16. leht 34-st
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 23 Juun 2010 18:20
Postitas sass
Sten kirjutas:Kenad hääled su Mosul.
Mis prille sul vaja on?
Head jaani!
Need mustaks värvitud plekist raamid, mis esitulede ümber käivad, aga sain ka juba ühe paari. Aitäh! Head jaani sullegi.
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 23 Juun 2010 20:44
Postitas Sten
Ühe sõbra käest kuulsin, mis mees see sass on, siis vaatasin su uurimistööd kohe ja päris vägev! Kas siin ei taha avalikustada? Möni päev peale pühasid vöiks ju linnas mingi kogunemise ja minikruiisi teha? Saaksin siit vist 3 Mosset kokku. Siis juurde Sina + see vahtralehega 2140 ja äkki keegi veel. Näitaks linnarahvale ja promoks veitsa klubi ka.
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 24 Juun 2010 03:33
Postitas sass
See uurimistöö on köigile kättesaadav. Teemaks Moskvitši mootori toitesüsteemi modifitseerimine. Vaadata saab seda
siit. Loomulikult ei pretendeeri uurimistöös tehtud järeldused absoluutsele töele, kuid ehk midagi kasulikku on seal ikka.
Kokkutuleku vöib täiesti vabalt teha... Iseasi on see, millal saaksin oma mossega kohale veereda, sest mootor vaja kärmelt korda teha. Millalgi juuli algul vöiks minupoolest mingi ürituse teha.
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 24 Juun 2010 05:14
Postitas SanderV
tuleks ka saarde oma mossega a mida pole on veel mosse
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 24 Juun 2010 23:34
Postitas Järvpõld
Lugesin ka täna seda uurimistööd ja päris huvitav oli teine
Hea oli lugeda, et mosse polegi väga kütuseihar masin, sellise vana auto kohta
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 25 Juun 2010 18:58
Postitas kristenprii
Mis hinde selle uurimistöö eest said?
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 25 Juun 2010 19:12
Postitas partnermosse
Selle uurimistöö saaks pidada poolikuks kuna mosse mootori ja karburaatori (DAAZ-412 ja DAAZ-2140) tööd saab reguleerida ja seadistada nii,et võimsus jääb samaks ,aga kütusekulu väheneb pea 2 liitri võrra.Enda kogemustes ja katsetest on selgunud tõsiasi,et saab sõita ka vähema kütuse kogusega 100 km kohta ehk alates 5 liitrist kuni 7 liitrit 100 km kohta.
Minu lugupidamie.
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 25 Juun 2010 19:39
Postitas kristenprii
To Partnermosse:
Aga kas ka VAZ 2101 karpat saab nii regullida?
Ja kui saab siis äkki avaldaksid selle saladuse
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 25 Juun 2010 19:58
Postitas sass
kristenprii kirjutas:Mis hinde selle uurimistöö eest said?
Sajast punktist 93. Uurimistöö sisu ei olnudki niivörd oluline, tähtis oli tegelikult vormistus.
partnermosse kirjutas:Selle uurimistöö saaks pidada poolikuks kuna mosse mootori ja karburaatori (DAAZ-412 ja DAAZ-2140) tööd saab reguleerida ja seadistada nii,et võimsus jääb samaks ,aga kütusekulu väheneb pea 2 liitri võrra.Enda kogemustes ja katsetest on selgunud tõsiasi,et saab sõita ka vähema kütuse kogusega 100 km kohta ehk alates 5 liitrist kuni 7 liitrit 100 km kohta.
Minu lugupidamie.
Kindlasti saab, aga ma ei ole lihtsalt nii osav, et oleks niiviisi reguleerinud. Vöid paar söna kirjeldada, kuidas saab ökonoomseks (ökonoomsemaks).
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 29 Juun 2010 17:53
Postitas sass
Mootor maas ja lahti vöetud. Kolmanda silindri kepsusaaled oli ringi tömmanud ja sellega rikkunud väntvölli ja kepsu. Önneks on oranži mosse ajast jäänud teine väntvöll ja korralik ring kepse. Hülsid jäävad praeguse mootori omad. Tellisin juurde ka uued kolviröngad ja kepsusaaled. Vaja on veel leida kuskilt korralikud kolvid (kellelgi pakkuda uusi, siis PS).