Kuna karteripõhi oli kohandatud sigulli jaoks siis tuli see ümber teha. Riiulis oli üks 408 vann üle, mis oli isegi sama laiusega, kui selle v6 mootori oma, ning sellest sai väga edukalt alumise poole teha, mis mahub täpselt sillatala ja roolivarda vahele:
Mõned kohad tuleb veel üle keevitada ja siis saab pidavust kontrollida.
Küsimus, kuidas teema algataja lahendab õlivannis õlipumba paigutuse probleemi, kas selle uue karteriga
natuke probleemi ei tekki. Minu kujutus võime ütleb,et kuna see õlipump paikneb karteris kõrgemal ja vann sügavam,et mootor "õli nälga" ei jääks peab rohkem õli sisse panema??
Või peaks õlipumba viima siis vanni sügavamasse kohta, kus enamusel autodel loogika järgi ta ka on?
Õlivõtturi toru tuleb lühemaks teha, et keskele pauna sisse jääks, praeguse võtturiga ei mahu uus õlivann peale. Õli tuleb sisse kallata ikka niipalju, et mõõtevarras oleks normis, sest õlivarda asend ju ei muutu.
Endagi üllatuseks mahtus mootor praeguses komplektsuses vahele. Aga nagu arvata võis on kõige kriitilisemad kohad roolikarbi ja pendelhoova vaheline osa, roolikarbi juures läheb väljalaskekollektori ja starteri mahutamisega keeruliseks. Teisel pool jääb pendelhoova kronstein õlifiltrile ette, tuleb kas lühem õlifilter otsida, või meisterdada filtri asemele flants, ja õlifilter mujale torudega viia.
Mingi aeg sai omale ära tiritud sellised rattad:
Kokku oli neid 6tk. Kaks neist sai prooviks alla kruvitud ja ülejäänud 4 läksid kohta, kus nendele veidi metalli juurde lisatakse .
Kuule, sa oled selle ümberehituse ARK'ga kooskõlastanud? Võibolla teil seal asi inimlikum, aga siin Kuressaares on taoline asi suhteliselt võimatu. Vähemalt oli.
Teiseks on see, et suurema, võimsama, raskema mootori pealepanemisel hakatakse äkki nõudma pidurivõimendit. Selline asi tuli lihtsalt seoses sellega, et näiteks 408 mootoriga ei ole pidurivõimu, aga 412 mootori paigaldamisel on vaja panna võimendi.