M-402 1956

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 380
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: M-402 1956

Postitus Postitas mario »

kui termostaati sees pole ja ikka keema kipub, siis on viga pigem hilises süütes.
suzuki baleno suudab vigase kommutaatoriga summuti ajada otsast lõpuni 600 kraadi peale. vat selle auto all ma enam olla ei taha (diislid lähevad ka kuskil 650-700 kraadini põhja all, kui regeneratsioon toimub).
vaata hoolega üle.
no jah, välistemp mõjub ainult talvel, aga sedagi vaid diislile.. bensumootoril vahet ei ole - teda avitab vaid sõidutuul...
keemise vastu aitab ajutiselt, kui salongisoojendus põhja keerata..
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: M-402 1956

Postitus Postitas MAZ »

Kas süüde või katlakivi täis plokk võib ka sääraseid vigureid teha.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
tynyty
Postitusi: 25
Liitunud: 07 Mär 2009 17:20
Telefon: 56622930
Asukoht: Läänamaa-Risti

Re: M-402 1956

Postitus Postitas tynyty »

Oli kuidas oli selle asjaga aga nüüd siis esmest korda ülevaatusel käidud, 15 aastat seisab ja siis kolme päevaga karpa vahetatud, uus radikas, kõik klotsid ja tehase rehvid. Ma olen hirmus laisk vahest.
porra-porra
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: M-402 1956

Postitus Postitas BergIE »

Ma nagu insenerina ei saa mõnest asjat aru! Väidetakse, et moto on seest katlakivistunud. Umbes nii. Oletame, et hülss või mis iganes on katlakivistunud väljast. Silindrist välja poole soojusjuhtivus järjest väheneb. Viimane kiht seest väljapoole on katlakivi, millel on eriti viletsad soojustjuhtivad omadused. See kehtib ka kaane puhul. Ja kuidas saaks sellise oleku puhul vee keema ajada? Tegelikult saab aga kolbide sulamise arvelt äkki!? Mõelge palun loogiliselt! Järgmine asi. : Kui eemaldada termostaat siis tekib kaks erinevat jahutusvee ringi. Üks läbi radika, teine uuesti motosse tagasi. Pakun variandi, et vedelik liigub füüsika seaduste abil! Nii see on. Vedelik liigub sinna, kus on vähem takistust. Motos on mega avad kuhu liikuda! See kirjeldab väikest ringi. Suur ring läbi radika. Vedelik otsustab voolata läbi väiksema takistusega ringi. Termostaadi puudumisel teeb vedelik ise omad otsused ja jääbki keerlema väikeses ringis. Umbe pikk teks sai. Radikas äkki? Tegelikult äkki pump? Mõelge ise edasi! Edu!
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
tynyty
Postitusi: 25
Liitunud: 07 Mär 2009 17:20
Telefon: 56622930
Asukoht: Läänamaa-Risti

Re: M-402 1956

Postitus Postitas tynyty »

Eelmisele. Ma ei saa sellest porisemisest hästi aru aga radiaator on vahetatud ja termostaatklapp ka vahel, asi unustatud. Tänud kaasamõtlemast, kuigi nüüdseks natuke hilja. :rokib
porra-porra
Vasta