Autool on nüüd küll viimane asi, mida mootorisse kallata, kui just iga paarituhande kilomeetri tagant seda välja ei vaheta (ei õlita ta praktiliselt mitte midagi, läbisõidu tekkides veel vähem). Ja mosse mootor on just loodud töötama körge pöördega - loomulikult, mis liigub, see kulub (kui liigub kiiremini, siis kulub ka kiiremini). Pikalt saab sõita 110+ km/h, korralik õli peab olema ja mootor korras.moskiito kirjutas:mis tänapäeva õliga, isegi vana hea autooliga on 300 000 reaalne. kõik on juhis kinni, kuidas ta pedaali vajutab. ega mosse mootor pikkalt üle 3000 pöörde ei kannata. kui aga koguaeg kimada 110km/h siis iga 30 000 tagant mootorit remontida ei ole mingi kunst.
AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Autool on õli tooraine. Kummaline on lugeda, et normaalseks peetakse 15000 km. vahetusvälpa ja 30000 km järel mootoriremonti .sass kirjutas:Autool on nüüd küll viimane asi, mida mootorisse kallata, kui just iga paarituhande kilomeetri tagant seda välja ei vaheta (ei õlita ta praktiliselt mitte midagi, läbisõidu tekkides veel vähem). Ja mosse mootor on just loodud töötama körge pöördega - loomulikult, mis liigub, see kulub (kui liigub kiiremini, siis kulub ka kiiremini). Pikalt saab sõita 110+ km/h, korralik õli peab olema ja mootor korras.moskiito kirjutas:mis tänapäeva õliga, isegi vana hea autooliga on 300 000 reaalne. kõik on juhis kinni, kuidas ta pedaali vajutab. ega mosse mootor pikkalt üle 3000 pöörde ei kannata. kui aga koguaeg kimada 110km/h siis iga 30 000 tagant mootorit remontida ei ole mingi kunst.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
No ei tea. Mina sõidan aastaid autooliga ja pole häda midagist aga noh minu auto keskmine tempo maanteel jääb ka 80-100km/h vahele, olenevalt sellest palju vajutada soovin. Väga harva vajutan rohkem ja pöördesse lasen ka ikka vahel et lõõre tuulutada. Peqkski õlivahetuse tegema, viimasest korrast juba üle 25 000 km maha sõidetud. Mis puutuvlb 30 000 km remondisse siis ri osata sõita lihtsalt. Virtsus nägin kuidas masin tööle pandi, starterit ja kohe pedaal põhja 10-15 sekundiks.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Olen ka ise täheldanud, et külmale mootorile antakse kohe kõvasti piitsa. See vähendab mootori eluiga päris märgatavalt.
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
sp teie mootorid nii kohvid ongi et te iga 30k tagant ei vaheta
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Vat kes räägib minu masina mootor on vägagi kobe ja töötab korralikult. Kui ei oska mootorit hoida siis remonditki tihedamini.SanderV kirjutas:sp teie mootorid nii kohvid ongi et te iga 30k tagant ei vaheta
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
No selle peale kukub küll mul lõug vastu maad Kas sa oled kursis, milline su mootor näiteks keti ümber või klapikambri kaane alt on...? Arvad et oled neid pilte näinud küll. 25 tuhat km ja autooliga. Ehtne mootori surm. Enda 130 tuhat sõitnud mootoril vahetan õli iga 7-8tuhande km tagant ning karteris voolab odav statoili mineraalõli. Hetkel jäi küll näppu universaalne mineraalne OMV mootoriõli mis ka palju ei maksa.. ei saa aru miks mootorit tappa....Kui kasutad autooli, vaheta teda siis vähemalt viie, kuue või seitsme tuhande km tagant. Praegu küll sellel õlil enam määrdeomadusi pole, on ta sul lihtsalt mingi ollus näitamise pärast et surve üles saab.moskiito kirjutas:No ei tea. Mina sõidan aastaid autooliga ja pole häda midagist aga noh minu auto keskmine tempo maanteel jääb ka 80-100km/h vahele, olenevalt sellest palju vajutada soovin. Väga harva vajutan rohkem ja pöördesse lasen ka ikka vahel et lõõre tuulutada. Peqkski õlivahetuse tegema, viimasest korrast juba üle 25 000 km maha sõidetud. Mis puutuvlb 30 000 km remondisse siis ri osata sõita lihtsalt. Virtsus nägin kuidas masin tööle pandi, starterit ja kohe pedaal põhja 10-15 sekundiks.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
ja jutu püänt on see et ma olen 7 aastaga enda mosse mootirga sõitnud ainult 14000 km
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Mina oma Valgel Varesel lasen samuti autooliga edasi,sest eelmine peremees kasutas sama õli ja ma ei hakka mootorit kokku laskma selle parema õliga.... Tahan lihtsalt sõita.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Aga palunstern100 kirjutas:No selle peale kukub küll mul lõug vastu maad Kas sa oled kursis, milline su mootor näiteks keti ümber või klapikambri kaane alt on...? Arvad et oled neid pilte näinud küll. 25 tuhat km ja autooliga. Ehtne mootori surm. Enda 130 tuhat sõitnud mootoril vahetan õli iga 7-8tuhande km tagant ning karteris voolab odav statoili mineraalõli. Hetkel jäi küll näppu universaalne mineraalne OMV mootoriõli mis ka palju ei maksa.. ei saa aru miks mootorit tappa....Kui kasutad autooli, vaheta teda siis vähemalt viie, kuue või seitsme tuhande km tagant. Praegu küll sellel õlil enam määrdeomadusi pole, on ta sul lihtsalt mingi ollus näitamise pärast et surve üles saab.moskiito kirjutas:No ei tea. Mina sõidan aastaid autooliga ja pole häda midagist aga noh minu auto keskmine tempo maanteel jääb ka 80-100km/h vahele, olenevalt sellest palju vajutada soovin. Väga harva vajutan rohkem ja pöördesse lasen ka ikka vahel et lõõre tuulutada. Peqkski õlivahetuse tegema, viimasest korrast juba üle 25 000 km maha sõidetud. Mis puutuvlb 30 000 km remondisse siis ri osata sõita lihtsalt. Virtsus nägin kuidas masin tööle pandi, starterit ja kohe pedaal põhja 10-15 sekundiks.
ja õlisurve on külmamootoriga 4 ja sooja mootoriga 2-3
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.