13. leht 40-st

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 24 Mai 2012 23:13
Postitas sass
Homme vaatab oma silmaga üle.. Väga kena igatahes. :D

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 25 Mai 2012 00:30
Postitas SanderV
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
mida velge... likelikelike

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 27 Mai 2012 22:06
Postitas wax
Panen ühe pildi kah ühelt laupäevaselt ürituselt Raplas.

Pilt

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 08 Juun 2012 09:26
Postitas wax
Liiga vähe aega, liiga palju teha, ei jõua kuidagi viimasel ajal autodega tegeleda :( Aga täna öösel sai 2-ni garaažis mosset veel natuke putitatud.
Keerasin roolikarpi peale, nüüd pole enam 90 kraadi lõtku, nagu ennem, ja saab ilusti sõita ja keerata, ilma et peaks võimlema, küünarnukk vastu akent peksmas :D
Parempoolsel vedrul lõikasin pool keerdu veel maha, läks madalamaks küll, kuid on ikka 10mm kõrgem kui vasakpoolne. Auto alla vaadates on mõlemad läbilöögipuksid (?) ühtmoodi vastu sillatala :D Seega, järeldan, et kas kere või sillatala on hoopis kõver :( Mis pole ka ime, arvestades millist valu see auto on aastaid talverallide auklikel teedel saanud. Amordid pole kah esimeses nooruses enam. Sisse läheb kergelt, välja tuleb raskelt. Võibolla mosse/lada amordid peavadki niimoodi ühepoolselt töötama?
Tagakoopaid töötlesin veel veidike, kuna vasakpoolne tagarehv tahab ikka vahel vastu käia. Kehv lugu on veel see, et vasakpoolsed rehvid ei pea õhku üle 24h sees. Kahjuks pole aega neid enne Hiiumaa sõitu korda teha, eks pühapäeva hommikul hakkan telgi kõrval kompressoriga põristama :P
Ja siis viskasin veel kähku ajutise audiosüsteemi sisse. Makk pardatsokki, S30-ned istmete taha põrandale. Pikka maad veits lõbusam sõita, kui tagasilla undamist ei kuule :smokin

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 08 Juun 2012 09:56
Postitas ABS
Amordid minuteada nii ongi et kokku lähevadki kergemalt ja pikemaks lähevad raskemalt niiet - no problemo :D Aga selle rehvide täispumpamise peale võime võistluse teha kui on tahtmist käsitsi,mitte kompressotiga pumbata - mul sama nali :lol

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 08 Juun 2012 10:09
Postitas stern100
Vene õliamordid on tõepoolest ühepoolsed. Selle pärast muretsema ei pea. Kuid kui läbilöögipuhvrid on vastu sillatala, siis tuleks küll juba toimida nii angu kodanik TiitS ja nüüd ka canyondrift tegi. Nimelt sarniiride kinnitused teistpidi külge keevitada. Siis jääb ikka väike vetrumismaa ka.

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 08 Juun 2012 10:40
Postitas wax
stern100 kirjutas:Kuid kui läbilöögipuhvrid on vastu sillatala, siis tuleks küll juba toimida nii angu kodanik TiitS ja nüüd ka canyondrift tegi. Nimelt sarniiride kinnitused teistpidi külge keevitada. Siis jääb ikka väike vetrumismaa ka.
Eks vaatab seda asja. Enne õõtsade lõikumist tuleks aastaks ülevaatus ära teha.

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 08 Juun 2012 10:45
Postitas canyondrift
wax kirjutas:
stern100 kirjutas:Kuid kui läbilöögipuhvrid on vastu sillatala, siis tuleks küll juba toimida nii angu kodanik TiitS ja nüüd ka canyondrift tegi. Nimelt sarniiride kinnitused teistpidi külge keevitada. Siis jääb ikka väike vetrumismaa ka.
Eks vaatab seda asja. Enne õõtsade lõikumist tuleks aastaks ülevaatus ära teha.
Me teeme teised ka juurde, need said liiga prostad, aga nüüd nii, et aru ei ole saada, käiame keevituse maha ja ei saa keegi aru et midagi tehtud on. Kuigi, nagu TiitS mainis, siis sillatala langeb sellega veelgi, aga võidad vaid vedrustuses.

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 08 Juun 2012 13:57
Postitas tafi
Vedrude viga olla ei saa,minu mosse oli ilusti sirge nende vedrudega :)

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 08 Juun 2012 15:19
Postitas wax
Süda ei andnud rahu, et asjad vedelevad riiulis, aga auto külge ei jõua panna. Käisingi just lõunaajal garaazis ning kruvisin pagasniku luugi kummiklambrid külge :D
Sarnased https://lh6.googleusercontent.com/-TfI2 ... C_0134.JPG