17. leht 29-st
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 22 Nov 2012 14:15
Postitas MAZ
20 aastat vana auto on 90% ulatuses täpselt nii hea kui on tema peremees ja ainult 10% sõltub autost.
Vaidlen vastu, venelase toodang on väga kõikuv. Võib juhtuda,et saad uuest peast hea asja ja ta teenib mitut inimest veel kaua. Või juhtud praagi otsa, mille töömehed on lohakalt kokku pannud ja vannud seda sõidukit nii, et vähe pole.
10.a tagasi olid teised tingimused ja olud. Praegu aga on enamus rahvast mugavustega harjunud( aeg võrdub raha) ja kui sul auto ei tööta ja sa hommikul tööle ei saa. Siis pole vaja väga ettekujutada, mis edasi võib juhtuda.
Lohakaid peremehi olen näinud igat karva. Aga vahest juhtub ikka nii,et ka kõige hoolikamalt tehtud asjad lõpetavad lihtsalt koostöö.
Ning muidugi kuna läänelikud väärtused on muutnud inimesed laisaks, siis minnakse 90% juhtudest kergema vastupanu/ tasuvuse teed.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 23 Nov 2012 21:04
Postitas hulgus
tarmo400 kirjutas:
...Ei ole üldse nõus.Oli Mosse mul 15 aastat igapäevaautoks ( kuni aastani 2008) pluss selle kõrval nüüdseks juba 5 hobimosset ja kogu selle aja jooksul on jäänud 1 kord ülevaatus esimesel korral läbimata kui üks tagapidurisilinder otsustas lekkima hakata. Ja pole kunagi enne ülevaatust poolt autot lahti võtnud. 20 aastat vana auto on 90% ulatuses täpselt nii hea kui on tema peremees ja ainult 10% sõltub autost.
Eks ta ole nii ja naa, aga siiski kui tohib, siis täiendaks seda lauset natuke: 30 aastat vana auto on 95% ulatuses täpselt nii hea kui olid tema eelmised peremehed ja ainult 5% sõltub autost. Kahjuks peab antud toote kohta ka lisama, et auto korrasolek sõltub ka saadaolevate tagavaraosade kvaliteedist.
Antud projekti puhul on üheks määravamaks asjaoluks see, et auto on viimased 10 aastat seisnud, on olnud au elustada vaid 2 aastat tänaval seisnud 20 aastast jaapanlast ja ega sealgi olukord parem ei olnud. Enamus sharniire, tihendeid jms olid surnud, sh kõik amordid, mootoritihendid jms.
Teiseks ei tasu unustada, et projekt on õppeevahendiks, et omandada nüansse (elementaar) autode hingeelust. (võiks ka öelda, et jahutada õhinat ja entusiasmi nõuk. autotööstuse toodetest).
Lihtsalt igapäevasõiduks on olemas masinad, millele piisab korralisest hooldusest.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 04 Dets 2012 18:36
Postitas Jeekim
Selgus siis nii palju, et need mansetid mis kohalikust poest said möödu järgi ostedud suvelõpus, olid vale mõõduga- nimelt välimine mõõt oli õige, kuid sisemine mõõt täiesti vale ja jäi kolvi peale lõdvalt.
Vist olid volga omad.
Eile sai muretsetud uued, mosse mõõdule sobivad mansetid- nüüd kui vabam hetk tekib saab siduri kokku visata ja pidurit kah natuke tuunida ning siis talverõõme nautima. Enne aga kogun natuke motivatsiooni
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 23 Dets 2012 23:17
Postitas hulgus
Luure andmetel on kanak..a värvi limusiini nähtud jälle liiklemas? Olla isegi paberimajandust turgutatud ja asjatundjate käe all paremad käiguomadused saanud.
Pea siis enam see päev kaugel ei ole, kui lumi külje aknaid matab
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 23 Dets 2012 23:49
Postitas MAZ
Kui jutud tõele vastavad siis peaks omaniku kätt suruma,edukalt läbitud TÜV eest.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 24 Dets 2012 00:11
Postitas Jeekim
Rahu, ainult rahu, teadis juba Karlson Katuselt omal ajal öelda. See suur samm, et pidurid korda said seatud ei tähenda veel kohest TÜV läbimist. Ilmselt enne uut aastat veel ei jõua kah, kuna puuduvad vastavd rehvid millega minna oma vast remonditud pidureid näitama. Kui nüüd pidurid head ei saanud, siis ei saa nad ilmselt kunagi head. Tutika silla küljest said võetud tutikad trumlid ja tutikad klotsid. Muidugi peaks kohe ära mainima, et ühel tutikal piduriklotsil otsustus katte pealt minekut teha- liim andis järele, neetimata katted.
Mootor sai tõesti väga vaiksed hääled sisse, kohe nii vaiksed, et salongist ei olnud tühikäigul mootori häält kuuldagi, imelik hakkas lausa.
Meeldetuletus endale- heaks tõmbeks tuleks suuremad düüsed sisse keerata.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 24 Dets 2012 00:14
Postitas hulgus
MAZ kirjutas:Kui jutud tõele vastavad siis peaks omaniku kätt suruma,edukalt läbitud TÜV eest.
vabandused asjatu
paanikaõhutamise pärast. Paberimajanduse all, sis tegelikult ainult paberivaba kindlustusega tegemist, aga vihjed millelegi lähevad järjest soojemaks...
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 31 Dets 2012 19:39
Postitas Jeekim
Tänase päeva võib lugeda edukaks- mitte küll nii edukaks, et TÜV või nii, aga edukaks selles suhtes, et karpa sai parema mineku ja rehvid veljed said üle loendatud (seda tegelikult juba mõned päevad tagasi).
Karpas asendasin imeliku mõõduga düüsid (Esimene kamber 150, 120 vastavalt õhk ja kütus, ning teine kamber 190 ja 128)vähe paremate parameetriga düüsidega ning tulemuseks sain esimene kamber: õhk-150, kütus-112; teine kamber; õhk-170, kütus-162. Kui vaid saaks seda powerit proovida
Kahjuks jah ei ole veel vastava aastaaja rehvid õigetele velgedele rännanud. Nimelt kiire revideering kuuri all andis tulemuseks 15 moskivichi velge + veel 4tk mis hetkel autol all on. Osad veljed olid ka rehvidega, aga osad ilma. Kahjuks aga need rehvid, mis velgedel peal on ei taha kuidagi pädeda tänaste liiklusnormidega. Pilte nendest ei ole, kuid kui aega saan siis pildistan ülesse need eelmisest sajandist pärit rehvid, millega on väga edukalt ka kruiisitud moskvichiga, mina oma eluga riskima ei hakka ja parem investeerin korralikemasse rehivdesse-endal süda rahulikum.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 31 Dets 2012 19:43
Postitas MAZ
Ega need mittepädevad talverehvid pole NL ajast?
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 31 Dets 2012 19:50
Postitas Jeekim
90% mitte- ikka välismaa tegijad enamuses. Kaks mosse rehvi kah leidsin-sarnased nagu need siin
lingil tundusid olema kasutamata, kuid ühel jäi silma, et prott on pealt natuke lahti.