Kõik väga vinge! Silma jäi aga sinu teip millega juhtmed isoleerinud oled... see must kilest teip laguneb suht kiiresti ära, seda enam, et seal mootori juures kõigub temperatuur päris tihti. Külmaga muutub hapraks, kuumaga jälle vedelaks. Kasuta tekstiil (riidest) teipi, see peab tunduvalt paremini vastu ja kaitseb sinu juhtmeid tunduvalt paremini. Ma ise ostan seda Ehituse ABC`st, seal müüdav on üks parimaid ning on üksühele lääne autodes kasutatava teibiga. Natukene kehvem on Automaailmas müüdav.
Seda musta isoleeri kasutan ainult joodetud kontaktide isoleerimiseks, mille peale panen veel lisaks tekstiil teibi.
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Kõige parem oleks termo kahanev rüü, ajad selga, annad kuuma ja tõmbab ilusti juhtmele ümber, ise peamiselt/võimalusel seda ainult kasutangi, teine asi mida olen kasutanud on tavaline pool plastne juhtme kõri, et asi viisakam jääks ja kaitseb ka juhtmeid.
Muidu äge masin ja põhjalikult tehtud !!
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Nüüd on siis asi niikaugel, et sai uksi ette proovitud ja selgus, et tagumised ei taha tõepoolest kogu ulatuses lahti käia.
Seoses sellega helistasin ARK-i ning sealt peaks nüüd vastuse saama, et kas lubatakse esiuksed pikemaks teha ja auto 2-he ukseliseks ümber ehitada. Loodan, et saab positiivse vastuse. Esiotsa tugevduseks sai pandud 12 mm keermelatt.
Lugupeetud fokser, ehk täpsustad natuke lähemalt, et mida sa sellega silmas pidasid. Ega teisiti ju ei saa, kui tuleb esiuksele tükk vahele panna teisest uksest, post tahapoole viia ja tagauksest tükk välja ja see siis sinna taha auku kinni keevitada. Siis ju jääbki 2-he ukseline ja ei tea, kas nad sellisena arvele võtavad?
ta mõtles vist seda et lõikad tagauksest selle tüki välja, mis hakkab poritiiva vastu käima ja selle keevitad kere külge, ehk muudad tagaukse kuju natuke