AZLK 2140SL 1983 TheoK
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
AZLK 2140SL 1983 TheoK
Tervist!
Vana teema siin:
http://mosseklubi.planet.ee/foorum_vana ... .php?t=969
Kunagi, aastaid tagasi avastasin end pidevalt automüügi kuulutusi sirvides. Mingit Žigulit,kui
toona igapäevast rahvaautot ei tahtnud. Juhtusin lugema kuulutust, kus pakuti Moskvits 2140SL-i. Mulle kui siis veel mitte kaugeltki Mossede juures asjatundjale ei pakkunud see mingit huvi. Kusjuures plaststangesi pidasin omaloominguks
Aga see kuulutus hakkas piinama, hind oli ju 3500, mida oli suhteliselt vähe, läbisõit 45000. Saigi kokkusaamine kokku lepitud ja Tartumaale sõidetud. Seal avanenud pilt polnud see mis piltidel. Pindmist roostet suhteliselt palju. Aga kuna kaugelt tuldud ja auto hakkas üha rohkem meeldima, siis sai ikkagi ära toodud. Mäletan selgelt sõitu Tartust Tallinna. Tol hetkel puudusid nii TÜV kui ka kindlustus. Oli ehtne novembrikuu õhtu, vihmane, niiske ja külm. Moskvitsil loomulikult olid tuled tuhmid, kojamehed kehvad ja soojendus ei töötanud. Paar korda võttis tee peal isegi nö hinge kinni aga ikkagi oli kuidagi uhke tunne sõita Moskvitsi kõrvalistmel ja veel oma enda Moskvitsi. Kui õhtu lõpuks sai garaazi proovitud sõita siis otsustas ta välja surra ja seda nii, et pool autot oli garaazis, pool mitte. Sai ta kenasti sisse nügitud ja seisma jäetud. Kuna uksetihendid olid olnud suhteliselt räbalad, oli vihma täie mõnuga sisse sadanud. Samal õhtul sai kuivatama hakatud. Aasta oli siis 2006
Pilt ka ostes:
Saabus pikk ja töökas talv 2006/2007
Alustatud sai remonttöödega. Mootoris sai vahetatud elementaarsed asjad nagu: bensiinipump, küünlad, juhtmed, klaasipesuvee paak, jagajakaas, rootor, piibud, bensufilter, õlid, filtrid jne.
Ühendatud sai ka raadio ja lisatud kõlarid. Vaibad eemaldatud, sai asuda pindmise roostega kaestud põranda juurde. Samas sai kogu kere üle käidud, vajalikud kohad parandatud, poleeritud, vahatatud. Veljedki said uue värvkatte. Pidurid õhutatud.
Jõudis kätte kevad, sai käidud ülevaatust proovimas. Ei läinud läbi. Tagapidurite erinevus oli liiga suur. Silindrite vahetus ja korras. Ülevaatusele...puhtalt läbi.
Kevadeks oli üldpilt juba ilusam:
Suvi 2007 oli suhteliselt rahulik.
Sügisel, taaskord novembris käis Moskvits ühe vägagi asjaliku remondimehe Hr.Siivelti juures, kes vahetas siduriketta, survelaagri, piduri peasilindri, siduri töösilindri, käpa ja sättis rataste kaldenurga otseks. Tänud talle!
Jaanuaris 2008 tuli Moskvitsi viia päriseks maale, jäi sinna samuti garaazi seisma, pukkidele ja konserveeritult. Tal on sealgi hea väärikat vanaduspõlve veeta
Kevadel, siis kui kilomeetreid tiksus täis 47700 (spidokas valetab täie mõnuga miskipärast) hakkas vaikselt mootoriploki kambrikaane tihend läbi minema. Sõites hakkas õli välja tilkuma ja hais oli vastik.
Tihend sai siis ära vahetatud:
Tegeletud sai ka talve jooksul tekkinud roostetäppidega ja nendest arenenud kohtadega.
Lõppes ülevaatus.
Suvi 2008 oli eriti töökas, tähelepanu sai just enam pööratud kere korrosioonitõrjele.
Kogu polsterdus sai eemaldatud ja uksed ja polstritagused Dinitrol Ml-ga üle tehtud. Põhi sai seest ja väljast uue mastiksikihi.
Mõningad pildid:
Autost pealt poolt ka:
Sellelt pildilt on ka näha istmekatted, mis suvel valmis õmmeldud said
Sel suvel sõitsin ilma ülevaatuse ja kindlustuseta, sest sõitmist oli vähe ja sedagi vaid maarajoonis.
Sügisel jäi ta taaskord maale seisma, summuti püksid on aja jooksul otsad andnud ja käigukasti padi. Murdus ka kundepoolse esiistme seljatoe ja istumisaluse ühenduskoht.
Seisab taaskord pukkidel ja ootab kevadet, mil saaks remontima hakata.
Ülevaade tehtud ja vist ka piisavalt.
TheoK
Vana teema siin:
http://mosseklubi.planet.ee/foorum_vana ... .php?t=969
Kunagi, aastaid tagasi avastasin end pidevalt automüügi kuulutusi sirvides. Mingit Žigulit,kui
toona igapäevast rahvaautot ei tahtnud. Juhtusin lugema kuulutust, kus pakuti Moskvits 2140SL-i. Mulle kui siis veel mitte kaugeltki Mossede juures asjatundjale ei pakkunud see mingit huvi. Kusjuures plaststangesi pidasin omaloominguks
Aga see kuulutus hakkas piinama, hind oli ju 3500, mida oli suhteliselt vähe, läbisõit 45000. Saigi kokkusaamine kokku lepitud ja Tartumaale sõidetud. Seal avanenud pilt polnud see mis piltidel. Pindmist roostet suhteliselt palju. Aga kuna kaugelt tuldud ja auto hakkas üha rohkem meeldima, siis sai ikkagi ära toodud. Mäletan selgelt sõitu Tartust Tallinna. Tol hetkel puudusid nii TÜV kui ka kindlustus. Oli ehtne novembrikuu õhtu, vihmane, niiske ja külm. Moskvitsil loomulikult olid tuled tuhmid, kojamehed kehvad ja soojendus ei töötanud. Paar korda võttis tee peal isegi nö hinge kinni aga ikkagi oli kuidagi uhke tunne sõita Moskvitsi kõrvalistmel ja veel oma enda Moskvitsi. Kui õhtu lõpuks sai garaazi proovitud sõita siis otsustas ta välja surra ja seda nii, et pool autot oli garaazis, pool mitte. Sai ta kenasti sisse nügitud ja seisma jäetud. Kuna uksetihendid olid olnud suhteliselt räbalad, oli vihma täie mõnuga sisse sadanud. Samal õhtul sai kuivatama hakatud. Aasta oli siis 2006
Pilt ka ostes:
Saabus pikk ja töökas talv 2006/2007
Alustatud sai remonttöödega. Mootoris sai vahetatud elementaarsed asjad nagu: bensiinipump, küünlad, juhtmed, klaasipesuvee paak, jagajakaas, rootor, piibud, bensufilter, õlid, filtrid jne.
Ühendatud sai ka raadio ja lisatud kõlarid. Vaibad eemaldatud, sai asuda pindmise roostega kaestud põranda juurde. Samas sai kogu kere üle käidud, vajalikud kohad parandatud, poleeritud, vahatatud. Veljedki said uue värvkatte. Pidurid õhutatud.
Jõudis kätte kevad, sai käidud ülevaatust proovimas. Ei läinud läbi. Tagapidurite erinevus oli liiga suur. Silindrite vahetus ja korras. Ülevaatusele...puhtalt läbi.
Kevadeks oli üldpilt juba ilusam:
Suvi 2007 oli suhteliselt rahulik.
Sügisel, taaskord novembris käis Moskvits ühe vägagi asjaliku remondimehe Hr.Siivelti juures, kes vahetas siduriketta, survelaagri, piduri peasilindri, siduri töösilindri, käpa ja sättis rataste kaldenurga otseks. Tänud talle!
Jaanuaris 2008 tuli Moskvitsi viia päriseks maale, jäi sinna samuti garaazi seisma, pukkidele ja konserveeritult. Tal on sealgi hea väärikat vanaduspõlve veeta
Kevadel, siis kui kilomeetreid tiksus täis 47700 (spidokas valetab täie mõnuga miskipärast) hakkas vaikselt mootoriploki kambrikaane tihend läbi minema. Sõites hakkas õli välja tilkuma ja hais oli vastik.
Tihend sai siis ära vahetatud:
Tegeletud sai ka talve jooksul tekkinud roostetäppidega ja nendest arenenud kohtadega.
Lõppes ülevaatus.
Suvi 2008 oli eriti töökas, tähelepanu sai just enam pööratud kere korrosioonitõrjele.
Kogu polsterdus sai eemaldatud ja uksed ja polstritagused Dinitrol Ml-ga üle tehtud. Põhi sai seest ja väljast uue mastiksikihi.
Mõningad pildid:
Autost pealt poolt ka:
Sellelt pildilt on ka näha istmekatted, mis suvel valmis õmmeldud said
Sel suvel sõitsin ilma ülevaatuse ja kindlustuseta, sest sõitmist oli vähe ja sedagi vaid maarajoonis.
Sügisel jäi ta taaskord maale seisma, summuti püksid on aja jooksul otsad andnud ja käigukasti padi. Murdus ka kundepoolse esiistme seljatoe ja istumisaluse ühenduskoht.
Seisab taaskord pukkidel ja ootab kevadet, mil saaks remontima hakata.
Ülevaade tehtud ja vist ka piisavalt.
TheoK
Endine Super-Lux.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Niisiis. Kunagi sain tasuta portsu piduriklotse, aga mitte ma aru ei saa millele need on. Mossel all küll sellised pole. Millele kuuluvad?
Just seda laiemat kohta pole nagu kuhugile panna:
Ette tänades,
TheoK
Just seda laiemat kohta pole nagu kuhugile panna:
Ette tänades,
TheoK
Endine Super-Lux.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Väga ilus mosse , stanged võiks kuumapuhuriga ülekäia , siis oleks vb veel ilusam
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Stanged oleks vb tumedamad jne , praegu tundub nagu oleks ära pleekind.TheoK kirjutas:Mis see paremaks teeks?
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
ega need pole trummelpiduritega 408/412 esimesed piduriklotsid ?
Viimati muutis risto626, 04 Veebr 2009 23:13, muudetud 1 kord kokku.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
selle 2140 SL pilte vaadates kohe puhkab silm, väga kena masin!
Samas OT küsimus,et mis siis on vahed 408-2140 ja Izh 412 piduriklotsidel?
Samas OT küsimus,et mis siis on vahed 408-2140 ja Izh 412 piduriklotsidel?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
mõnda pilti vaadates jääb selline mulje, nagu see SL oleks just liinilt maha sõitnud! läikes ja puha!
väga eeskujulik töö auto juures ära tehtud!
ilus
väga eeskujulik töö auto juures ära tehtud!
ilus
Viimati muutis mart, 04 Veebr 2009 23:12, muudetud 1 kord kokku.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
jah, oleks selliseid omanikke rohkem, kes veel tänapäevalgi viitsivad konserveerimisega vaeva näha, kui auto talveks seisam jäetakse.
mossel on peremehega vedanud
mossel on peremehega vedanud
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Ühte pilti vaadates tekkis küsimus akukinnituse suhtes. Tol pildil oli see traadiga kinni, aga kas ülevaatusel selle kohta midagi ei öelda? Või oli asi ajutiselt.