12. leht 24-st

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 30 Dets 2011 00:27
Postitas TALUPOEG TALUJA
Õhtust!

No vahepeal pole midagi juhtunudki. Tegelenud olen rohkem sõitmisega..... Nüüd aga juhtus siis selline lugu,et Viljandimaal suure tormiga kadus kolmeks päevaks vool ära. Selle eest öösel ärgates märkasin,et õues valge..... Mul juba rõõmus meel.et näe,elektrikud polegi meid ää unustanud.... Üllatus oli aga suur,kui märkasin,et hoopis põleb tagurdustuli...... Lausa iseseisvalt. Lõin massi välja ja uuesti põhku...... :)
Hommikul siis vaatan,et voolu järgi pannes põlevad tagurdustulega ka koos pidurituled....... Kuna polnud aega asjaga tegeleda ja kell surus peale,panin linnapoole ajama. Linnas põles siis ainult tagurdustuli. Tuli veel üks sugulane ka ütlema,et kas ma tean juba......... Rahustasin siis mehe maha,et see vool ei tee akule midagi paha.....
No ja siis parklas käigukangiga mängides läks vurr ka tööle.... No täielik anomaalia.... Kojujõudes rohkem jamasid polnud. Arvan,et viga liigniiskes ilmas ja võibolla natuke soola ka saanud..... No kuna tervet asja parandada ei oska,elame näeme.
Ah jaa, tegin tagumise sumpsi hoidmiseks kohalikku tuimestust...... ehk järgmisel korral asjast pilt.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 03 Jaan 2012 19:21
Postitas TALUPOEG TALUJA
Uuel aastal uue hooga! Kõigile head uut aastat!

Nüüd siis lubatud pilt:

Pilt


Nimelt tegin siis asja täitsa tuimaks..... traadiga kinni ja asi korras. See traat peab väga heasti vasta. Kannatab vast suveni vabalt. Teinekord vast tuleb ikka kasuks ka,kui haakekonks küljes. On mida riputada...
Eks see taguots on ikka päevi näinud ja sool ka aidanud roostetamisele kaasa. Nagu ise näete,on tagapaneelil näha roostetäppe. Tegelt on seal juba augud sees. Rooste ja värv hoiab hästi tühja kohta kinni.... :D
Mul on üldse eluaeg see auto tagantotsast vesijahutusega olnud. Kusagilt klaasitihendi vahelt ajab vähehaaval vett sisse ja kõik sajab pagassi...... Järgmisel suvel pean vahetama tagaklaasitihendi uue vasta ja kõik pinnad üle käima,sest see olukord on mulle vastavõetamatu. See auto muidu haudub veel teise välja,kui vett koguaeg juurde saab :lol

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 03 Jaan 2012 19:23
Postitas stern100
Huvitav mispuhul sumpa ots ära on suunatud oma originaalsest asukohast? :D

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 03 Jaan 2012 19:41
Postitas MAZ
Pakun,et kohalik eripära :lol aga samas M426,427,433,434 on ka sumbuti ots kõrvale keeratud juba originaalis.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 03 Jaan 2012 20:07
Postitas TALUPOEG TALUJA
stern100 kirjutas:Huvitav mispuhul sumpa ots ära on suunatud oma originaalsest asukohast? :D
Selline lugu on,et kui sumps on originaalis,hakkab akende allakeeramisel vingu salongi imema. Tagaluugi tihendi vahelt või siis kusagilt mujalt. Näiteks VAZ-02 -ga oli sama lugu. Kui taguots ei pea,siis hakkab akende avamisel vingu sisse vedama. Mulle see ei istu. Selleks paningi leiduva põlve ja asi sai lahendatud. Ka minu VALGEL VARESEL sama lugu. Toru ots liiga lühike ja kohe kukub salongi vingu vedama.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 04 Veebr 2012 16:07
Postitas TALUPOEG TALUJA
No nii. Nüüd mõnusalt jahedad ilmad ja võimalus autot igati katsetada. Proovisin siis 27 kraadise pakasega käivitada ilma plokisoojenduseta. Tulemus sama,kui võlgu antud asja tagasiküsimise puhul......ehk kunagi saab....... Aga ei. Lubas küll aga ikka nii kange,et jube. Ei aidanud ei tooreklapp ega muu. Ikka liiga külm.
Soendusmootor tegi ka hirmsat häält. Vahepeal jäi seisma ja urises. No nii tegi seda juba pikka aega. Täna võtsin asja lahti. Tiivikupoolne puks kulunud niipalju,et rootor käis juba vasta. Ei olnud muud,kui vahetasin mootori otsa ära. Määrisin kokku ja tagasi masina külge. Eks see külmaga tegemine ole jamps. Panin sindri nii kokku,et pidin sõber-elektriku käest nõu küsima..........hakkas ilma kütma........ Mis sitasti,see uuesti..... aga enam ei kräunu.....

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 04 Veebr 2012 19:33
Postitas SanderV
"Ei aidanud ei tooreklapp ega muu" tooreklapp on iga ilmaga standardne tegevus ju käivitamisel :D

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 04 Veebr 2012 20:00
Postitas TALUPOEG TALUJA
SanderV kirjutas:"Ei aidanud ei tooreklapp ega muu" tooreklapp on iga ilmaga standardne tegevus ju käivitamisel :D
Just! Lausa igapäevane! Sellega edasi-tagasi mängimine annab teatud momendil tulemusi..... :lol

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 05 Veebr 2012 20:27
Postitas TALUPOEG TALUJA
Täna hakkas streikima plokisoojendus. Põhiline viga oli muidugi see,et väljas-30 kraadi.....
Nimelt on paigaldatud boileri spiraal-2 kw. raudtorusse. On ka ära kasutatud boileri termostaat. Juhtus aga see,et osa süsteemist läks soojaks aga ringlust ei tekkinud. Sealt kus pidi tulema siis külm vesi,on termostaat ja ka klapp. Kuna jahutusvedelik läks enne klappi soojaks,lülitas voolu välja. Hoidis sinnamaani sooja,kuid ringlust ei tekkinud. 10-15 kraadise külmaga töötas laitmatult. Nüüdne külm aga liiast. Ega saanud muud teha,kui puurisin klapile2,5 mm augu sisse,et saaks mingigi ringlus tekkida. Ka mõnel tänapäevasel termostaadil olen täheldanud pisikest klappi.....kust siis saaks tsipa vedelikku läbi joosta. Tulemus sai hea. Nüüd on kuulda,et vesi torus kahiseb ja ringlus olemas. Et asi selgem oleks,üks pilt ka.

Pilt

Et kui keegi otsustab samasugust asja teha,oleks näidis ja jutt olemas.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 14 Mär 2012 16:51
Postitas TALUPOEG TALUJA
Juba mitu päeva sai sõidetud ringi nii,et spidomeetri seier hüppas siia sinna.... sai tõmmatud tross ülesse välja ja kontrollitud olukorda. Viga ei leidnud. Siis täna tõstsin autol külje üles ja kontrollimisel selgus,et spido ajam otsa saanud. Selle äravõtmine oli suhteliselt lihtne. Riiulist leidsin ka tutika tagavaraosa,kuid ringiajamisel selgus,et ülekanne pisut teine.... Ühe vana käigukasti küljest sain siis õige ülekandearvuga asja. See mis tagavaraks oli sellel oli üks ühele ülekanne. Minu autol aga jäi siis hammasrattal ühe hamba jagu ringist puudu. Seega ülekanne tsipa kiirem. Läbisõit autol natuke alla 150 000 km. Ise arvasin algul et ülekanne läheb koos autuga metalliks...... aga võta näpust,tuleb ikka vahetada... :)