !