MZMA 401 1954, AZLK 2140, Opel P4 empudogy
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Kas 401 teh. ülevaatusel probleeme ei ole tekkinud ?
Viimati muutis Lepik, 01 Sept 2015 14:26, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Sai siis täna ka auto koju sikutatud ja õlist puhtaks tehtud ja üle vuntsitud. Peale silindritest õli eemaldamist ja karbussist puhastus õlist ja düüside puhastust panin paaki beniini, Istusin autosse, lükkasin sisse massi ja keerasin võtit. Masin käivitud loetud sekundite juures. Auto oli seisnud 7 aastat. samuti olid olemas esmased pidurid, sidur toimis kenasti, käigud samuti. Hiired olid ära söönud õhupuhastaja, mis sai asendatud uuega. Aga pildid küll pole parimad, kui ütlevad siiski rohekem kui 100 sõna.
Üks mure ka, kui kellelgi on pakkuda uut nina embleemi ja stange sarvesid, siis olen neist huvitatud.
Parimat
Martin
Üks mure ka, kui kellelgi on pakkuda uut nina embleemi ja stange sarvesid, siis olen neist huvitatud.
Parimat
Martin
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Jupp aega möödas juba auto valmimisest ning esimene motivatsiooni kriis üle elatud. Hr.Lepiku tegemised ajasid hirmsa tuhina peale ja sai ostetud endale üks 1938 aasta Opel P4, või pigem selle jäänused. Auto sai ostetud oksjonilt ning mis siin salata... Asi hullem kui uneski näha oskasin. Proovime esimesest hirmust ja masendusest üle saada, ning ikkagi elule aidata antud masin. Kui huvi, siis võin ka siin antud teemas tegemisi kajastada ja abi küsida.
Panen ka pilte siis töökotta jõudmisest.
Ikka parimat ja edu kõigile oma ettevõtmistes.
Panen ka pilte siis töökotta jõudmisest.
Ikka parimat ja edu kõigile oma ettevõtmistes.
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Õnnitlused! Ja nüüd neid pilte lähemalt nähes , ka kaastunde avaldused. Jälgisin samuti seda oksioni, masin on huvitav ja paras katsumus oleks sellist teha. Veel päev enne pakkumiste lõppu oli hind OK. ,aga kui nägin ,et üks tuttava nimega mees juba osaleb, ei hakanud hinda kruttima. Viimasel päeval sain arvuti taha alles õhtul peale 9-t ja k...t jäigi oksjoni lõpp ja hind nägemata,ise veel mõtlesin päeval, et kui hind veel ok. ja sina ei paku võiks ju ...... Samas kaine mõistus ütles,et kurat garaazi taga juba üks 400 ju on juba ootel . Aga mul on igatahes hea meel, et edaspidi näeme selles foorumis ühe tõeliselt huvitava masina ehitust (loodan, et mitte originaalis). Eks see OPEL ongi nagu mosse vanaisa,nii et sobib siia foorumisse küll, viimasel ajal ongi nagu veits igavaks läinud. Jõudu! Lepik.
Re: MZMA 401 1954 empudogy
See üks uus ette keevitatud tahvlike lubab arvata, et eelmine entusiast ei saanudki oma moti kriisist üle.. No eks veljeostjaid oli ka päris omajagu tal... Aga no siin ilmas on kindel vaid surm ja võlad, kõike muud saad ise muuta. Soovin ka omalt poolt jõudu ja jaksu.
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Originaali pole vist tõesti mõtet taga ajada, kuna juba kõigi originaal osade leidmine on tõeline peavalu.
Aga, et sul motivatsioon ei langeks ja masendus võimust ei võtaks! Tuleb osata näha suuremat pilti
Aga, et sul motivatsioon ei langeks ja masendus võimust ei võtaks! Tuleb osata näha suuremat pilti
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Tere, oli paar õhtut aega töökotta minna ja siis oma "õnnelik" ost üle vaadata rahulikult. Kui nüüd aus olla siis autost on alles samapalju kui puuriidast peale külma talve. Samas tänan õnne, et seda autot enne ostu vaatama ei läinud, sest vastasel juhul see masin mul garaažis ei oleks. . Aga mis siin halada. Proovin kuidagi auto raamistiku ülesse ehitada ja siis hakkan plekiringi uuendama.