MZMA 401 1954, AZLK 2140, Opel P4 empudogy
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
MZMA 401 1954, AZLK 2140, Opel P4 empudogy
Tere kaaskannatajad/õnneseened.
Sai siis enda üks kauaaegne unistus teoks tehtud. Kuna eelmised kaks projekti ZAZ 965 ja Roomik said valmis, siis oli õige aeg mosse kallale asuda.
Kõik sai alguse auto24 kuulutusest, kus sõber ütles,et vaata mosse müügil, kuid hingehinda tahab. Hinnaks oli siis 1200 euri. ja kuulutus selline http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 40227b06c7. Sai kohale mindud, vaadatud, kaubeldud... ja ära mindud, kuid päev hiljem hakkas ikka kripeldama. helistasin ja ütlesin, et võtan ära.
Järgi sai siis mindud sellele isendile 22.aprill 2012.
Koju jõudes nägi ta siis välja selline.
Rohkem pilte siis panen jooksvatest tegemistest ülesse http://pilt.delfi.ee/album/252227/?page=2
kuna olen nädala sees Tallinnas, siis jõudsin pühapäeval võtta autol alt ära tagasilla ja uue tagasilla puhastada ja kruntida, ning ka kinnitused ringi keevitada.
Alla lähevad siis M2140 sillad ja peale tuleb lada 2104 mootor.
Paar pilti ka uuest sillast ja ka trumlid sai uue elu
Sai siis enda üks kauaaegne unistus teoks tehtud. Kuna eelmised kaks projekti ZAZ 965 ja Roomik said valmis, siis oli õige aeg mosse kallale asuda.
Kõik sai alguse auto24 kuulutusest, kus sõber ütles,et vaata mosse müügil, kuid hingehinda tahab. Hinnaks oli siis 1200 euri. ja kuulutus selline http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 40227b06c7. Sai kohale mindud, vaadatud, kaubeldud... ja ära mindud, kuid päev hiljem hakkas ikka kripeldama. helistasin ja ütlesin, et võtan ära.
Järgi sai siis mindud sellele isendile 22.aprill 2012.
Koju jõudes nägi ta siis välja selline.
Rohkem pilte siis panen jooksvatest tegemistest ülesse http://pilt.delfi.ee/album/252227/?page=2
kuna olen nädala sees Tallinnas, siis jõudsin pühapäeval võtta autol alt ära tagasilla ja uue tagasilla puhastada ja kruntida, ning ka kinnitused ringi keevitada.
Alla lähevad siis M2140 sillad ja peale tuleb lada 2104 mootor.
Paar pilti ka uuest sillast ja ka trumlid sai uue elu
Viimati muutis empudogy, 12 Mai 2016 00:02, muudetud 2 korda kokku.
Re: M 401 vist 1953 empudogy
Nüüd siis juba uued tuuled puhumas? Varem oli plaanis ju bmw mootor. Lada mootor ei sobi selle 2140 esisillaga eriti hästi. Probleeme oli seal igasuguseid
tsiteerin ühte kaasfoorumlase teksti:
tsiteerin ühte kaasfoorumlase teksti:
Varblane kirjutas:Lada mootorit küll ära peale pane sellele 401-le Mul oli eelmise omaniku poolt pandud ja midagi ei sobinud.Karter on lada mootoril ees mitte taga, õlifilter ja genekas ei mahu mosse poolraamide vahele ära(mosse raamid kitsamad). See 412 tehnika sobib sinna vägahästi või siis juba mingi lääne tehnika.Opel näiteks?
Varblane kirjutas:Loomulikult annab kõike teha aga lada mootor pole mingi hea asi võrreldes mosse mootoriga, mõlemad on ühed parajad paadiankrud.Parem juba mingi lääne tehnika vahele istutad millel overdrive, et ei läheks maanteel lolliks tänu venelaste megaaeglaste ülekannete pärast.Paned mingi 5 käiguse manuaali või 4 käigulise automaadi ja mosse kõige kiirema ülekande ja saab teise eesti otsa inimese kombel sõita, jäävad kuulmine ja närvid ka alles.Tuleks sellest eesti vingemalt küürakalt snitti võtta: http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... ?f=6&t=228
Olen antud masinas viibinud ja edasi käib too pill väga hästi!
Re: M 401 vist 1953 empudogy
Bmw-st loobusun seetõttu, et ARK-is on lada mootoriga kergem.
See, et see sinna vahele ära ei mahu tuli küll mulle üllatuseks. Sugulasen on Opel Kadett-ile peale pandud lada mootir ja all on mosse sillad. Pole mingit probleemi tal selle mahtumisega. Mina panen peale 1300 rihmaga mootori. Põhjus on väga lihtne, kodus lihtsalt olemas üks lada 04.
Sellel m 401 on peal see sama mootor http://www.carrating.org/car.php?19081
See, et see sinna vahele ära ei mahu tuli küll mulle üllatuseks. Sugulasen on Opel Kadett-ile peale pandud lada mootir ja all on mosse sillad. Pole mingit probleemi tal selle mahtumisega. Mina panen peale 1300 rihmaga mootori. Põhjus on väga lihtne, kodus lihtsalt olemas üks lada 04.
Sellel m 401 on peal see sama mootor http://www.carrating.org/car.php?19081
Re: M 401 vist 1953 empudogy
Kuradi kompott see on Opel kadett, lada mootor, mosse sillad
Re: M 401 vist 1953 empudogy
Tegemist on 1938 aasta autoga, mis ehitati 1994 aastal, kus lääne tehnika veel piisavalt odavalt ei liikunud.SanderV kirjutas:Kuradi kompott see on Opel kadett, lada mootor, mosse sillad
Re: M 401 vist 1953 empudogy
See ongi tegelikult see sama masin, mis kasutaja Varblase käes oli ja kelle postitusi ma tsiteerisin .
Aga miks mitte näiteks Fordi ohc mootori peale mõelda. Sierra/Taunuse 1.6 55kw. Hiljem on väga lihtne vahetada 2.0 77kw või 2.0is 85kw vastu, kuna mootoriplokk välimuselt kõik sama.
Või siis Opeli 1.6 ohc (Kadett, Ascona, Vectra, Corsa, Astra) ka 55 kw. Paigaldada koos Omega käigukastiga. Mootor välimuselt sama, mis 2.0 85kw Omega kapoti alt.
Mina isiklikult küll seda Lada mootorit ei hakkaks sinna aretama. Ladal juba tehasepoolt väga kehv ligipääs komponentidele, kuna kõik jubinad asuvad samal pool mootorit (sisselase, väljalase, genekas starter).
Aga miks mitte näiteks Fordi ohc mootori peale mõelda. Sierra/Taunuse 1.6 55kw. Hiljem on väga lihtne vahetada 2.0 77kw või 2.0is 85kw vastu, kuna mootoriplokk välimuselt kõik sama.
Või siis Opeli 1.6 ohc (Kadett, Ascona, Vectra, Corsa, Astra) ka 55 kw. Paigaldada koos Omega käigukastiga. Mootor välimuselt sama, mis 2.0 85kw Omega kapoti alt.
Mina isiklikult küll seda Lada mootorit ei hakkaks sinna aretama. Ladal juba tehasepoolt väga kehv ligipääs komponentidele, kuna kõik jubinad asuvad samal pool mootorit (sisselase, väljalase, genekas starter).
Re: M 401 vist 1953 empudogy
PÕhiline argument ongi praegu see, et mul on see mootor olemas. Koos kõige muuga. see tuttava auto liigub juba pea 10 aastat ja probleemi pole.... seega, usun et jään endale kindlaks!TiitS kirjutas:See ongi tegelikult see sama masin, mis kasutaja Varblase käes oli ja kelle postitusi ma tsiteerisin .
Aga miks mitte näiteks Fordi ohc mootori peale mõelda. Sierra/Taunuse 1.6 55kw. Hiljem on väga lihtne vahetada 2.0 77kw või 2.0is 85kw vastu, kuna mootoriplokk välimuselt kõik sama.
Või siis Opeli 1.6 ohc (Kadett, Ascona, Vectra, Corsa, Astra) ka 55 kw. Paigaldada koos Omega käigukastiga. Mootor välimuselt sama, mis 2.0 85kw Omega kapoti alt.
Mina isiklikult küll seda Lada mootorit ei hakkaks sinna aretama. Ladal juba tehasepoolt väga kehv ligipääs komponentidele, kuna kõik jubinad asuvad samal pool mootorit (sisselase, väljalase, genekas starter).
Re: M 401 vist 1953 empudogy
mul on ka kadett 38 aasta millel mosse sillad ja peal lada 06 mootor ,kui huvi võin pilte teha kuidas mootor peal on,ise pole ma seda aretust teinud,aga midagi ilusat ja korralikku pole tehtud,lõikamist on omajagu.
Re: M 401 vist 1953 empudogy
On sul see auto ka sõidukorras ja kasutuses?proktos kirjutas:mul on ka kadett 38 aasta millel mosse sillad ja peal lada 06 mootor ,kui huvi võin pilte teha kuidas mootor peal on,ise pole ma seda aretust teinud,aga midagi ilusat ja korralikku pole tehtud,lõikamist on omajagu.
Re: M 401 vist 1953 empudogy
aku pealepanemisel võtab elu sisse ja täiesti liigub,aga otses kasutuses pole ,see järgmine projekt ,kui 412 valmis saan.