17. leht 24-st

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 31 Juul 2013 01:29
Postitas viirusboy
Mina seda õli küll ei karda. vana linariie on alati lähedal kui asi talumatuks läheb, ja hiljem on väga hea abivahend seep ja saepuru. Mõistagi mitte kraanikausis.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 31 Juul 2013 07:00
Postitas moskiito
no mossel on ette nähtud selline intervall et 150000km hooldusremont ja 300000 kapremont.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 31 Juul 2013 09:43
Postitas TALUPOEG TALUJA
No siis ametlikult peaks mootor juba päris kapsas olema....aga kuna 75 pealt sai uued rõngad,väntvõll lihvitud,uued kolvid,rõngad ja tihendid,klapid lasin ka üle vaadata.......seega resurssi veel küll ja küll aga nüüd see väikene äpardus.. :lol

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 31 Juul 2013 19:28
Postitas viirusboy
moskiito kirjutas:no mossel on ette nähtud selline intervall et 150000km hooldusremont ja 300000 kapremont.
Raamatus räägitakse ikka vähe teist juttu. 150 on kapremont, 75 vist vaheremont, kus mootor puhastatakse, vahetatakse rõngad ja vajadusel muudki.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 31 Juul 2013 19:46
Postitas SanderV
ei tea mul peale igat 30 tuhhi uued kolvid rõngad ja saaled

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 31 Juul 2013 20:14
Postitas partnermosse
SanderV kirjutas:ei tea mul peale igat 30 tuhhi uued kolvid rõngad ja saaled
Kas roheline "suksu" nii janune kolvide, rõngaste ja saalede suhtes ? Siis ju miskit täitsa viltu kui nii on :)

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 31 Juul 2013 22:43
Postitas SanderV
ega viga ei olegi midagi.. ma igaks juhuks vahetan, et ikka koguaeg hea oleks...

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 31 Juul 2013 22:52
Postitas TALUPOEG TALUJA
Need 30 tuhhi on ju vaevalt sissesõit... Kas teenite raha sellega,et aitate kellegil mootorite osi sisse sõita? :D

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 31 Juul 2013 23:19
Postitas Edel
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Need 30 tuhhi on ju vaevalt sissesõit... Kas teenite raha sellega,et aitate kellegil mootorite osi sisse sõita? :D
Loen ja nalja nabani :lol 30 tuhat :lol Raamatutes on 412 mootori läbisõit kapitaalini 125 000km. Tänapäeva määretega ja hea hooldusega peaks seda numbrit 2 korda ületada saama. See 412, mille ise kunagi omale varuosadeks tõin, oli läbinud 195 000km, originaalmootor ja remonti tehtud ei olnud. Mis seisukord sellel motol täpselt oli, jäigi teadmata.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 01 Aug 2013 07:12
Postitas moskiito
Edel kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Need 30 tuhhi on ju vaevalt sissesõit... Kas teenite raha sellega,et aitate kellegil mootorite osi sisse sõita? :D
Loen ja nalja nabani :lol 30 tuhat :lol Raamatutes on 412 mootori läbisõit kapitaalini 125 000km. Tänapäeva määretega ja hea hooldusega peaks seda numbrit 2 korda ületada saama. See 412, mille ise kunagi omale varuosadeks tõin, oli läbinud 195 000km, originaalmootor ja remonti tehtud ei olnud. Mis seisukord sellel motol täpselt oli, jäigi teadmata.
mis tänapäeva õliga, isegi vana hea autooliga on 300 000 reaalne. kõik on juhis kinni, kuidas ta pedaali vajutab. ega mosse mootor pikkalt üle 3000 pöörde ei kannata. kui aga koguaeg kimada 110km/h siis iga 30 000 tagant mootorit remontida ei ole mingi kunst.