TiitS kirjutas:Mina enda mossel panin Lada andmete järgi silla paika (kokkujooksu siis peamiselt). Moskvichi nagu ei peeta piisavalt autoks, et sillastendi andmed sisestada.
Ise käisin Taebla Autolammutuse sillastendis, kus oli miskine mosse programm sees küll. Aga saab jah lada omaga ka ilusti.
Siinkohal küsiks et kui palju on vahet 2140 ja 2141 sildadel? Taebla Auto sillastendis on AZLK 2141 ja Aleko 2141 mossed valikus ainult.
Muidu ratta külgkalle peab olema alates 403st 15'...1°15'. Üks reguleerleht muudab kallet 19'. Kokkujooks peab olema 1..2 mm. Lisaks on käändtelje pikikalle, mille puhul siis võrdsete rehvirõhkudega sõites kisub auto sinnapoole kus kalle on väiksem ja ratta külgkalle suurem. Soovitav on muuta käändtelje kallet ühel rattal - seal kus ta on väiksem. 1,5 mm reguleerhark suurendab pikikallet 35' ja vähendab külgkallet 10'
Loodan et on abi.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
TiitS kirjutas:Mina enda mossel panin Lada andmete järgi silla paika (kokkujooksu siis peamiselt). Moskvichi nagu ei peeta piisavalt autoks, et sillastendi andmed sisestada.
Ise käisin Taebla Autolammutuse sillastendis, kus oli miskine mosse programm sees küll. Aga saab jah lada omaga ka ilusti.
Siinkohal küsiks et kui palju on vahet 2140 ja 2141 sildadel? Taebla Auto sillastendis on AZLK 2141 ja Aleko 2141 mossed valikus ainult.
Muidu ratta külgkalle peab olema alates 403st 15'...1°15'. Üks reguleerleht muudab kallet 19'. Kokkujooks peab olema 1..2 mm. Lisaks on käändtelje pikikalle, mille puhul siis võrdsete rehvirõhkudega sõites kisub auto sinnapoole kus kalle on väiksem ja ratta külgkalle suurem. Soovitav on muuta käändtelje kallet ühel rattal - seal kus ta on väiksem. 1,5 mm reguleerhark suurendab pikikallet 35' ja vähendab külgkallet 10'
Loodan et on abi.
kui hakkata nüüd norima siis 2140 ja 2141 sillad erinevad nagu öö ja päev. Võtta manuaal lahti kohe näed kui palju nad erinevad on, üks ühele ei olegi seal mitte midagi, ka reguleerimine on 2141-l teistmoodi (loe "lihtsam").
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Nagu kalender ütleb, siis on kevad tulemas. Seoses sellega sai enda autol vahetatud kütusepump ja maha võetud karbuss, mis ei ole nii hea kui peaks. Kulunud. Üritan leida lume sulamise ajaks uue. Käima läks nagu polekski 4 kuud seisnud. Talvega on otsad andnud tulede lülitushoovastik, ehk siis on olemas pargid ja täied, kui päevasõidutuled on kadunud. ja samuti on tagatuled lõpetanud koostöö. Aga saame hakkama. Praegu on veel vaja mootorsaani töös hoida ja tagada õige hetk, kui saaniga enam sõita ei saa ja mossega sõita veel ei saa. Samuti on vaja ka oma teisel hobiautol Zaz 965-ele uus mootor peale panna ja Volvo L3314 maha müüa, et hoovi ruumi saada.
Jõudu ja jaksu kõigile!
Nüüdseks siis mossel hooldus tehtud, õlid vahetatud ja karbuss timmitud, senine 100km näitas head tulemust ja mitte streikimist. Täna sai naisega teatris käidud ja mosse korralikult läikima löödud. Lisaks nüüd ka pilt mossest oma õigete peeglitega.