18. leht 24-st

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 01 Aug 2013 07:36
Postitas sass
moskiito kirjutas:mis tänapäeva õliga, isegi vana hea autooliga on 300 000 reaalne. kõik on juhis kinni, kuidas ta pedaali vajutab. ega mosse mootor pikkalt üle 3000 pöörde ei kannata. kui aga koguaeg kimada 110km/h siis iga 30 000 tagant mootorit remontida ei ole mingi kunst.
Autool on nüüd küll viimane asi, mida mootorisse kallata, kui just iga paarituhande kilomeetri tagant seda välja ei vaheta (ei õlita ta praktiliselt mitte midagi, läbisõidu tekkides veel vähem). Ja mosse mootor on just loodud töötama körge pöördega - loomulikult, mis liigub, see kulub (kui liigub kiiremini, siis kulub ka kiiremini). Pikalt saab sõita 110+ km/h, korralik õli peab olema ja mootor korras. ;)

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 01 Aug 2013 08:22
Postitas Manks
sass kirjutas:
moskiito kirjutas:mis tänapäeva õliga, isegi vana hea autooliga on 300 000 reaalne. kõik on juhis kinni, kuidas ta pedaali vajutab. ega mosse mootor pikkalt üle 3000 pöörde ei kannata. kui aga koguaeg kimada 110km/h siis iga 30 000 tagant mootorit remontida ei ole mingi kunst.
Autool on nüüd küll viimane asi, mida mootorisse kallata, kui just iga paarituhande kilomeetri tagant seda välja ei vaheta (ei õlita ta praktiliselt mitte midagi, läbisõidu tekkides veel vähem). Ja mosse mootor on just loodud töötama körge pöördega - loomulikult, mis liigub, see kulub (kui liigub kiiremini, siis kulub ka kiiremini). Pikalt saab sõita 110+ km/h, korralik õli peab olema ja mootor korras. ;)
Autool on õli tooraine. Kummaline on lugeda, et normaalseks peetakse 15000 km. vahetusvälpa ja 30000 km järel mootoriremonti :uhoh .

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 01 Aug 2013 11:00
Postitas moskiito
No ei tea. Mina sõidan aastaid autooliga ja pole häda midagist aga noh minu auto keskmine tempo maanteel jääb ka 80-100km/h vahele, olenevalt sellest palju vajutada soovin. Väga harva vajutan rohkem ja pöördesse lasen ka ikka vahel et lõõre tuulutada. Peqkski õlivahetuse tegema, viimasest korrast juba üle 25 000 km maha sõidetud. Mis puutuvlb 30 000 km remondisse siis ri osata sõita lihtsalt. Virtsus nägin kuidas masin tööle pandi, starterit ja kohe pedaal põhja 10-15 sekundiks.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 01 Aug 2013 11:36
Postitas Järvpõld
Olen ka ise täheldanud, et külmale mootorile antakse kohe kõvasti piitsa. See vähendab mootori eluiga päris märgatavalt.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 01 Aug 2013 11:57
Postitas SanderV
sp teie mootorid nii kohvid ongi et te iga 30k tagant ei vaheta

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 01 Aug 2013 14:00
Postitas moskiito
SanderV kirjutas:sp teie mootorid nii kohvid ongi et te iga 30k tagant ei vaheta
Vat kes räägib :) minu masina mootor on vägagi kobe ja töötab korralikult. Kui ei oska mootorit hoida siis remonditki tihedamini.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 01 Aug 2013 15:11
Postitas stern100
moskiito kirjutas:No ei tea. Mina sõidan aastaid autooliga ja pole häda midagist aga noh minu auto keskmine tempo maanteel jääb ka 80-100km/h vahele, olenevalt sellest palju vajutada soovin. Väga harva vajutan rohkem ja pöördesse lasen ka ikka vahel et lõõre tuulutada. Peqkski õlivahetuse tegema, viimasest korrast juba üle 25 000 km maha sõidetud. Mis puutuvlb 30 000 km remondisse siis ri osata sõita lihtsalt. Virtsus nägin kuidas masin tööle pandi, starterit ja kohe pedaal põhja 10-15 sekundiks.
No selle peale kukub küll mul lõug vastu maad :D Kas sa oled kursis, milline su mootor näiteks keti ümber või klapikambri kaane alt on...? Arvad et oled neid pilte näinud küll. 25 tuhat km ja autooliga. Ehtne mootori surm. Enda 130 tuhat sõitnud mootoril vahetan õli iga 7-8tuhande km tagant ning karteris voolab odav statoili mineraalõli. Hetkel jäi küll näppu universaalne mineraalne OMV mootoriõli mis ka palju ei maksa.. ei saa aru miks mootorit tappa....Kui kasutad autooli, vaheta teda siis vähemalt viie, kuue või seitsme tuhande km tagant. Praegu küll sellel õlil enam määrdeomadusi pole, on ta sul lihtsalt mingi ollus näitamise pärast et surve üles saab.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 01 Aug 2013 18:50
Postitas SanderV
ja jutu püänt on see et ma olen 7 aastaga enda mosse mootirga sõitnud ainult 14000 km :D

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 02 Aug 2013 17:36
Postitas TALUPOEG TALUJA
Mina oma Valgel Varesel lasen samuti autooliga edasi,sest eelmine peremees kasutas sama õli ja ma ei hakka mootorit kokku laskma selle parema õliga.... Tahan lihtsalt sõita.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 02 Aug 2013 17:49
Postitas moskiito
stern100 kirjutas:
moskiito kirjutas:No ei tea. Mina sõidan aastaid autooliga ja pole häda midagist aga noh minu auto keskmine tempo maanteel jääb ka 80-100km/h vahele, olenevalt sellest palju vajutada soovin. Väga harva vajutan rohkem ja pöördesse lasen ka ikka vahel et lõõre tuulutada. Peqkski õlivahetuse tegema, viimasest korrast juba üle 25 000 km maha sõidetud. Mis puutuvlb 30 000 km remondisse siis ri osata sõita lihtsalt. Virtsus nägin kuidas masin tööle pandi, starterit ja kohe pedaal põhja 10-15 sekundiks.
No selle peale kukub küll mul lõug vastu maad :D Kas sa oled kursis, milline su mootor näiteks keti ümber või klapikambri kaane alt on...? Arvad et oled neid pilte näinud küll. 25 tuhat km ja autooliga. Ehtne mootori surm. Enda 130 tuhat sõitnud mootoril vahetan õli iga 7-8tuhande km tagant ning karteris voolab odav statoili mineraalõli. Hetkel jäi küll näppu universaalne mineraalne OMV mootoriõli mis ka palju ei maksa.. ei saa aru miks mootorit tappa....Kui kasutad autooli, vaheta teda siis vähemalt viie, kuue või seitsme tuhande km tagant. Praegu küll sellel õlil enam määrdeomadusi pole, on ta sul lihtsalt mingi ollus näitamise pärast et surve üles saab.
Aga palun
Pilt
Pilt

ja õlisurve on külmamootoriga 4 ja sooja mootoriga 2-3