MZMA 401 1955 TiitS

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Vahepeal siis veidi nokitsetud ka

Vana mootor maas:

Pilt

Pilt

"uus" mootor seestpoolt ka üle vaadatud

Pilt

Kuna karteripõhi oli kohandatud sigulli jaoks siis tuli see ümber teha. Riiulis oli üks 408 vann üle, mis oli isegi sama laiusega, kui selle v6 mootori oma, ning sellest sai väga edukalt alumise poole teha, mis mahub täpselt sillatala ja roolivarda vahele:

Pilt

Pilt

Pilt

Mõned kohad tuleb veel üle keevitada ja siis saab pidavust kontrollida.
Kasutaja avatar
List_man
Postitusi: 126
Liitunud: 06 Mai 2009 22:25

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas List_man »

Edeneb vist päris kiirelt see värk :) Jõudu igatahes! 8)
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

jõudu tarvis :)
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas MAZ »

Küsimus, kuidas teema algataja lahendab õlivannis õlipumba paigutuse probleemi, kas selle uue karteriga
natuke probleemi ei tekki. Minu kujutus võime ütleb,et kuna see õlipump paikneb karteris kõrgemal ja vann sügavam,et mootor "õli nälga" ei jääks peab rohkem õli sisse panema?? ???
Või peaks õlipumba viima siis vanni sügavamasse kohta, kus enamusel autodel loogika järgi ta ka on?

Siiski tubli töö jälgin huviga arenguid :smokin
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Õlivõtturi toru tuleb lühemaks teha, et keskele pauna sisse jääks, praeguse võtturiga ei mahu uus õlivann peale. Õli tuleb sisse kallata ikka niipalju, et mõõtevarras oleks normis, sest õlivarda asend ju ei muutu.
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Praegune seis on selline:

Pilt

Pilt

Endagi üllatuseks mahtus mootor praeguses komplektsuses vahele. Aga nagu arvata võis on kõige kriitilisemad kohad roolikarbi ja pendelhoova vaheline osa, roolikarbi juures läheb väljalaskekollektori ja starteri mahutamisega keeruliseks. Teisel pool jääb pendelhoova kronstein õlifiltrile ette, tuleb kas lühem õlifilter otsida, või meisterdada filtri asemele flants, ja õlifilter mujale torudega viia.

Pilt

Pilt

Pilt

Mingi aeg sai omale ära tiritud sellised rattad:

Pilt

Kokku oli neid 6tk. Kaks neist sai prooviks alla kruvitud ja ülejäänud 4 läksid kohta, kus nendele veidi metalli juurde lisatakse 8) .
Killa
Postitusi: 168
Liitunud: 08 Veebr 2009 00:04

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas Killa »

Oii väga vägev :D Ise oleks veljed kere värvi värvinud.
See mooto peaks kerget keret mõnusalt liigutama ka :D
jartmok
Postitusi: 316
Liitunud: 15 Dets 2009 14:38

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas jartmok »

Täitsa huvitav ettevõtmine kuid siiralt loodan, et see kapotilaune nii sitaskes ei jää.
Kasutaja avatar
List_man
Postitusi: 126
Liitunud: 06 Mai 2009 22:25

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas List_man »

Tubli... Jõudu! :)
Kasutaja avatar
Neeme
Postitusi: 291
Liitunud: 04 Veebr 2009 23:04
Asukoht: Kuressaare

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas Neeme »

Kuule, sa oled selle ümberehituse ARK'ga kooskõlastanud? Võibolla teil seal asi inimlikum, aga siin Kuressaares on taoline asi suhteliselt võimatu. Vähemalt oli.
Teiseks on see, et suurema, võimsama, raskema mootori pealepanemisel hakatakse äkki nõudma pidurivõimendit. Selline asi tuli lihtsalt seoses sellega, et näiteks 408 mootoriga ei ole pidurivõimu, aga 412 mootori paigaldamisel on vaja panna võimendi.
Vasta