11. leht 34-st
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 19 Apr 2010 23:00
Postitas saarlane
mul on kap remonditud mootor sheerida. Tulederaami ei leidnud korralikku paraku.
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 21 Apr 2010 18:33
Postitas mart
Torn on küll asjalik

Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 22 Apr 2010 21:51
Postitas sass
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 22 Apr 2010 22:07
Postitas TiitS
Kas ukselingid jätadki 2140 omad?
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 22 Apr 2010 22:16
Postitas sass
TiitS kirjutas:Kas ukselingid jätadki 2140 omad?
Ma arvan küll, sest 412 lingid ei istu päris hästi 2140 ukselingi auku. Ja 2140 omad näevad minu arvates paremad välja ka. Lisaks on 2140 uksel hea asi see, et ukselink on selle koha peal, kust tavaliselt ust kinni lükatakse. 412 ustel läksid need samad kohad mölki kergelt.
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 22 Apr 2010 22:27
Postitas w2intz
Pagan sa seda buvanoli panid

Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 22 Apr 2010 22:30
Postitas sass
w2intz kirjutas:Pagan sa seda buvanoli panid

Pole öige asi vöi?
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 22 Apr 2010 22:42
Postitas w2intz
Et kui krundi alla midagi panna siis seda on happekrunt, ja sedagi tuleb lasta niimodi, et happekrunt, 40 min vahet, ja siis 2k krunt koheselga. Siis nad seovad üksteisega.
Buvanol tekitab palju jääkaineid, ja ei taha ära siduda krunti.
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 22 Apr 2010 22:46
Postitas jartmok
Tubli töö, algus on tehtud.
Muigama pani see, et kas teedel on soola siis niivõrd palju, et tagaots tuli põhimõttelise paljaks lasta

(ära pahanda, lihtsalt norin)
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 22 Apr 2010 22:59
Postitas sass
w2intz kirjutas:Et kui krundi alla midagi panna siis seda on happekrunt, ja sedagi tuleb lasta niimodi, et happekrunt, 40 min vahet, ja siis 2k krunt koheselga. Siis nad seovad üksteisega.
Buvanol tekitab palju jääkaineid, ja ei taha ära siduda krunti.
Buvanoli ei jätagi krundi alla ju? Selle lihvib maha enne kruntimist ikka...
jartmok kirjutas:Tubli töö, algus on tehtud.
Muigama pani see, et kas teedel on soola siis niivõrd palju, et tagaots tuli põhimõttelise paljaks lasta

(ära pahanda, lihtsalt norin)
Kusjuures, asi naljast kaugel.

Suvel nägi auto väga palju kruusateid ja neid väikseid roostetäppe tuli tagaotsa peale meeletus koguses. Seega igaks juhuks lasin natuke rohkem puhtaks, kui vaja. Lisaks on vist tagumisi plekke keegi vist vahetanud ka, vöi on lihtsalt kehva kvaliteediga plekk sattunud - esitiivad ja esipöll on peaaegu roosteta.