412 mootori pöörded langevad ja liigne vibratsioon
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 20 Juul 2015 20:20
- Telefon: 56087413
412 mootori pöörded langevad ja liigne vibratsioon
Probleem seisneb selles, et tühikäigul mootor vibreerib liigselt ja kui gaasiga ei mängi, hakkavad pöörded iseenesest langema, kuni auto sureb välja. Karburaatoriks on k126h, millel remontkomplekt just peale pandud. Ujukitase raamatu järgi reguleeritud ja ujukitase ei tundu langevat koos pööretega. Küünlad beru ultra, mis eelmise mosse peal töötasid väga hästi, küünlajuhtmed uued, silikoonist. Süüde kontrolllambiga paigas. Käivitub hästi. Kui korraks pöörded põhja lüüa, siis taastub ajutiselt ka tühikäik, kuid hakkab uuesti langema. Ehk keegi oskab nõu anda, sest minul on küll mõistus otsas Ise asun Tartus, niiet kui keegi viitsib abikätt ulatada, oleksin eriti tänulik
Mis on hullem kui loll? Eks ikka sihikindel loll
Re: 412 mootori pöörded langevad ja liigne vibratsioon
Ujukinõel ilmselt laseb läbi ja nö. uputab üle. Seal võib olla kaks põhjust: nõel kehv või bensupump liiga hea survega.
Daaz ja K126 ei suuda hoida kumbki väga kõrget (karburaatorite mõistes) kütuserõhku. St. et kui kasutusel on Lada bensupump, siis tõenäoliselt uputab üle nii DAAZ kui K126 karbussiga. Lahenduseks bensiinipumba toomine tööpinnast kaugemale või nukkvõllilt käiva metallvarda lühendamine. Kolmas variant on hankida Moskvichile mõeldud kütusepump.
Daaz ja K126 ei suuda hoida kumbki väga kõrget (karburaatorite mõistes) kütuserõhku. St. et kui kasutusel on Lada bensupump, siis tõenäoliselt uputab üle nii DAAZ kui K126 karbussiga. Lahenduseks bensiinipumba toomine tööpinnast kaugemale või nukkvõllilt käiva metallvarda lühendamine. Kolmas variant on hankida Moskvichile mõeldud kütusepump.
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 20 Juul 2015 20:20
- Telefon: 56087413
Re: 412 mootori pöörded langevad ja liigne vibratsioon
Samas kui üle ujutab, siis peaks ujukiaknast nägema, et kütusenivoo on kõrgemale tõusnud?
Mis on hullem kui loll? Eks ikka sihikindel loll
Re: 412 mootori pöörded langevad ja liigne vibratsioon
Sõltub, kus piiril ta ujukiaknast paistab. Kui keskel, siis on viga mujal. Võimalik, et tühikäigusüsteemis. Kas ei saa piisavalt õhku või annab palju kütust peale.
Katseta tooreklapiga, kas peale tõmmates läheb hullemaks või mitte.
Katseta tooreklapiga, kas peale tõmmates läheb hullemaks või mitte.
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 20 Juul 2015 20:20
- Telefon: 56087413
Re: 412 mootori pöörded langevad ja liigne vibratsioon
Tooreklappi peale tõmmates läks minu meelest hullemaks, hetkel ei saa katsetada kahjuks
Mis on hullem kui loll? Eks ikka sihikindel loll
Re: 412 mootori pöörded langevad ja liigne vibratsioon
üks varjantidest võib olla ka see et saab lisaõhku kätte kuskilt, siis ka hakkab sama nalja tegema
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 20 Juul 2015 20:20
- Telefon: 56087413
Re: 412 mootori pöörded langevad ja liigne vibratsioon
Kollektoritihendid vahetatud, pidurivõimendile sai ajutiselt pime otsa pandud, kuid sama jama endiselt... Samas karburaatoril on alumised kõrvad kõveraks keeratud ja sinna on topelt tihendid pandud. Ehk saab siiiski sealt lisaõhku. Kahjuks millegagi käiata sirgeks neid kõrvu ei ole
Mis on hullem kui loll? Eks ikka sihikindel loll
Re: 412 mootori pöörded langevad ja liigne vibratsioon
no need kõvera kõrvad ei ole ültse head, need peaks sirgeks kas õgvendama, mis on ohtil ettevõtmine sest käib prõks ja ongi aamen, või siis lihvida, kui pärast seda ei tohi toore jõuga kinni keerata sest painduvad kohe läbi.Härra Erko kirjutas:Kollektoritihendid vahetatud, pidurivõimendile sai ajutiselt pime otsa pandud, kuid sama jama endiselt... Samas karburaatoril on alumised kõrvad kõveraks keeratud ja sinna on topelt tihendid pandud. Ehk saab siiiski sealt lisaõhku. Kahjuks millegagi käiata sirgeks neid kõrvu ei ole
Minu otsene soovitus on et lihvi pind siledaks ja pane uus tihend alla ning kui uus ei ole originaal siis lisa sinna õhuke kiht silikoni või grafiit määret, need kaks annavad parema tihenduse, kui originaal tihend, siis pole kumbagi sinna alla vaja, kuigi vanad meistrimehed panind ikkagi määret juurde aga seda selleks et hiljem saaks tervelt kätte.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: 412 mootori pöörded langevad ja liigne vibratsioon
Toitesüsteemi tihedust on kõige lihtsam kontrollida kliineri või käivituseetriga,kui seda töötamise ajal liitekohale pihustada,ebatihedus on mootori reaktsioonist kohe kuulda.Karpa jala sirgestamiseks soovitan esimese etapina soojendada-kuumutada fööniga või pliidiplaadil ja siis õgvendada pinda surumisega,olen ka kummihaamriga kaasa aidanud.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: 412 mootori pöörded langevad ja liigne vibratsioon
Nii toimetanud ka ise ja see variant parim kui midagi lihvida.Seenior kirjutas:Toitesüsteemi tihedust on kõige lihtsam kontrollida kliineri või käivituseetriga,kui seda töötamise ajal liitekohale pihustada,ebatihedus on mootori reaktsioonist kohe kuulda.Karpa jala sirgestamiseks soovitan esimese etapina soojendada-kuumutada fööniga või pliidiplaadil ja siis õgvendada pinda surumisega,olen ka kummihaamriga kaasa aidanud.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks