Just selleks ongi pagasnikus kaks lauajuppi, mis siis vastava nurga ratta ette seatakse, et sinna peale veeredes piisav kõrgus tungimiseks saavutadaMAZ kirjutas:...pluss jama tekib ka siis kui vaja on autot üles tõsta aga ei ole millegagi tõsta,sest auto on üli madalaks lastud.
Mosse madaldamine
Re: AZLK 412IE -74 wax
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: Mosse madaldamine
Esiotsa madaldamisest on palju juttu, aga rääkige parem sellest, mis tagaotsaga teha? Variante mitu, aga igalühel on ju omad head ja vead...
Kui üks leht tagurpidi keerata, kuidas siis sõita on? Ja kui peaks neli inimest autos olema, kas siis üsna lootusetu üritus?
Teine variant on kasutada klotse silla ja vedrupaki vahel, aga see eeldab pikemaid vedrukammitsaid. Kus need võiks saada?
Kui üks leht tagurpidi keerata, kuidas siis sõita on? Ja kui peaks neli inimest autos olema, kas siis üsna lootusetu üritus?
Teine variant on kasutada klotse silla ja vedrupaki vahel, aga see eeldab pikemaid vedrukammitsaid. Kus need võiks saada?
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: Mosse madaldamine
Pirukal on pikemad kammitsad.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: Mosse madaldamine
Seda ühe lehe tagurpidi keeramist ei soovita enam kellelegi. Endal oli nii tehtud. Üksi sõites oli hea jäik ja kurvides ei kaldunud enam niipalju. Aga kui autos 4 inimest oli, siis olid kummipadjad vastu poolraame laiaks litsutud ning vedrustus täielik null. Aukudest läbi sõites hakkas hoopis vedrukandureid põhja küljest lahti ragistama. Endal autol murduski üks lahti. Peale seda sai tagaots jälle kõrgeks tagasi aetud ning murdunud kandur põhja külge tagasi siristatud.sass kirjutas:Esiotsa madaldamisest on palju juttu, aga rääkige parem sellest, mis tagaotsaga teha? Variante mitu, aga igalühel on ju omad head ja vead...
Kui üks leht tagurpidi keerata, kuidas siis sõita on? Ja kui peaks neli inimest autos olema, kas siis üsna lootusetu üritus?
Teine variant on kasutada klotse silla ja vedrupaki vahel, aga see eeldab pikemaid vedrukammitsaid. Kus need võiks saada?
AZLK 2140, 1978
Re: Mosse madaldamine
indrek06 kirjutas:Seda ühe lehe tagurpidi keeramist ei soovita enam kellelegi. Endal oli nii tehtud. Üksi sõites oli hea jäik ja kurvides ei kaldunud enam niipalju. Aga kui autos 4 inimest oli, siis olid kummipadjad vastu poolraame laiaks litsutud ning vedrustus täielik null. Aukudest läbi sõites hakkas hoopis vedrukandureid põhja küljest lahti ragistama. Endal autol murduski üks lahti. Peale seda sai tagaots jälle kõrgeks tagasi aetud ning murdunud kandur põhja külge tagasi siristatud.sass kirjutas:Esiotsa madaldamisest on palju juttu, aga rääkige parem sellest, mis tagaotsaga teha? Variante mitu, aga igalühel on ju omad head ja vead...
Kui üks leht tagurpidi keerata, kuidas siis sõita on? Ja kui peaks neli inimest autos olema, kas siis üsna lootusetu üritus?
Teine variant on kasutada klotse silla ja vedrupaki vahel, aga see eeldab pikemaid vedrukammitsaid. Kus need võiks saada?
Oleneb mida ja kuidas sõita Usun et paljud teavad, et sõidan mossega rahvaralli. Ja endal ongi just tehtud et taga üks leht tagurpidi vahel. Kuid eeskätt sellepärast, et "ketsi" lastes või kurvis tagasild hüppama ei hakkaks. Madal on tõesti, ning noore poisina ei pelga jäiga vedrustusega sõitmist. Oleme ka viiekesi sõitnud, pole häda kedagi, vedrustus põhjas ja anna aint minna. Oma rallikal sain esimese vedrukanduri põhja küljest lahti alles siis kui rallil külg ees vastu kändu sai lajatatud.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Mosse madaldamine
Aga proovi sõita rahvast täis autoga auklikel teedel. Usu mind lammutab ja kuidas veel. Isegi rahulikult sõites.
AZLK 2140, 1978
Re: Mosse madaldamine
Üsna loogiline on, et hakkab kere peale, kui rahvast on autos rohkem - sain oma vastuse kätte. Tänavale siis tagurpidi keeratud lehega ei ole mõtet tulla.
Oskab keegi öelda, kui palju pikemad? Kardan, et võib väheks jääda.
Variant on ise teha kammitsad vöi lasta teha. Keermelatist näiteks saaks väänata. Aga sellisel juhul peaks olema kõvem keermelatt kui see tavaline, millest käevahel kringli vöib väänata. Sellega pole kellelgi kogemusi?
wax kirjutas:Pirukal on pikemad kammitsad.
Oskab keegi öelda, kui palju pikemad? Kardan, et võib väheks jääda.
Variant on ise teha kammitsad vöi lasta teha. Keermelatist näiteks saaks väänata. Aga sellisel juhul peaks olema kõvem keermelatt kui see tavaline, millest käevahel kringli vöib väänata. Sellega pole kellelgi kogemusi?
Re: Mosse madaldamine
sass kirjutas:Üsna loogiline on, et hakkab kere peale, kui rahvast on autos rohkem - sain oma vastuse kätte. Tänavale siis tagurpidi keeratud lehega ei ole mõtet tulla.
wax kirjutas:Pirukal on pikemad kammitsad.
Oskab keegi öelda, kui palju pikemad? Kardan, et võib väheks jääda.
Variant on ise teha kammitsad vöi lasta teha. Keermelatist näiteks saaks väänata. Aga sellisel juhul peaks olema kõvem keermelatt kui see tavaline, millest käevahel kringli vöib väänata. Sellega pole kellelgi kogemusi?
Endale pole alla pannud, kuid kasutajale viirusboy panin silla ja vedrupaki vahele ala 3cm? klotsid ja keermelatist väänatud kammitsad. Muidugi kasutada vähe tugevamat materjali kui tavaline.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Mosse madaldamine
stern100 kirjutas:sass kirjutas:Üsna loogiline on, et hakkab kere peale, kui rahvast on autos rohkem - sain oma vastuse kätte. Tänavale siis tagurpidi keeratud lehega ei ole mõtet tulla.
wax kirjutas:Pirukal on pikemad kammitsad.
Oskab keegi öelda, kui palju pikemad? Kardan, et võib väheks jääda.
Variant on ise teha kammitsad vöi lasta teha. Keermelatist näiteks saaks väänata. Aga sellisel juhul peaks olema kõvem keermelatt kui see tavaline, millest käevahel kringli vöib väänata. Sellega pole kellelgi kogemusi?
Endale pole alla pannud, kuid kasutajale viirusboy panin silla ja vedrupaki vahele ala 3cm? klotsid ja keermelatist väänatud kammitsad. Muidugi kasutada vähe tugevamat materjali kui tavaline.
Ja tulemus. Eest poolteist ringi vedru ka maha saetud. Kui taha paar härrast istuma panna siis oli velje ja koopa äär tasa. Lamavast mendist üle sõit võttis tagumistel pead lakke sest kummipuksid käisid kolaki vastu poolrami. Sai see kevad eemaldatud need sealt.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: Mosse madaldamine
Natuke veel madaldamisest
http://www.drive2.ru/cars/moskvich/408/ ... 6155/#post
http://www.drive2.ru/cars/moskvich/408/ ... 6155/#post
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.