kui termostaati sees pole ja ikka keema kipub, siis on viga pigem hilises süütes.
suzuki baleno suudab vigase kommutaatoriga summuti ajada otsast lõpuni 600 kraadi peale. vat selle auto all ma enam olla ei taha (diislid lähevad ka kuskil 650-700 kraadini põhja all, kui regeneratsioon toimub).
vaata hoolega üle.
no jah, välistemp mõjub ainult talvel, aga sedagi vaid diislile.. bensumootoril vahet ei ole - teda avitab vaid sõidutuul...
keemise vastu aitab ajutiselt, kui salongisoojendus põhja keerata..
M-402 1956
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: M-402 1956
Kas süüde või katlakivi täis plokk võib ka sääraseid vigureid teha.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: M-402 1956
Oli kuidas oli selle asjaga aga nüüd siis esmest korda ülevaatusel käidud, 15 aastat seisab ja siis kolme päevaga karpa vahetatud, uus radikas, kõik klotsid ja tehase rehvid. Ma olen hirmus laisk vahest.
porra-porra
Re: M-402 1956
Ma nagu insenerina ei saa mõnest asjat aru! Väidetakse, et moto on seest katlakivistunud. Umbes nii. Oletame, et hülss või mis iganes on katlakivistunud väljast. Silindrist välja poole soojusjuhtivus järjest väheneb. Viimane kiht seest väljapoole on katlakivi, millel on eriti viletsad soojustjuhtivad omadused. See kehtib ka kaane puhul. Ja kuidas saaks sellise oleku puhul vee keema ajada? Tegelikult saab aga kolbide sulamise arvelt äkki!? Mõelge palun loogiliselt! Järgmine asi. : Kui eemaldada termostaat siis tekib kaks erinevat jahutusvee ringi. Üks läbi radika, teine uuesti motosse tagasi. Pakun variandi, et vedelik liigub füüsika seaduste abil! Nii see on. Vedelik liigub sinna, kus on vähem takistust. Motos on mega avad kuhu liikuda! See kirjeldab väikest ringi. Suur ring läbi radika. Vedelik otsustab voolata läbi väiksema takistusega ringi. Termostaadi puudumisel teeb vedelik ise omad otsused ja jääbki keerlema väikeses ringis. Umbe pikk teks sai. Radikas äkki? Tegelikult äkki pump? Mõelge ise edasi! Edu!
Kaunitar 2015.
Re: M-402 1956
Eelmisele. Ma ei saa sellest porisemisest hästi aru aga radiaator on vahetatud ja termostaatklapp ka vahel, asi unustatud. Tänud kaasamõtlemast, kuigi nüüdseks natuke hilja.
porra-porra