Kirjuta privasse arutame asjaOliveer123 kirjutas:Kust normaalse hinnaga DAAZ 2140 karburaatorile düüse ning tihendeid saab?
Lahti võttes oli peadüüs (eeldan, et peadüüs, kuna kõige suurem ja keskel) täielikul umbes. Sealt küll midagi läbi ei saanud liikuda, läbi puhastada ei jõudnud seda igastahes, oleks uut vaja. Silmaringi laiendamiseks küsin, et kas düüside nimetused/numbrid mis neil on, kas need näitavad mingit suurust või pannakse juhuslikult need.
Mille sisse karpa ise panna ligunema et saaks seesolevad käigud ka ilusti puhtaks?
IZ 412
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
-
- Postitusi: 24
- Liitunud: 20 Nov 2017 14:16
Re: IZ 412
Kuidas kontrollida, kas mootor on orginaalne või mitte. VÕimalus osta eelmise omaniku käest mootor, mille kood on: 412 * 0712694 * 74. Kere VIN kood on 357864
Auto on ise 1974 aasta masin.
Auto on ise 1974 aasta masin.
Re: IZ 412
Ei saagi kontrollida. Nõukaajal pandi tehnilisse passi mootori nr. Hiljem sellest loobuti. Ja mujale siukest asja kirja ei pandud. Muidugi oli inimesi,kes nõukaajal uue auto said ning hakkasid auto päevikut pidama. Sinna mõni pani ka mootori nr kirja.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: IZ 412
Kui mootoriruumis on tehasesilt vastavate numbritega säilinud, siis saab sealt vaadata: http://techplate.narod.ru/1/avto/IZH/IZH.htmMuhulane kirjutas:Ei saagi kontrollida. Nõukaajal pandi tehnilisse passi mootori nr. Hiljem sellest loobuti. Ja mujale siukest asja kirja ei pandud. Muidugi oli inimesi,kes nõukaajal uue auto said ning hakkasid auto päevikut pidama. Sinna mõni pani ka mootori nr kirja.
Re: IZ 412
Kui mootori väljalaske aasta klapib auto omaga, siis tõenäoliselt võib originaal olla. Mootori numbritest kõige viimased 2 arvu (siin siis 74) määravad aasta.Oliveer123 kirjutas:Kuidas kontrollida, kas mootor on orginaalne või mitte. VÕimalus osta eelmise omaniku käest mootor, mille kood on: 412 * 0712694 * 74. Kere VIN kood on 357864
Auto on ise 1974 aasta masin.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
-
- Postitusi: 24
- Liitunud: 20 Nov 2017 14:16
Re: IZ 412
Sai see mootor ära toodud, kuna mootori nr ja mootoriruumis asuval birkal numbrid klapivad
Loodan, et ajahammas väga laamendanud seal pole
Loodan, et ajahammas väga laamendanud seal pole
-
- Postitusi: 24
- Liitunud: 20 Nov 2017 14:16
Re: IZ 412
Panin karburaatori kokku. Ei jäänud kahjuks meelde vaakumoolikute süsteem. Kas pildil näidatud ühendamised on mul OK? Sinisega märgitud kohast läheb jagajasse.
https://drive.google.com/open?id=1CJA9o ... kyuHtGBIV7
https://drive.google.com/open?id=1CJA9o ... kyuHtGBIV7
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412
Karpa kesmises osas pildil punase ringiga tähistatud voolik peab minema õhufiltrisse, see on karteri tuulutuse jaoks. Vaakumiga pole seal midagi pistmist.Oliveer123 kirjutas:Panin karburaatori kokku. Ei jäänud kahjuks meelde vaakumoolikute süsteem. Kas pildil näidatud ühendamised on mul OK? Sinisega märgitud kohast läheb jagajasse.
https://drive.google.com/open?id=1CJA9o ... kyuHtGBIV7
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZ 412
Oliveer123 kirjutas:Kust normaalse hinnaga DAAZ 2140 karburaatorile düüse ning tihendeid saab?
Lahti võttes oli peadüüs (eeldan, et peadüüs, kuna kõige suurem ja keskel) täielikul umbes. Sealt küll midagi läbi ei saanud liikuda, läbi puhastada ei jõudnud seda igastahes, oleks uut vaja. Silmaringi laiendamiseks küsin, et kas düüside nimetused/numbrid mis neil on, kas need näitavad mingit suurust või pannakse juhuslikult need.
Mille sisse karpa ise panna ligunema et saaks seesolevad käigud ka ilusti puhtaks?
kõige tõhusam "pesu" karpale on see visata ultrahelipesurisse, kui sellist kallist riistapuud endal v tuttaval pole, siis foorumis keegi seda teenust ikka pakub.(otsimise vaev)
Mis puutub düüsidesse, siis nr-id on muidugi peal põhjusega ning neid ei panda suva järgi sinna sisse, karpa puhul kehtib reegel:
"kui ei oska&tea ära näpi" vaata foorumis veits ringi, näed mitut kodanikku, kes on lammutanud lampi asja laiali ja pärast imestavad miks enam ei tööta, meil täitsa asjatundjad olemas(foorumist taaskord otsimise vaev ainult) kes väikese tasu eest sul selle seadme puhastavad ja õiged düüsid sisse panevad ning ära regullivad vastavalt soovile - järsu minekuga (mitte ökonoomne), uimase minekuga ( kuivõrd öko reziim). Öko on muidugi irooniaga öeldud
Lisaks veel üks väike soovitus, hankida mõned eestikeelsed Mosse raamatud, tõmmata arvutisse varuosade kataloog (eriti kasulik iseseisvaks seadme komplekteerimiseks) ning tutvuda foorumis "tehniline" peatükiga, väga palju tekkivaid küsimusi on seal juba oma lahendi leidnud.
Nael kummi
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
-
- Postitusi: 24
- Liitunud: 20 Nov 2017 14:16
Re: IZ 412
Kui lasta neid asju koguaeg kellelgi teisel teha ega siis ei hakkagi kunagi ise oskama.
Praegu siis nii, et karpa koos uue, Härma tänava autopoest saadud, remontkomplektiga + mõned partnermosse käest saadud osad. Masin ei tahtnud väga hästi tööd teha, eriti kohapealt minekuga. Mingil määral vist pidurid takistavad, kuna ise on ka küllaltki raske liigutada, aga mitte nii raske, et mootor ise ei peaks jõudma. Klapivahed tuleb vist uuesti üle käja, kuna kostus plagistamist kaane alt. Eks ostan aga bensiini juurde ja proovin süüdet, ning klapivahesid reguleerida. Kuskilt vahelt lisa õhku ei tõmmanud, proovisin startgaasiga igalepoole pihustades.
Praegu siis nii, et karpa koos uue, Härma tänava autopoest saadud, remontkomplektiga + mõned partnermosse käest saadud osad. Masin ei tahtnud väga hästi tööd teha, eriti kohapealt minekuga. Mingil määral vist pidurid takistavad, kuna ise on ka küllaltki raske liigutada, aga mitte nii raske, et mootor ise ei peaks jõudma. Klapivahed tuleb vist uuesti üle käja, kuna kostus plagistamist kaane alt. Eks ostan aga bensiini juurde ja proovin süüdet, ning klapivahesid reguleerida. Kuskilt vahelt lisa õhku ei tõmmanud, proovisin startgaasiga igalepoole pihustades.