No nii,no nii!
Täna sadas mõnusalt ja keegi ei seganud.....
Sain päev otsa auto kallal möllata,vett tuli ka pidevalt kraesse....aga ega see mind ei sega. Pigem segab töötegemist plärisev telefon ja rändrahvad-sõbrad.....
Vihma kaitseks panin auto katusele papitrahvli mis ühtotsa jäi kandma kapoti peale ja teistpidi katuse ja pakiraami vahele. Kõik oli tore aga just enne pimedat sai korra selg sirgu aetud ja järsk liigutus tehtud,et teiselepoole autot minna ja siin ma laksu vasta silmaalust saingi. Silma alt sinine nagu oleks peksa saanud....... hea veel et silma ei läinud. See on üldse pikkade meeste häda,et nagu selja sirgu saad,kohe saad matsu.....
Kas siis silma alla või vasta muhku. K.R.T. tehke kõrgemad laed ja laiemad uksed.......
Aga mootorile said kõik kulinad külge ja ainus möödapanek oli see,et ei olnud varunud eest seda väikest kaant mis nokkvõlli ketiratta ees on. See sai ju nüüd 3 mm. madalam aga eks ma tihenditega selle õigele kõrgusele ajasin. Ühe lõikasin vanalt plokikaanetihendilt,teise tegin lausa paraniidist. Lugu ju seande,et teine kaan sai hangitud tagavaraks aga otsakaant polnud. Ja ega kõik asjad ei seisa meeles samuti. Tagavaraks varutud juppe küll aga kõike ikka pole,vana lugu juba....
Bensupumba harutasin ka lahti,sest suursõidul hakkas jubima. Vaatasin asjad üle aga ei leidnud suurt häda miskit. Vedrud sai laiemale venitatud,muud teha polnud,sest klapikummid kõik ilusad. Võibolla telje augud kummikettal kulunud ja sealt laseb rohkem läbi ,muud midagi arvata ka pole. Ainus asi mis muretsema pani,membraan on juba selline kahtlane ja järsku hakkab alla mootorisse ajama......vahetasin parema vasta. Zigulli omal on kahe ketta vahel plastikrõngas ja augud sees,et kui läbi laskma hakkab,jooseb küljepealt välja. Mosse omal aga nii pole,ei teagi kuidas märku annab? Pole ennem juhtunud ka......tea kuidas kulgeb lugu.....
Aja jooksul on ka bensiinivooikud ära ragenenud,need tuleb küll välja vahetada,sest bensiin nii kvaliteetne,et teeb kõva paugu ää...... kui ei enneta.