mootori vinkood.....

Üldised probleemid mossega
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: mootori vinkood.....

Postitus Postitas MAZ »

wax kirjutas:Pole mõtet vaielda. Näiteks ka 1978. aasta raamatus "Sõiduautod Moskvitš" lk 12 tabelis on kirjas, et 407Э, 403Э, 408Э, 412Э on eksportvariandid.
Ja nagu Stern eespool mainis, ю on troopikavariant.
Ma olen ka seda lugenud aga see jutt ei klapi sellega,mis venekeelses raamatus kirjas.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: mootori vinkood.....

Postitus Postitas Urukoer »

stern100 kirjutas:Pilt
Deforss mootor! Kahjuks ei tea mis tähendab täht, mis on sisse löödud peale aastaarvu.

vaatasin ka enda 2140 numbri ära.
ka algus täpselt sama 412 D E.......87 aga passi järgi peaks olema 2140 . Vähemalt passis nii kirjas.
mootorinumber ja aastaarv ka klapivad ja kindlasti on siseturule mõeldud variant.
huvitav kas siis tootmise lõpus lihtsalt pandi peale mootor ,mis parasjagu saada tehaselaos oli?
vaid spirka peale on modifikatsiooni kohal vist löödud D (väga vaevu arusaadavalt)
mudeli nimetuse kohal kindlasti lahter tühi st vaid 2140 ei ole 6 lisaks.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: mootori vinkood.....

Postitus Postitas Edel »

Urukoer kirjutas: vaatasin ka enda 2140 numbri ära.
ka algus täpselt sama 412 D E.......87 aga passi järgi peaks olema 2140 . Vähemalt passis nii kirjas.
mootorinumber ja aastaarv ka klapivad ja kindlasti on siseturule mõeldud variant.
huvitav kas siis tootmise lõpus lihtsalt pandi peale mootor ,mis parasjagu saada tehaselaos oli?
vaid spirka peale on modifikatsiooni kohal vist löödud D (väga vaevu arusaadavalt)
mudeli nimetuse kohal kindlasti lahter tühi st vaid 2140 ei ole 6 lisaks.
Sul võib põllumajanduslik varjant olla. Vaata põhja alla, sellisel juhul peaks kere olema täisraamil.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: mootori vinkood.....

Postitus Postitas stern100 »

Edel kirjutas:
Urukoer kirjutas: vaatasin ka enda 2140 numbri ära.
ka algus täpselt sama 412 D E.......87 aga passi järgi peaks olema 2140 . Vähemalt passis nii kirjas.
mootorinumber ja aastaarv ka klapivad ja kindlasti on siseturule mõeldud variant.
huvitav kas siis tootmise lõpus lihtsalt pandi peale mootor ,mis parasjagu saada tehaselaos oli?
vaid spirka peale on modifikatsiooni kohal vist löödud D (väga vaevu arusaadavalt)
mudeli nimetuse kohal kindlasti lahter tühi st vaid 2140 ei ole 6 lisaks.
Sul võib põllumajanduslik varjant olla. Vaata põhja alla, sellisel juhul peaks kere olema täisraamil.
Parandan! Ei peaks! Endal käis käest läbi 1978 aasta 21406, mille kere nr oli 000600 millegiga! taga suuremad pakid, ees jäigemad vedrud, deforss mootor kuid ei olnud täisraamidel. Aga näiteks oli peal veel originaalis olnud ka tuledepesu.
Viimati muutis stern100, 14 Jaan 2013 23:12, muudetud 1 kord kokku.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: mootori vinkood.....

Postitus Postitas Urukoer »

Uurisin ja sain niipalju targemaks.
On olemas 2140 D millel ongi deforseeritud mootor . Kindlasti oli selle mudeli sihtgrupp omalajal ettevõtted ja automajandid kus kasutati laialdaselt bensiini A 76.
Olla omal ajal väga nõutud kaup olnud tänu A 76 bensiinile.
Kusjuures on ka raamid minu eksemplaril ühendatud.
Ees ketaspidurid aga need olid 21406 ka vist lõpus juba kettad.
Panen huvilistele ka lingi,küll venekeelne aga info olemas.
Samas kaldun arvama ,et aeg oli 87..88 ja mudeli viimane aasta ,enne 2141 tulekut,koostati suuresti autosid tehases detailidest mida just saada oli.
Sarnaselt 76 aastal, kui 2140 tootmisse tuli, kui osad detailid olid 412 omad.
http://ru.pages.wikia.com/wiki/%D0%9C%D ... D1%87-2140
Kasutaja avatar
tanello2
Postitusi: 415
Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Telefon: 56882279
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Re: mootori vinkood.....

Postitus Postitas tanello2 »

Nii et ilma auto originaal dokumentidetta ei saagi teada mootori originaalsusest.Kui minu auto on eksport vajant ja
Eestis arvele 1.jaanuar 1978 siis loeti ensv-d eksport riikide alla?
Mis selles deforseeritud mootoris nii erilist on?
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: mootori vinkood.....

Postitus Postitas moskiito »

Rahvas. Ma natuke parandan fakte mis siin teemas läbi lipsanud ja see puudutab keret. Mosset ei ole toodetud "täisraamil" ja see on kere tugevdus mis ühendab raame.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: mootori vinkood.....

Postitus Postitas Urukoer »

tanello2 kirjutas:Nii et ilma auto originaal dokumentidetta ei saagi teada mootori originaalsusest.Kui minu auto on eksport vajant ja
Eestis arvele 1.jaanuar 1978 siis loeti ensv-d eksport riikide alla?
Mis selles deforseeritud mootoris nii erilist on?

78 aastal olime kõik üks vennalik pere.Ekspordi alla ta nüüd kindlasti ei klassifitseerunud.
Eksport oli ikka vennalikud sotsmaad ,soome jne.
Mootorinumbril kaks viimast numbrit näitavad ju valistamisaastat ja kui sul see langeb kokku auto valmistamisaastaga siis suure tõenäosusega tegu originaalmootoriga.

Mootoril vaid see vahe ,et sees kolvid siledad ,et surveaste oleks madalam, kasutades kehvemat bensiini A 76.
Standardmootoril on kolvid ülalt kumerad ja surveaste kõrgem.
Kasutaja avatar
tanello2
Postitusi: 415
Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Telefon: 56882279
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Re: mootori vinkood.....

Postitus Postitas tanello2 »

Urukoer kirjutas:
tanello2 kirjutas:Nii et ilma auto originaal dokumentidetta ei saagi teada mootori originaalsusest.Kui minu auto on eksport vajant ja
Eestis arvele 1.jaanuar 1978 siis loeti ensv-d eksport riikide alla?
Mis selles deforseeritud mootoris nii erilist on?

78 aastal olime kõik üks vennalik pere.Ekspordi alla ta nüüd kindlasti ei klassifitseerunud.
Eksport oli ikka vennalikud sotsmaad ,soome jne.
Mootorinumbril kaks viimast numbrit näitavad ju valistamisaastat ja kui sul see langeb kokku auto valmistamisaastaga siis suure tõenäosusega tegu originaalmootoriga.

Mootoril vaid see vahe ,et sees kolvid siledad ,et surveaste oleks madalam, kasutades kehvemat bensiini A 76.
Standardmootoril on kolvid ülalt kumerad ja surveaste kõrgem.
vaatasin "pirka" ka üle,ning selgus et mootor ongi originaalist....milline kergendus.
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: mootori vinkood.....

Postitus Postitas MAZ »

Kuna ma olen jätkuvalt arvamuse,et säärane asi nagu 412 eksport mootor on pigem külajutt siis soovitaksin järgneva tekstiga tutvuda fotol!
Pilt
Pärineb see Moskvichiga tehasest kaasa tulevast raamatust.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Vasta