15. leht 24-st

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 17 Apr 2013 22:52
Postitas mario
see oli 90ndate alul vist.. kui isal oli 2140 (vana supra rooliga, recaro toolidega ja puha), siis tal oli ka pagass igast kola täis (just eelnimetet varuosad ja tööriistad).. ise ta veel kiitles, et kui see 50kg pagassist välja visata, võiks kütusekulu ka vähe parem olla isegi.. kuigi tallegi meeldis düüsidega mängida ja eksperimenteerida, siis lõpuks see lisaraskus väga rolli ei mänginudki...olen ise vist ainult ühte mossemeest näinudki, kellel tõesti pagasiruum oli tühi.. ok, varuratas oli, see ka kõik. :D

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 17 Apr 2013 23:03
Postitas mart
mario kirjutas:olen ise vist ainult ühte mossemeest näinudki, kellel tõesti pagasiruum oli tühi.. ok, varuratas oli, see ka kõik. :D
Ma olen siis teine järelikult... mul on seal varuratas ja pukseerimiskõis ilusti rulli keeratuna varuratta sees :) Terves mosses pole mitte ühtegi tööriista mis muidugi peaks olema lausa kohustuslik varustus sellel autol.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 17 Apr 2013 23:17
Postitas SanderV
minu pagass, suppar, 2 varuratast, karpa, õli, tosool, bensiin, tööriistad, jump-wires, köis, kingad, dot4, jagaja, küünlad jne :D

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 18 Apr 2013 00:19
Postitas r384n3
Mul varuratas, tung, tõkiskingad, ohukolmnurk, rattavõti, tulekustuti, autoapteek(sealt leidub sidemete ja plaastrite asemel paar süüteküünalt, jagaja kaas ja rootor, kruvikeeraja, mõni mutrivõti, isoleer jne), samuti tagumise istme alune on tööriistu täis :)

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 18 Apr 2013 01:35
Postitas marek
Elu on näidanud, et need varuosad, mis autos kaasas on jäävad alati terveks. Teepeal laguneb tavaliselt ära mõni kogemata koju/kahesilma vahele jäänud asi või siis midagi sellist, millele ligipääsemise tööriistu ei ole. Endal sellist asja vene tehnikaga pidevalt juhtunud. Nt. gaasitrossi purunemine, mootori karteri õlikork tuleb ise lahti jms.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 18 Apr 2013 10:51
Postitas Seenior
Siit siis loogika,et mida rohkem kola kaasas,seda väiksem on auto lagunemise võimalus :lol .

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 18 Apr 2013 11:14
Postitas mart
Seenior kirjutas:Siit siis loogika,et mida rohkem kola kaasas,seda väiksem on auto lagunemise võimalus :lol .
Jagan sama arvamust.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 18 Apr 2013 12:30
Postitas tanello2
varuratas,tung,tõkised,salvo ohukolmnurk, rattavõti,taatlemata kustuti,2 autoapteeki(taga aknalaual on ENSV retro vaatamiseks),kruvikeerajate komplekt,enamus mutrivõtmeid,2 rulli teipi,ohuvest,DAAZ,varuratas,haamer,autoalla minekuks matt,käterätik,pirnide ring,pudel jahutust,piduriõli,klaasipesu lapp,varu kojamehed koos kummidega ,rohkem nagu ei tohikski mul olla.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 18 Apr 2013 13:22
Postitas moskiito
Miks sa kahte varurattast kaasas tassis ning ÜV ajaks otsi uus kolmnurk, see mõnele ei meeldi et vana mudel kaasa loksub.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 18 Apr 2013 15:37
Postitas tanello2
moskiito kirjutas:Miks sa kahte varurattast kaasas tassis ning ÜV ajaks otsi uus kolmnurk, see mõnele ei meeldi et vana mudel kaasa loksub.
vähe üle pingutasin,ikka üks varu on kaasas,rohkem pole vaja,aga miks nad ÜV seda salvo oma ei tunnista,see on nii hea peegeldumisega et vähe veel pole....pealegi korralik töökindel Eesti tehtud asi...
kõige tähtsamad asjad unustasin täitsa märkimata jätta roolilukk,pedaalilukk ja kahe luku vaheline lukk :lol .....