Tänase päeva võib lugeda edukaks. Hommikul kui mosu juurde läksin, oli vaja garaazist välja ajada. Kuidas siis muud moodi kui ikka sõites. nagu ma juba teadsin, et aku kehv siis eelnevalt panin laadija järgi. Noh ega midagi pumpasin mõned korrad, filtris paistis bensiini olevat. Andsin süüdet starter vedas ilusti, kuid käima ei läinud. ega midagi võtsin kanistri ja valasin tilgakese bensiini otse karbussi. uuesti süüdet. korraks nagu läks käima ja kohe kutu, käima ei jäänud. Siis kahtlustasin, et karbuss ei saa kütust kätte, kontrollisin ujukiruum tühi, täisti puru kuiv. Ega midagi võtsin valasin kanistrist täis ja süüdet. Nüüd oli edu suurem- auto käis 5 sek. ja suri. Natuke analüüsi ja oli selge, et vahetükk mis ma papist, bensupumba alla eelnevalt oli meisterdanud oli liiga paks.
Sai siis vanaisaga mõõdetud ja uuritud kui paks see papp seal olema peaks ja peale mõningast mõõdmist oli selge, et see mõõt on täpselt paras lada pumbale, mis leidis oma tee mootori külge. Peale pumba installi pumpasin mõned korrad, kohe oli filtris näha, et nüüd liigub bens õieti. Sai siis uuesti süüdet antud ja see oli muusika mu kõrvadele kui mosu tööle hakkas ilma pikema jamata.
Nüüd aga üks küsimus laiemale ringile. Kas see on halb või väga halb kui käiguast ulub koha peal käies?
Kas viga võib-olla natuke liiga madalas õli tasemes või tuleks kahtlustada laagreid mis oma viimsele teele on läinud. Õnneks on see hea, et neli kasti kohe olemas(muidugi ühes ei ole sünkrosid). Vanaisal on ikka alati õigus. Ta mulle juba algusest peale rääkinud, et tõsta need käigukastid kuskile sisse. Nimelt on need ei tea kui kaua väljas seisnud. Õnneks üks käigukast on terve elu garaazis vedelenud. Nüüd peab selgeks tegema milline parim on ja siis selle alla kruvima
Mõned pildid kah siis tänasest:
MAZ- ma juba eel pool mainisin kah et mootori ruum on saanud vähe värskema välja nägemise pori eemaldamise näol.
Mõned ülevaatlikud pildid kah:
Kui seda pilti hoolikalt vaadata siis on näha tagarattast tagapool mõlki. See tasub kohe ära mainida, et mina seda ei teinud. Omal ajal oli vanaisal tagumine ratast alt minema jooksnud ja selle märgi sinna jätnud:
Ja veel pilte sisemusest, ei ole jõudnud veel sellega eriti tegelda, aga ei hakka ka eriti vaeva see aasta nägema. lähevad tagasi samad matid mis enne sees olid ja kui järgmine aasta aega, raha ja viitsimist siis ilmselt tulev esi istmed peatoega omade vastu vahetada. Tegelt üks asi mis tuleks korda teha on raadio. ei ole muidugi kindel kas ta üldse katkigi on.
Igatahse pikk jutt s*** jutt: