18. leht 40-st

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 17 Jaan 2013 09:06
Postitas wax
Viimased aastad pole kast korralikult õli pidanud, ning on külma ilmaga kolisema hakanud. Võtsin ta siis maha, peavõlli laagrid otsas ning võllil korralik lõtk. Laisk nagu ma olen, otsustasin nurgast teise kasti võtta. Viskasin sellele profülaktika mõttes uued tagumised simmerid sisse ja keevitasin shortshifteri. Aga kui kast all, ei tahtnud sisse minna esimene ja tagurpidi käik. Mõtlesin et viga selles lühemaks keevitatud hoovas, vahetasin selle originaali vastu tagasi (õnneks saab seda teha kasti alt võtmata). Kuid esimene läheb endiselt sisse vaid poolenisti sidurit lahutades, ja tagumise lülitamiseks tuleb kangi päris jõuga paremale suruda. Ja siit siis küsimus - kust ma seda kurikuulsat käiguhoovastikku reguleerida saan? Salongist kangi juurest? Auto all ei pääse küll kuhugi ligi..

Stern, leidsin ikka õli lisamise punni kah külje pealt mulla alt üles :D Teistele - vanatüübi kastil on õli lisamise punn kasti peal, ja saab salongist õli lisada. Samuti on punni kõrval mõõtevarras. Uuematel kastidel pole peal midagi. Lisamispunn on küljel hoovastiku juures. :)

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 17 Jaan 2013 09:54
Postitas stern100
Hoovastikku reguleerid ikka all olevatest varrastest, minu mäletamist mööda vaja kahte nr 17 võtit ning natuke proovimist :)

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 17 Jaan 2013 09:56
Postitas wax
ok, sinna varrastele kasti ja põhja vahel on "tore" ligi pääseda

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 17 Jaan 2013 10:34
Postitas stern100
wax kirjutas:ok, sinna varrastele kasti ja põhja vahel on "tore" ligi pääseda

Ilmselt oled vähe seal all tegutsenud :D Pole midagi võimatut.

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 17 Jaan 2013 10:36
Postitas wax
stern100 kirjutas:
wax kirjutas:ok, sinna varrastele kasti ja põhja vahel on "tore" ligi pääseda

Ilmselt oled vähe seal all tegutsenud :D Pole midagi võimatut.
pole seni vajadust olnud :) reede õhtul uurin.

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 17 Jaan 2013 19:10
Postitas Jeekim
Olin hiljuti sarnase mure ees, et esimene ja tagurpidi käik ei läinud sisse- samuti seina nurgast võetud kast. Öeldi et reguleeringust väljas, reguleerisin, mis ma reguleerisin käikke ikka sisse ei saanud, tegelt oli asi väga lihtne- kast vajas natuke sõitmist. Nüüd, kui kast on väheke juba sõita saanud, käivad kõik käigud inimese moodi. :beer

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 19 Jaan 2013 11:11
Postitas wax
Käigud nüüd toimivad. Lisaks auto all olevale hoovastikule tuli salongist kangi juurest kah natuke kruttida. Ja siis said lõpuks poolteljed ja differ välja kistud. Siristasin hambad kinni, ja tagasi sisse. Selleks kõigeks kulus vaid 4 tundi, kartsin hullemat. Öösel ka lukus diffriga esimene proovisõit tehtud. On ikka palju lõbusam. Kohalt läheb kiiresti minema, ning ka kitsal teel saab kohapeal kannakaga ümber keerata :)
Täna pudistan karpa laiali. Aeglastel pööretel pole jõudu, ei jõua pöördeid üles kerida. Puhun ja pesen kõik läbi ja viskan rem.komplekti sisse. Suuremaid düüse pole endiselt leidnud :(

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 19 Jaan 2013 11:38
Postitas moskiito
wax kirjutas:Käigud nüüd toimivad. Lisaks auto all olevale hoovastikule tuli salongist kangi juurest kah natuke kruttida. Ja siis said lõpuks poolteljed ja differ välja kistud. Siristasin hambad kinni, ja tagasi sisse. Selleks kõigeks kulus vaid 4 tundi, kartsin hullemat. Öösel ka lukus diffriga esimene proovisõit tehtud. On ikka palju lõbusam. Kohalt läheb kiiresti minema, ning ka kitsal teel saab kohapeal kannakaga ümber keerata :)
Täna pudistan karpa laiali. Aeglastel pööretel pole jõudu, ei jõua pöördeid üles kerida. Puhun ja pesen kõik läbi ja viskan rem.komplekti sisse. Suuremaid düüse pole endiselt leidnud :(
kui soovid suuremaid düüse, võn nad sulle suuremaks nad teha :)

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 19 Jaan 2013 11:56
Postitas stern100
Kaks 01 või 06 täismehhaanilist karpat ja 70 euri, tehakse sulle sama karpa mis mu rallikal peal ;) Tehakse natuke rohkem muudatusi juba seal sisemuses.

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 20 Jaan 2013 02:22
Postitas wax
Karpa sai täielikult puhastatud, ja remontkomplekti sisse. Keegi geenius oli lõõride düüsid omavahel ära vahetanud, seepärast polnud minekut kah. Nüüd on selline püss et ei jõua kinni hoida :D Homse päeva veedan Laitse rajal :)

Millegipärast ei taha mootor eriti soojaks minna sellel talvel.. Ribi on radika ees kinni tõmmatud, kuid mootori temperatuur üle 60-70 eriti ei tõusegi.