13. leht 29-st
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 02 Nov 2012 19:09
Postitas hulgus
partnermosse kirjutas:
... Kas väärtuselt kallima auto kukutamise järel kehtib sama põhimõte, et "mis seal ikka, me ju ühe küla mehed" ?
"Ära löö inimest, räägi temaga!", oli ju kunagi selline reklaami kampaania. Ja nii jääbki eeldus, et vastaspoolel on asjalikud inimesed, kes vastutavad ja klaarivad ise omad jamad. Seda enam, et pool elu tuttavad.
Ja kui nüüd päris aus olla, siis peaks seal kiivas limusiiniga pildi alla olema veel üks vabandav lause härraste ülevaatajate suunas, sest kuuldavasti olid nad astunud ka omapoolse sammu leppimise suunas.
Piisss vai kuis see nüüd väljamaa keeli oligi?
ot. Kunagi ühes teises ülevaatuse punktis suutis Väga Asjalik Tegelane, Väga asjaliku näoga (seilasime, teame) Toyota Landcruiseril piduristendis neliveo sisse lülitada. Sel momendil kui rullikud pöörlema pandi, oli länkar stendist vupstigi kadunud ja õnnetuseks natuke väljakeeratud ratastega. Plastikust heitgaasi analüüsaatori kast suutis selle pisukese vaimustuse puhangu summutada. Rauast auto jäi terveks. Kahjunõuet ei esitatud. Muie oli kohustuslik.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 04 Nov 2012 17:40
Postitas Jeekim
Nädalavahetus möödus kiiremini kui lootsin ja mosse juures jõudisn teha vähem kui vaja. Tagumine pidur sai väheke värskendust.
Esiratta laagrit keerasin peale.Näpu jõuga oli ainult kinni- pole ime, et loksus. Ja millist pidurivoolikut see ülevaataja mul soovitas ära vahetada- ma küll ei leidnud. Pigem oli seal asi paksus poris ja mingis vees mis sinna peale oli pritsinud- jättes mulje nagu voolik oleks lekkinud.
Üks pilt üldisest salongi seisukorrast.
Hakkasin amorti vahetama, kuid enda lolluse tõttu võtsin esialgu ära vale poole amordi ja kui õige poole oma ära hakkasin võtma suutsin mõlemad alumised poldid puru keerata ja enam neid sealt kätte ei saa
ning amort kah ei taha sellest alumisest august välja tulla. Teise poole oma kukkus pmst ise välja. Kas seal on mingi nõks või asi kuidas see amort vedru seest kätte saad
Reedel sain kätte ka 6 kasutatud velge- saab hakata talverehvide peale mõtlema.
Nendest 6-st neli olid päris viisakad- saab talve ära sõita siis võib-olla tuleb üle värvida. Kahjuks ühel veljel oli mõlk sees:
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 04 Nov 2012 17:46
Postitas SanderV
selle saab välja lüüa, aga vaata et sa ratta laagrit liiga palju peale ei keera, kuumaks läheb võib kinni kiiluda
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 04 Nov 2012 18:00
Postitas Jeekim
SanderV- täpsusta kuidas sa mõtled, et välja saab lüüa? Ma ise proovisin kuid kätte ei saanud.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 04 Nov 2012 18:08
Postitas SanderV
ma mõtlesin veljest mõlki
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 04 Nov 2012 18:11
Postitas MAZ
Velje randi sirgeks löömisel on kaks võimalust:
kas vasaraga vastava aluse peal aga see ei pruugi õnnestuda alati,eriti kui ise koba oled.
Teine võimalus on pingis sirgestada rant aga kus sellise pingi leiab on hea küsimus endalegi.
Kui ülemine mutter on maha keeratud amordil ja alt ka lahti, koputa vasaraga ülemise otsa peale. Kui ta sul viltu vajus sisse siis tuleb kruvikeeraja ja heebliga kaasa aidata,et välja tuleks.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 04 Nov 2012 18:34
Postitas kOll
Sa ikka auto ära toestad korralikult? Piltidel tundub küllaltki ohtlik olukord. Sellise tungi peal autot ei remondita!
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 04 Nov 2012 18:44
Postitas Jeekim
Loomulikult toestasin. See ainult ülesse tõstmiseks. Silla munaku alla läks rehv ja pukid alla. Tean väga hästi mis juhtub, kui toestamata auto selga kukub.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 04 Nov 2012 19:57
Postitas Edel
Rattalaagrit ära täiesti kinni keera, väike vaevutuntav lõtk (laagri tööpindadele paisumisruum soojenemisel) peab jääma.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 04 Nov 2012 21:24
Postitas MAZ
Edel kirjutas:Rattalaagrit ära täiesti kinni keera, väike vaevutuntav lõtk (laagri tööpindadele paisumisruum soojenemisel) peab jääma.
Täpselt nii, väike lõtk võib olla ja solidooli asemele pane kas Litool24 või Addinol kollane määre.
Kontrollimiseks keera ratast ringi õhus ja vaata,et poleks takistust kusagil. Käega saab lõtku kontrollida.