14. leht 26-st

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 02 Nov 2009 21:37
Postitas tafi
selge selge :D

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 03 Nov 2009 18:46
Postitas svenson01
theok ega sul taga reduktorit Sl pole?mul 2140 ütles üless aga tahaks sl oma panna..väike lootus oli et ehk sul on müügiks?

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 03 Nov 2009 19:32
Postitas TheoK
Paraku ei.

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 24 Nov 2009 18:14
Postitas TheoK
Täna on üks tähtis päev, on Mossel "aastapäev" :D
Nimelt möödub kolm aastat Moskvitsi ostust!

Tähtpäevalisest üks eilne pilt ka, seisab rahus:
Pilt

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 24 Nov 2009 18:58
Postitas mossejumal
Palju õnne autole ! :beer
Edu ja õnne sellega tulevikus väga 5+ masin on

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 24 Nov 2009 21:24
Postitas MAZ
Mind teeb selline hoiu koht autole kadedaks enda omad pole mitte nii head :uhoh

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 07 Dets 2009 18:22
Postitas TheoK
Tervitused!

Nüüdseks on auto seisnud veidi üle kuu. Ega midagi olulist toimunud pole, aga nädalavahetusel käisin maal Mosu juures ja viisin läbi korralise käivituse. Nii nagu ma ikka auto seismise ajal alati kord kuus olen teinud.
Alustuseks siis aku peale ja bens üles, siis oli aga veidi muid tegemisi ja auto jäi tunniks seisma. Hiljem pidi tavapärasest kauem starterit andma. Vb polnud ka pump nö. õiges asendis.
Käivitus:
http://toru.ee/view/fe1c14fbb298

Alguses töötas veidi ebaühtlaselt, kuid mootori soojenedes läks rütm paremaks,veidi häirib muidugi see resonaatori plärin aga eks sellega tegelen kevadel. Video juba peaaegu töösoojast mootorist:
http://toru.ee/view/4d9fe3b24607

Tegin ka "pidurduskatseid", et käsipidur kinni ei jääks ja ikka ka kevadel toimiks. Veidi muidugi trummlid viskavad, on seda palju?:
http://toru.ee/view/44dbf280f284

Ja kui juba kõik toimis ja soe oli, siis otsustasin lõpetada. Pea oli ka juba "gaasidest" sassis:
http://toru.ee/view/a65ccc565ee8

Side lõpp.

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 07 Dets 2009 19:10
Postitas MAZ
Üks tähelepanek oleks.
Ma arvan,et sul oli ka bensiini pump vales asendis ja ei saanud kohe kütust üles.
Kuid see selleks,eks teinekord oskad sa ise selle õige koha leida.
Kui oled karburaatori täis löönud kütet, siis vajuta gaasi pedaali 3-5 korda põhja. Siis peaks käivitamine
olema hõlpsam. Samuti soovitas üks vanakooli mossemees enne käivitamist 5 sekundiks tõmmata täis tulede peale. Ja siis tagasi lükata ja siis 5 sekundi pärast käivitada masin. Pidi mõjuma kui aku on tühja võitu või
siis ergutama seda kuidagi. Ise olen proovinud ja toimib pean tunnistama.

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 08 Dets 2009 04:09
Postitas partnermosse
Vaadates,et suures garaasis tuleb korralikult "mosseauru", siis soovitan tulevikus kasutada summuti pikenduseks toru või voolikut, mis ulatub garaasiruumidest väljapoole ning juhib mürgised aurud sealt välja ! :)

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 30 Jaan 2010 22:13
Postitas TheoK
Tervitused!

Täna käisin Moskvitši käivitamas. See oli juba kaua plaanis, kuid siiamani polnud viitsinud akut kohale vedada. Kuna auto on hetkel ka looduslikult varaste eest kaitsusd, st. et lumehanged on sellised, et autoni ühegi teise autoga ei saaks. Ise peab majani jõudmiseks ka pikalt läbi metsa minema ja akut tassida üsna nõme. Aga täna võtsin end kokku, kuna vaja ikka regulaarset käivitust teha.

Panin aku peale, bens üles.
Hakkasin käivitama. Aku oli pooltühi, garaazis korralikud miinuskraadid ja auto 2 kuud ilma käivitamata seisnud. Andsin starterit, vedas ennast käima. Alguses turtsus-plärtsus küll, aga mida aeg edasi, seda ühtlasemaks ja ilusamaks sound muutus. Hiljem käis juba väga hästi. Salong läks ka saunaks kätte ;)
Algselt oli muidugi käigukasti-tagasilla õli hirmus paks aga needki lasin soojaks, tegin "kiiruskatseid", treenisin natuke käsipidurit jne.

Roostekohti pole välja löönud.

Videomaterjali paraku anda pole, küll aga üks pilt:

Pilt

Eks varsti jälle.