3. leht 17-st
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Postitatud: 29 Mai 2012 13:39
Postitas TiitS
Mis mootori võimsus passi läks?
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Postitatud: 29 Mai 2012 14:02
Postitas empudogy
19 kw
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Postitatud: 29 Mai 2012 21:39
Postitas canyondrift
Kuidas kohe värvi muuta said või näitasid auto ette? Meil loeti kurjad sõnad peale kui värvi vahetada tahtsime, et olgu auto ette näidata, muidu ei saa...
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Postitatud: 29 Mai 2012 22:33
Postitas empudogy
canyondrift kirjutas:Kuidas kohe värvi muuta said või näitasid auto ette? Meil loeti kurjad sõnad peale kui värvi vahetada tahtsime, et olgu auto ette näidata, muidu ei saa...
Ikka jah, ARK-i kojukutse 22,37 äkki oli. ei viitsinud seda treilale ajada jne. Ma võtsin auto uuesti arvele, ehk siis esmane registreerimine. Passi saab sellel juhul panna värvi mis tahes. Taheti Passi panna ka rehvimõõt 5,00 R16 aga õnneks selle kauplesin maha. Ehk siis rehvipiirangut ei jäänud.
Kurb on see, et SAUE ARK kiirustas ja pani mulle tavalised nr-id ... ehk kunagi muudan ära "USA" numbrite vastu.
Aga numbrimärk on siis 523 MHL
Mudeliks MZMA 401
Kere: sedaan
Väljalaskeaasta: 1954
Värvus: Must
Mootor: 1074
Võimsus 19Kw
Tühimass 845kg
4 ust
4 istekohta.
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Postitatud: 30 Mai 2012 23:14
Postitas empudogy
Täna sai siis ka esimesed tiivad kohendatud uute sildade järgi, et ei jääks väga hullusti koopast välja.
Suuremad pildid.
http://pilt.delfi.ee/my_album/252227/?page=4
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Postitatud: 31 Mai 2012 01:36
Postitas kavalpea
empudogy kirjutas:
Ikka jah, ARK-i kojukutse 22,37 äkki oli. ei viitsinud seda treilale ajada jne. Ma võtsin auto uuesti arvele, ehk siis esmane registreerimine. Passi saab sellel juhul panna värvi mis tahes. Taheti Passi panna ka rehvimõõt 5,00 R16 aga õnneks selle kauplesin maha. Ehk siis rehvipiirangut ei jäänud.
tohoh!
Kas nüüd teeb ARK jälle koduvisiite? vahepeal lõpetati säherdune teenus ära ja ma tellisin neilt enne seda veel hulgim autode ülevaatusakte, et neid hiljem oma nimele vormistada.
Need sauekad on parajad jobud, kui nii võib öelda. Panid mu ühele autole passi värviks "teadmata", kuigi vanas passis oli kirjas, et roheline ning auto kerel domineeris samuti sama värv ning ma veensin neid, et selle auto värvi ma muutma ei hakka. Veel märkisid nad istmete arvuks tühjuse, sest ma oli keretööde ajaks istmed kõrvale välja tõstnud.
Ühele masinale vormistasid nad sellise "mitteaktiivse akti" (kst mis see siis tähendab), nii et ARKi peakontoris soovitati mul auto arvele saamiseks uuesti Sauele pöörduda ja auto seal ette näidata, et saada "aktiivne akt", millega saab auto registrisse.
Veidi OT'ks läks vist....
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Postitatud: 03 Juun 2012 23:28
Postitas empudogy
Täna oli õhtul jälle vähe aega, keevitasin ära esimese aknaraami alumised nurgad, kus roosteuss olid head tööd teinud. ja panin külge tiivad, et need paika sobitada. Esimesed sain enam vähem paika, kuid tagumised on vaja veel paljuski timmida.
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Postitatud: 04 Juun 2012 14:15
Postitas empudogy
Nüüd esimesed 3 kihti krunti peal igas kohas peale esimese kandle, selle puhastamisega hakkan tegelema järgmine nädal.
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Postitatud: 16 Juun 2012 00:30
Postitas empudogy
Tänase seisuga siis olemas autole kõik vajalikud tihendid(tiiva ja ukse tihendid suisa uued).
Paigaldatud kardaan ja tagumised piduritorud, bensiinitoru, roolikarp ja roolisüsteem, Ehitatud käigukastikoda ja külge on saanud ka tagumised amordid.
Ostetud ka veel istmete jaoks kunstnahk.
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Postitatud: 16 Juun 2012 01:18
Postitas TiitS
Päris kiiresti areneb asi. Kardaan on päris huvitavalt lahendatud. Kas jäi ikka ilusti tasakaalu ka? Mina enda omal kardaani vahepukki ei kasutanudki. Tegin lihtsalt mosse kardaani lühemaks ning asendasin mosse kardaani nuutotsa Opeli omaga. Aga jõudu ja jaksu ehitamisel. Kui nii kiiresti asi areneb saab ehk juba sügisepoole tänavatel kohata masinat.