IZ 412 1990 sass
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 1989 sass
Viimase aja mood,et mosse amorte pole lähevad Niva omad käiku.
Muide võin öelda,et Niva oma on tunduvalt vastupidavam kui mosse originaal seda on. Teisalt muutub aag esiots nende Niva amortidega jäigemaks.
Muide võin öelda,et Niva oma on tunduvalt vastupidavam kui mosse originaal seda on. Teisalt muutub aag esiots nende Niva amortidega jäigemaks.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412 1989 sass
Eile sain kätte sirge tagumise ukse, tänud carrec-ile! Seda sai natuke korrastatud (roostest puhtaks ja krunditud, pahteldatud) ja ette tõstetud. Kere sai ka mujalt pahteldatud (väikseid mölke ikka on) Sain külge ka korralikud stabikapuksid ja stabika kinni. Peale seda sai tehtud ka väike proovisõit - paremaks läks küll, enam ei kaldu nii palju ja tundub, et püsib paremini tee peal. Kolinad kadusid ka. Tagumist silda veel natuke korrastada ja peaks olema hea.
Samas sai timmima hakatud süüdet - kui tühikäigul gaasi vajutada järsku, siis tõmbab mootoril hinge kinni, sättisin süüdet, kõrgematel pööretel hakkas karpasse tagasi lööma. Igatpidi proovisin, aga kui gaas põhja lüüa, siis kuskil 6000 pöörde peal käib kõva pauk läbi karpa. Mis viga? Seda panin alles nüüd tähele, isegi hilise süütega lööb karpasse kõrgema pöördega. Ja samas ära ei kadunud ka see "hing kinni" olek madalamatel pööretel.
Ja jätkuvalt on tarvis 412 esiust.
Samas sai timmima hakatud süüdet - kui tühikäigul gaasi vajutada järsku, siis tõmbab mootoril hinge kinni, sättisin süüdet, kõrgematel pööretel hakkas karpasse tagasi lööma. Igatpidi proovisin, aga kui gaas põhja lüüa, siis kuskil 6000 pöörde peal käib kõva pauk läbi karpa. Mis viga? Seda panin alles nüüd tähele, isegi hilise süütega lööb karpasse kõrgema pöördega. Ja samas ära ei kadunud ka see "hing kinni" olek madalamatel pööretel.
Ja jätkuvalt on tarvis 412 esiust.
Re: IZ 412 1989 sass
Kontrolli küünlajuhtmed üle ja vaheta vajadusel küünlad ära.
Kevin.
Kevin.
Re: IZ 412 1989 sass
Need on korralikud - olen neid kontrollinud juba. Kuigi... nendest ei tohiks see küll ju tingitud olla?Kevin68 kirjutas:Kontrolli küünlajuhtmed üle ja vaheta vajadusel küünlad ära.
Kevin.
Re: IZ 412 1989 sass
lisaõhku võib imeda kuskilt ning karpa võib turtsuda küttuse doseerimisel. Kontrolli piduri vaakum üle, kas teine "peab". kui sellega on kõik ok, pead karpa ette võtma.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZ 412 1989 sass
Kiirendusel(gaasi järsul põhjavajutusel) ''õhumulli'' tekkimist võib põhjustada ka kiirenduspump ise... Õhu koguse saab järsku suure peale, aga kiirenduspump pole niikiirelt reageerinud...
Pukseerimishaagise e Konna rent
Re: IZ 412 1989 sass
Pidurivõimendiga oli ka kõik korras. Ehk siis kiirenduspump... Homme üritan sellega tegeleda veits. Aga samas jääb ikkagi probleem, miks ta tagasi lööb karpasse?
Re: IZ 412 1989 sass
Samas sai timmima hakatud süüdet - kui tühikäigul gaasi vajutada järsku, siis tõmbab mootoril hinge kinni, sättisin süüdet, kõrgematel pööretel hakkas karpasse tagasi lööma. Igatpidi proovisin, aga kui gaas põhja lüüa, siis kuskil 6000 pöörde peal käib kõva pauk läbi karpa. Mis viga? Seda panin alles nüüd tähele, isegi hilise süütega lööb karpasse kõrgema pöördega. Ja samas ära ei kadunud ka see "hing kinni" olek madalamatel pööretel.
Kindlasti on vaja 6000 prm.välja vägistada Ja süüde on viimane asi mida teadmatusest sihitult edasi-tagasi kruttida.Süüte panekuks on rihmaseibil märk.
Kindlasti on vaja 6000 prm.välja vägistada Ja süüde on viimane asi mida teadmatusest sihitult edasi-tagasi kruttida.Süüte panekuks on rihmaseibil märk.
Re: IZ 412 1989 sass
Mul on Sl 'l sama viga..arvan ka et õhku saab liiga palju kätte.
Iga inimene peab enda risti kandma,kes ei jõua lohistab järel!
Re: IZ 412 1989 sass
Ja sa arvad kohe, et nüüd masin puru ja kõik otsas? Päris esimest korda ka mootorit ei näe.prix kirjutas:Kindlasti on vaja 6000 prm.välja vägistada Ja süüde on viimane asi mida teadmatusest sihitult edasi-tagasi kruttida.Süüte panekuks on rihmaseibil märk.
Alguses, kui sai katsetama hakatud, sai kõik paika pandud, nii nagu olema peaks - süüde siis. Ja 6000rpm ei ole mingi näitaja tühikäigul, sooja mootoriga ja lühiajaliselt. Tasakaalus mootor läheb rohkemgi.