IŽ 412 1977 tarmo400
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Kätte jõudnud jälle Talveralli aeg ning tarvis auto üle vaadata.
Aku laadima
Talverehvid alla
Pildil ei paista hästi aga liivapritsitud ja värvitud veljed peale ühte talve sõitu juba roostetavad keevisliite kohtadest.
Kuna talvel sõitu vähe siis ei raatsi uusi rehve osta ja läksid ka seekord alla Gislaved Nordfrost II. Vanust neil juba 16 aastat.
Bensiinipump sai uued tihendid
Pump oli mingil põhjusel lahti aga arvasin et ainult mutrite pingutamine ei aita ja vana vihikukaas oli kohe riiulist võtta nagunii.
Värvkatte kaitsmiseks vahakiht
Kasutasin sama vaha ka kroompindadel. Pind jääb küll ilusasti vetthülgav aga väga raske on asju läikima poleerida
Aku laadima
Talverehvid alla
Pildil ei paista hästi aga liivapritsitud ja värvitud veljed peale ühte talve sõitu juba roostetavad keevisliite kohtadest.
Kuna talvel sõitu vähe siis ei raatsi uusi rehve osta ja läksid ka seekord alla Gislaved Nordfrost II. Vanust neil juba 16 aastat.
Bensiinipump sai uued tihendid
Pump oli mingil põhjusel lahti aga arvasin et ainult mutrite pingutamine ei aita ja vana vihikukaas oli kohe riiulist võtta nagunii.
Värvkatte kaitsmiseks vahakiht
Kasutasin sama vaha ka kroompindadel. Pind jääb küll ilusasti vetthülgav aga väga raske on asju läikima poleerida
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Pumbal oleks võibolla pingutamisest aidanud küll. Mõni vana mosseomanik rääkind et need poldid jäidki lahti rappuma. Lõpuks olla lihtsalt keermeliimiga kinni pannud ja enam ei rappunud lahti.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Olen näinud kütusepumba kinnitamiseks pikkasid mutreid, millest auk läbi puuritud. Ja siis mutrid omavahel traadiga kokku tõmmatud. Nii ei keri nad iseenesest lahti
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Tehas paigaldas neid auguga mutreid 74.aastani vist??wax kirjutas:Olen näinud kütusepumba kinnitamiseks pikkasid mutreid, millest auk läbi puuritud. Ja siis mutrid omavahel traadiga kokku tõmmatud. Nii ei keri nad iseenesest lahti
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Need mutrid mul riiulis olemas. Kas seibe ei kasutatudki? See kontaktpind seal ikka jube pisike. Põhimõtteliselt saaks ju mutri sellest pehmest pumba flantsist läbi keerata. Mina olen alati seibid alla pannud.
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Vedruseibist küllalt. Mul pole ühegi mosuga siukest asja juhtunud,et mutikad lahti keerab. Ikka vedrukas alla.
Ning mul on 89.a. Iževskil pikad mutrid peal. Sügavalt kahtlen,et kas eelmine omanik neid sinna pani. Auto seisukorra järgi see ainult kallas ja tallas.
Ning mul on 89.a. Iževskil pikad mutrid peal. Sügavalt kahtlen,et kas eelmine omanik neid sinna pani. Auto seisukorra järgi see ainult kallas ja tallas.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Pikad mutrid olid ka uuematel tõesti aga ilma aukudeta. Mind huvitas rohkem see, et millal see veiderMuhulane kirjutas:Ning mul on 89.a. Iževskil pikad mutrid peal. Sügavalt kahtlen,et kas eelmine omanik neid sinna pani. Auto seisukorra järgi see ainult kallas ja tallas.
traadimajandus sealt ära kadus?
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Uunikute Talveralli selleks aastaks läbitud. Mitte just väga edukalt. Ühe küsimuse vastuses kahtlemine ja koheselt ristsõnasse mittekirjutamine tähendas umbes 15. kohalt langemist 36. Kuigi vastus iseenesest oli meil õige aga seda enam ei arvestatud.
Õhtune start Voore suunas
Sai kinnitust tõsiasi et Moskvich on ikka väga soe auto talvel sõitmiseks. Kuna soojenduskraan et tahtnud salongis olevast hoovast koomale minna ja kapoti alt hoova liigutamiseks ei viitsinud peatust teha siis reguleerisime Voorele sõites temperatuuri kolmnurkakendega. Vaatamata sellele et õues oli -14 C oli autos särgiväel palav. Sisetermomeeter näitas keskkonsooli juures +44 C
Start rallile
Viimane pilt veel tervest autost
Esimese kolmesaja meetriga õnnestus auto katki sõita. Eelmisel pildil olevast kohast umbes 5 meetrit edasi oli teeääres lumekamakas mida ma litsalt ei näinud.
Tulemus
Veel mõned pildid
Kodus tagasi ja pestud
Kokkuvõtteks 700 km ja 70l bensiini. Kapoti alla sai üks kord vaadatud selleks et soojendus kraan liikuma aidata, muidu pidas auto väga hästi vastu.
Nüüd tuleb siis hakata küljekarpi vahetama kui ilmad soojemaks lähevad.
Õhtune start Voore suunas
Sai kinnitust tõsiasi et Moskvich on ikka väga soe auto talvel sõitmiseks. Kuna soojenduskraan et tahtnud salongis olevast hoovast koomale minna ja kapoti alt hoova liigutamiseks ei viitsinud peatust teha siis reguleerisime Voorele sõites temperatuuri kolmnurkakendega. Vaatamata sellele et õues oli -14 C oli autos särgiväel palav. Sisetermomeeter näitas keskkonsooli juures +44 C
Start rallile
Viimane pilt veel tervest autost
Esimese kolmesaja meetriga õnnestus auto katki sõita. Eelmisel pildil olevast kohast umbes 5 meetrit edasi oli teeääres lumekamakas mida ma litsalt ei näinud.
Tulemus
Veel mõned pildid
Kodus tagasi ja pestud
Kokkuvõtteks 700 km ja 70l bensiini. Kapoti alla sai üks kord vaadatud selleks et soojendus kraan liikuma aidata, muidu pidas auto väga hästi vastu.
Nüüd tuleb siis hakata küljekarpi vahetama kui ilmad soojemaks lähevad.
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Küsimus: Seekordsel Tagadi laadal rääkis üks mees , kellel oli päris palju vene autod plekke, et nn. III seeria Mossede küljekarbid on erineva profiiliga. Et on kuuekümnendate karp ja on seitsmekümnendate karp ja et on kaheksakümnendate karp. Mitte et see nüüd selle konkreetse auto puhul midagi tähendaks( karbid on nagunii vahetatud) aga kuidas neid eristada ?
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Pakun, et tõenäoliselt karbi kuju muutus vastavalt stantside kulumisele aja jooksul järjest ümaramaks.tarmo400 kirjutas:Küsimus: Seekordsel Tagadi laadal rääkis üks mees , kellel oli päris palju vene autod plekke, et nn. III seeria Mossede küljekarbid on erineva profiiliga. Et on kuuekümnendate karp ja on seitsmekümnendate karp ja et on kaheksakümnendate karp. Mitte et see nüüd selle konkreetse auto puhul midagi tähendaks( karbid on nagunii vahetatud) aga kuidas neid eristada ?
Kui oleks karpi ennast reaalselt muudetud siis oleks ka detailinumber erinev.