19. leht 34-st
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 01 Okt 2010 13:32
Postitas SanderV
ma arvan et sul mosse kyljes mingi asi mis suurema vibratsiooni peale hakkab kl6bisema. see ei ole normaalne et teed sitaks t66d 2ra, ikka kolin sees, v6tad teise mosse pealt tip top mootori, lihtsalt t6stad ymber ja yhe kere peal on kolin sees teisel pole :S
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 01 Okt 2010 14:55
Postitas iisak
Sai ka kaugemalt ära nähtud, päris kena maastur on.
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 31 Okt 2010 20:00
Postitas sass
Selleks aastaks on selle Moskvichi söidud söidetud. Auto seisab garaažis, rattad maast lahti töstetud (tagasilla all pakud, ees alumiste öötsade all pakud). Saaremaale söit läks kehvasti - hommikul oli rehv tühjaks jooksnud, tee peal tulid püksid kollektori küljest lahti kuidagi, praamijärjekorras löppes üks käsipiduritross ära ja Saaremaal sai bensiin otsa tee peal.
Kevadel hakkab lahkama ja remontima. Praegu aga natuke mootorit ehitama ja vedrustuse peale mötlema. Eks näis, mis järgmiseks aastaks tehtud saab. Ei hakka mingit nimekirja siia tekitama - kui tehtud, siis panen kirja. Oli üsna tore aasta. Läbisöiduks sain 38721 (ostmisel oli 31211).
Paar pilti ka löpetuseks:
2009 suvi - söbrad körvuti, 2140 natuke poolik
2010 suvi - samad söbrad kohtuvad jälle, 412 viimane lihv vaja anda (esivöre, veljekapslid jne)
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 31 Okt 2010 20:27
Postitas stern100
Õnnetuste rada on küll huvitav
logareid ei ole all sul?
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 31 Okt 2010 23:37
Postitas Edel
sass kirjutas:Saaremaale söit läks kehvasti - hommikul oli rehv tühjaks jooksnud, tee peal tulid püksid kollektori küljest lahti kuidagi, praamijärjekorras löppes üks käsipiduritross ära ja Saaremaal sai bensiin otsa tee peal.
Sul oli lihtsalt kehv päev
Moskvits veab muidu ikka korralikult kohale. Ja bensiini lõppemine ei ole rike,see enamasti ikka juhi süü
Edu remontimisel!
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 01 Nov 2010 18:30
Postitas sass
Logareid ei ole alla pannud, sest liikleb auto ainult asfaldil ja soojemal ajal. Rikkeks ma bensiini otsalöppemist ei lugenudki - lihtsalt ebaönn (tase näidu järgi oli nöks alla veerandi paagi). Tavaliselt see 412 on ikka üsna töökindel olnud.
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 08 Jaan 2011 00:54
Postitas sass
Paar pilti tegemistest vahepeal:
Juttu nii palju juurde, et käsil uus mootor, mis kevadel loodetavasti peale läheb. Hetkel on paigas väntvõll, tasakaalu aetud kepsud ja kolvid (0,1g täpsusega), uued hülsid ja ka kõik saaled on uued. Plokikaas lastud lihvida. Edasistest plaanidest nii palju, et tulemas veel kergem hooratas (umbkaudu 4,5kg), karburaatoritele (lk. 6 pildil näha) on valmimas kollektor, kaanel kanalid portida ja loomulikult muud hooldustööd. Muuseas sai tellitud ka kontaktivaba süüde. Hetkel mötlen selle üle, mis teha klapivedrudega, et need ühe eelpingega saaks? Või on kellelgi kogemusi mõne teise auto klapivedruga?
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 08 Jaan 2011 01:53
Postitas Killa
Kui ehituseks läks miks siis mitte panna sissepritset?
http://www.youtube.com/watch?v=23HTXjBOFN siin sierra oma pandud ja tundub et annab palju juurde. Muidugi ei tea mis ennem mootoris tehtud on.
Siiamaani ilus töö ära tehtud.
Aga palju edu ja viitsimist.
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 11 Jaan 2011 19:24
Postitas sass
Killa kirjutas:Kui ehituseks läks miks siis mitte panna sissepritset?
Puhtalt sellepärast, et läheks liiga kalliks kogu see asi. Ja arvan, et tsiklikarpadega ei ole tulemus oluliselt kehvem.
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 15 Jaan 2011 15:16
Postitas meelisrr
sass kirjutas:Killa kirjutas:Kui ehituseks läks miks siis mitte panna sissepritset?
Puhtalt sellepärast, et läheks liiga kalliks kogu see asi. Ja arvan, et tsiklikarpadega ei ole tulemus oluliselt kehvem.
Bike karpad - hea hinnaga tõsine racing kraam, lihtsalt seadistatav, parim throttle response, 0 juhet ja elektroonilist jama. Segu seadistatav pmst kogu pöörete ulatuses, selles osas parem kui hirmkallid weberid jms vanakooli värk. + Välimus ja hääl on ikka ägedad.
Sierra jms sissepritse - odav ökokräpp, mis lihtsalt ühe mootori pealt teisele tõstes ei tööta kuigi efektiivselt (seda ei saa niisama lihtsalt seadistada) ja millega kaasneb pundar juhtmeid. Siiski parem kui mingi suvaline x seadistuses autokarpa.
Võtame näiteks R1 ülemineku pritsele.
Yamaha R1 2001 - 998cc 110kW 108nm karpa
Yamaha R1 2002 - 998cc 112kW 105nm pritse
Põhimõtteliselt samad mootorid. Isegi tarkade kilide jõudlusele orienteeritud sissepritse ei andnud karpast kuigi paremaid tulemusi. Saastenormide osas vb tõesti, . Kütusekulu sama.
No ma olen lihtsalt bikekarpade fänn... Teevad mõne kopika eest korraliku seadistamise korral kõvema paugu kui mitmerublased süsteemid. Inglismaal väga popp teema.