AZLK 2140 1,7 1987 urukoer
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 1,7 1987 urukoer
Midagi ma tegin tõepoolest. Vahetasin 76 sisu 93 vastu välja, oli "de" vist. Igaljuhul madalad kolvid olid sees. Kaan sai uus koos portimise ja kanalite suuredamise-parandamisega. Kaan sai maha 0,7. Tundus palju algul, nüüd nagu parem. Tegelikult mul tegu standard mootoriga. No mõni koht on mul tõepoolest rohkem limpsitud! Töömahtu ei suurendanud. Ilus moto! Minul moto köhib! Süüdet varasemaks panna eriti ei kannata, saab vaid rikastada segu. 06-e + 100 kuupi on hoopis teine tera, ei tea miks...
Kaunitar 2015.
Re: AZLK 2140 1,7 1987 urukoer
Niiet BergIE-l on ikkagi 1,5L mootor. Mõtlesin just seda töömahu suurendamise poolt siin.partnermosse kirjutas:BergIE on teinud :-)stern100 kirjutas:Kas on siis esimene selline mootor siin foorumis? Või on keegi salamahti kuskil mujal ka teinud?
deforss komplekte on 1,5L ja 1,7L mootorile 82mm deforss kolvid on vähem kumerad kui 92 bensiini omad. 85mm kolvid ehk 1,7L deforss kolvid on täiesti siledad.BergIE kirjutas:Midagi ma tegin tõepoolest. Vahetasin 76 sisu 93 vastu välja, oli "de" vist. Igaljuhul madalad kolvid olid sees. Kaan sai uus koos portimise ja kanalite suuredamise-parandamisega. Kaan sai maha 0,7. Tundus palju algul, nüüd nagu parem. Tegelikult mul tegu standard mootoriga. No mõni koht on mul tõepoolest rohkem limpsitud! Töömahtu ei suurendanud. Ilus moto! Minul moto köhib! Süüdet varasemaks panna eriti ei kannata, saab vaid rikastada segu. 06-e + 100 kuupi on hoopis teine tera, ei tea miks...
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 2140 1,7 1987 urukoer
Mis karpas tegid? Vahetasid ka düüsid?BergIE kirjutas:Midagi ma tegin tõepoolest. Vahetasin 76 sisu 93 vastu välja, oli "de" vist. Igaljuhul madalad kolvid olid sees. Kaan sai uus koos portimise ja kanalite suuredamise-parandamisega. Kaan sai maha 0,7. Tundus palju algul, nüüd nagu parem. Tegelikult mul tegu standard mootoriga. No mõni koht on mul tõepoolest rohkem limpsitud! Töömahtu ei suurendanud. Ilus moto! Minul moto köhib! Süüdet varasemaks panna eriti ei kannata, saab vaid rikastada segu. 06-e + 100 kuupi on hoopis teine tera, ei tea miks...
Meil oli juhus kui tutikas karpa peale sai,ei olnud ka kõige parem see tulemus.
Ja mis selgus, I kambri kütusedüüs oli kirjade järgi õige kuid läbimõõdult vale.
Ei saa seda uut kaupa usaldada.
Re: AZLK 2140 1,7 1987 urukoer
Karpa jäi see mis oli. Düüside numbrid vastavad tabelile. Seda viga kurtis ka eelmine omanik. Pidavat toorest armastama. Taseme panin 6,5 peale, väheke paranes. Õiget vurtsu veel pole ikkagi. Võiks ergem olla.
Kaunitar 2015.
Re: AZLK 2140 1,7 1987 urukoer
seal võib sada viga olla, säde kehva, süüde vale (tavaliselt toorest armastaval mootoril peamine viga) küünalde kontaktide sädevahed mööda, karpa seadistus vale, düüsid (sul vist pidid õiged olema) ja no muidugi kahtlen et sul see on, aga kui kusagil lisaõhku saab siis arvatavasti ka mängib.. endal oli ka see jama, aga siis oli süüde meeletult vale lihtsalt, sai see paika pandud (nii vale et jagaja jalg vajas ringi tõstmist), siis sai hea
Re: AZLK 2140 1,7 1987 urukoer
Seda tuleb ikka ette ,et number düüsil ja tegelik ava ei lange kokku .