IZ 412 1990 sass

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 412 1990 sass

Postitus Postitas SanderV »

ma arvan et sul mosse kyljes mingi asi mis suurema vibratsiooni peale hakkab kl6bisema. see ei ole normaalne et teed sitaks t66d 2ra, ikka kolin sees, v6tad teise mosse pealt tip top mootori, lihtsalt t6stad ymber ja yhe kere peal on kolin sees teisel pole :S
iisak
Postitusi: 122
Liitunud: 05 Veebr 2009 17:41
Asukoht: Tallinn

Re: IZ 412 1990 sass

Postitus Postitas iisak »

Sai ka kaugemalt ära nähtud, päris kena maastur on. :D
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IZ 412 1990 sass

Postitus Postitas sass »

Selleks aastaks on selle Moskvichi söidud söidetud. Auto seisab garaažis, rattad maast lahti töstetud (tagasilla all pakud, ees alumiste öötsade all pakud). Saaremaale söit läks kehvasti - hommikul oli rehv tühjaks jooksnud, tee peal tulid püksid kollektori küljest lahti kuidagi, praamijärjekorras löppes üks käsipiduritross ära ja Saaremaal sai bensiin otsa tee peal. :beer

Kevadel hakkab lahkama ja remontima. Praegu aga natuke mootorit ehitama ja vedrustuse peale mötlema. Eks näis, mis järgmiseks aastaks tehtud saab. Ei hakka mingit nimekirja siia tekitama - kui tehtud, siis panen kirja. Oli üsna tore aasta. Läbisöiduks sain 38721 (ostmisel oli 31211).

Paar pilti ka löpetuseks:

2009 suvi - söbrad körvuti, 2140 natuke poolik
Pilt
2010 suvi - samad söbrad kohtuvad jälle, 412 viimane lihv vaja anda (esivöre, veljekapslid jne)
Pilt
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3334
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IZ 412 1990 sass

Postitus Postitas stern100 »

Õnnetuste rada on küll huvitav :D logareid ei ole all sul?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 125 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: IZ 412 1990 sass

Postitus Postitas Edel »

sass kirjutas:Saaremaale söit läks kehvasti - hommikul oli rehv tühjaks jooksnud, tee peal tulid püksid kollektori küljest lahti kuidagi, praamijärjekorras löppes üks käsipiduritross ära ja Saaremaal sai bensiin otsa tee peal. :beer
Sul oli lihtsalt kehv päev :o Moskvits veab muidu ikka korralikult kohale. Ja bensiini lõppemine ei ole rike,see enamasti ikka juhi süü :D
Edu remontimisel!
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IZ 412 1990 sass

Postitus Postitas sass »

Logareid ei ole alla pannud, sest liikleb auto ainult asfaldil ja soojemal ajal. Rikkeks ma bensiini otsalöppemist ei lugenudki - lihtsalt ebaönn (tase näidu järgi oli nöks alla veerandi paagi). Tavaliselt see 412 on ikka üsna töökindel olnud. :D
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IZ 412 1990 sass

Postitus Postitas sass »

Paar pilti tegemistest vahepeal:

Pilt

Pilt

Juttu nii palju juurde, et käsil uus mootor, mis kevadel loodetavasti peale läheb. Hetkel on paigas väntvõll, tasakaalu aetud kepsud ja kolvid (0,1g täpsusega), uued hülsid ja ka kõik saaled on uued. Plokikaas lastud lihvida. Edasistest plaanidest nii palju, et tulemas veel kergem hooratas (umbkaudu 4,5kg), karburaatoritele (lk. 6 pildil näha) on valmimas kollektor, kaanel kanalid portida ja loomulikult muud hooldustööd. Muuseas sai tellitud ka kontaktivaba süüde. Hetkel mötlen selle üle, mis teha klapivedrudega, et need ühe eelpingega saaks? Või on kellelgi kogemusi mõne teise auto klapivedruga?
Killa
Postitusi: 168
Liitunud: 08 Veebr 2009 00:04

Re: IZ 412 1990 sass

Postitus Postitas Killa »

Kui ehituseks läks miks siis mitte panna sissepritset?http://www.youtube.com/watch?v=23HTXjBOFN siin sierra oma pandud ja tundub et annab palju juurde. Muidugi ei tea mis ennem mootoris tehtud on.
Siiamaani ilus töö ära tehtud.
Aga palju edu ja viitsimist.
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IZ 412 1990 sass

Postitus Postitas sass »

Killa kirjutas:Kui ehituseks läks miks siis mitte panna sissepritset?
Puhtalt sellepärast, et läheks liiga kalliks kogu see asi. Ja arvan, et tsiklikarpadega ei ole tulemus oluliselt kehvem. :)
meelisrr
Postitusi: 13
Liitunud: 20 Mär 2009 12:43
Asukoht: Saaremaa

Re: IZ 412 1990 sass

Postitus Postitas meelisrr »

sass kirjutas:
Killa kirjutas:Kui ehituseks läks miks siis mitte panna sissepritset?
Puhtalt sellepärast, et läheks liiga kalliks kogu see asi. Ja arvan, et tsiklikarpadega ei ole tulemus oluliselt kehvem. :)
Bike karpad - hea hinnaga tõsine racing kraam, lihtsalt seadistatav, parim throttle response, 0 juhet ja elektroonilist jama. Segu seadistatav pmst kogu pöörete ulatuses, selles osas parem kui hirmkallid weberid jms vanakooli värk. + Välimus ja hääl on ikka ägedad.
Sierra jms sissepritse - odav ökokräpp, mis lihtsalt ühe mootori pealt teisele tõstes ei tööta kuigi efektiivselt (seda ei saa niisama lihtsalt seadistada) ja millega kaasneb pundar juhtmeid. Siiski parem kui mingi suvaline x seadistuses autokarpa.

Võtame näiteks R1 ülemineku pritsele.
Yamaha R1 2001 - 998cc 110kW 108nm karpa
Yamaha R1 2002 - 998cc 112kW 105nm pritse

Põhimõtteliselt samad mootorid. Isegi tarkade kilide jõudlusele orienteeritud sissepritse ei andnud karpast kuigi paremaid tulemusi. Saastenormide osas vb tõesti, . Kütusekulu sama.

No ma olen lihtsalt bikekarpade fänn... Teevad mõne kopika eest korraliku seadistamise korral kõvema paugu kui mitmerublased süsteemid. Inglismaal väga popp teema.
Vasta