AZLK 2140 (1986) - ik260
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 (1986) - ik260
Küll kevadveed uue tee loovad.
Re: AZLK 2140 (1986) - ik260
Polegi praegu midagi lisada, talveuni on lihtsalt. Seisab kenasti pukkidel, uksed esimeses asendis ja kõik luugid lahti. Vahepeal ajab suud muigele küll, kui siin korralik lumi end ilmutada tahab. Oleks ju selline stiilne tagaveoline ideaalne. Õnneks surun tunded alla ja mõistan, et kevad tuleb ikka kord.
Re: AZLK 2140 (1986) - ik260
Jäin eelmisel nädalavahetusel märtsikuulutajana Valget Daami otsides fotoka ette.
Re: AZLK 2140 (1986) - ik260
Mis ikka vahepeal juhtunud... Tegelikult midagi, sest auto ikka alles ja sõidab. Vahepeal tegi veepumpa laager õudsat häält (tekkis perioodiks), kuid nüüd kadunud see mure, huvitav?!. Vahetanud ka karburaatori (2140), tihendeid, lõdvikuid, klambreid, tagaamordid. Puudust tunnen tagaotsa liistutüübleist pagassiluugile ja alla sirgete liistude tarvis. Supervidinat ekonomaizerit pole seni järgi veel ühendanud, ega proovinud. Eks murelapsi leidub esisilla kui ka üksikute kohtade peal kerel.
Re: AZLK 2140 (1986) - ik260
Aidake kärakas käima!
Pärast talvist und läks asi paraku hapuks. Masin ei käivitanud ega tahtnud elumärki kuidagi jagada endaga. Puhastasin klemmliistu, kus saavad kokku juhtmed süütelukust ja süütepoolilt-jagajalt.
Hakkas juba lubama. Autot käivitades plärtsus ja paukus see paari pütiga (põhiliselt tegi tööd 1 pütt) ning enamuse lõi karpasse tagasi. Tooreklapi pidi muidugi selleks ajaks kinni panema. Masuurika Žiguli bensupump sai üle õla visatud, sest sellisest ekstreemsest vahekorrast polnud enam huvitatud (kui kuumaks mootor läks, ujutas üle ja auto seisis). Igasugune rats tihenditega tasapinda viia plokist eemale ei toiminud.
Sai vahetatud küünlad (vahe paika), kontaktid (vahe paika), kondensaator (nii nõukogude, vene kui ka lääne omi), jagaja kaas, rootor; süüde paika, segu prooviks paras keeratud, proovitud erinevaid karburaatoreid, bensiinipumpasid. Sai proovitud ka 408 jagajat, samuti mitte miskit.
Mitte essugi... Päevadest sai juba kokku terve kuu, kui pead sai valutatud raipe üle.
Põnevaks läks siis, kui hoopis teised küünlad (NGK racing vms) õige vahega peale said. Samuti tutikad. Kohe võttis hääle sisse ja sai lustimaski käidud. Bensupump sai külapealt laenatud ja kindel, mis toimis. Paljukiidetud NGK BP6ES tutikad küünlad osutusid kas praagiks või põlesid lihtsalt läbi.
Ja täna. Soovisin sama etappi korrata. Taas külapealt pump (sest keegi ei raatsi töötavast Moskvitš-tüüpi bensiinipumbast loobuda ja mulle rõõmu pakkuda - seega olen pumbata) peale, küte üles ja starterit... Situatsioon oli taas selline, nagu kevadel see pihta hakkas - plärtsus paari pütiga ja peksis jõuliselt karburaatorisse tagasi.
Täpsustaks: säde on, bensiin on uus, karburaatorites (DAAZ-2101 sai uue sisu, ent ei taha minu autoga koostööd teha) tase paigas, küünlajuhtmetes kamm pole. Hetkel peal karburaator DAAZ-2140, mis elektroonikat ei kasuta (kuigi ettenähtult peaks).
Kas kurat tõesti põletab pada küünlaid läbi ja kus see taandareng venelase "ajus" võiks peituda?
Pärast talvist und läks asi paraku hapuks. Masin ei käivitanud ega tahtnud elumärki kuidagi jagada endaga. Puhastasin klemmliistu, kus saavad kokku juhtmed süütelukust ja süütepoolilt-jagajalt.
Hakkas juba lubama. Autot käivitades plärtsus ja paukus see paari pütiga (põhiliselt tegi tööd 1 pütt) ning enamuse lõi karpasse tagasi. Tooreklapi pidi muidugi selleks ajaks kinni panema. Masuurika Žiguli bensupump sai üle õla visatud, sest sellisest ekstreemsest vahekorrast polnud enam huvitatud (kui kuumaks mootor läks, ujutas üle ja auto seisis). Igasugune rats tihenditega tasapinda viia plokist eemale ei toiminud.
Sai vahetatud küünlad (vahe paika), kontaktid (vahe paika), kondensaator (nii nõukogude, vene kui ka lääne omi), jagaja kaas, rootor; süüde paika, segu prooviks paras keeratud, proovitud erinevaid karburaatoreid, bensiinipumpasid. Sai proovitud ka 408 jagajat, samuti mitte miskit.
Mitte essugi... Päevadest sai juba kokku terve kuu, kui pead sai valutatud raipe üle.
Põnevaks läks siis, kui hoopis teised küünlad (NGK racing vms) õige vahega peale said. Samuti tutikad. Kohe võttis hääle sisse ja sai lustimaski käidud. Bensupump sai külapealt laenatud ja kindel, mis toimis. Paljukiidetud NGK BP6ES tutikad küünlad osutusid kas praagiks või põlesid lihtsalt läbi.
Ja täna. Soovisin sama etappi korrata. Taas külapealt pump (sest keegi ei raatsi töötavast Moskvitš-tüüpi bensiinipumbast loobuda ja mulle rõõmu pakkuda - seega olen pumbata) peale, küte üles ja starterit... Situatsioon oli taas selline, nagu kevadel see pihta hakkas - plärtsus paari pütiga ja peksis jõuliselt karburaatorisse tagasi.
Täpsustaks: säde on, bensiin on uus, karburaatorites (DAAZ-2101 sai uue sisu, ent ei taha minu autoga koostööd teha) tase paigas, küünlajuhtmetes kamm pole. Hetkel peal karburaator DAAZ-2140, mis elektroonikat ei kasuta (kuigi ettenähtult peaks).
Kas kurat tõesti põletab pada küünlaid läbi ja kus see taandareng venelase "ajus" võiks peituda?
Re: AZLK 2140 (1986) - ik260
Seda,et kõik küünlad korraga läbipõlevad,on küll vägagi raske uskuda,sellisel juhul viga ikkagi liiga rikkas küttesegus või silindrist tulevas õlis,mis küünlad saasta täis pakib.
Re: AZLK 2140 (1986) - ik260
Kõik polegi põlenud, kuid mingi iva seal peituma peab.
Re: AZLK 2140 (1986) - ik260
Küünlajuhtmed korralikud? Üle ei peksa?
Pukseerimishaagise e Konna rent
Re: AZLK 2140 (1986) - ik260
Sai veale juba mõne aja eest lahendus leitud.
Panin peale kuskilt kõntsa alt leitud karburaatori DAAZ-2140, ilma elektroonikata. Sisu sai puhtaks uhutud, välimus polnud hetkel oluline. Voolikud külge, küünlad puhtaks, pump peale, kaasaegne mingi tundmatu kondekas külge ja käis. Segu on nagu paigas aga tuleb ikka veel natuke timmida. Kaaskodanikud märkasid, et kiirendades pidi vahest musta ja kõrbevingu tagant välja lööma.
Tegemist jagub, aega mitte. Aga kuna teed iseendale, siis vastavalt ka nii, kuis tuju.
Panin peale kuskilt kõntsa alt leitud karburaatori DAAZ-2140, ilma elektroonikata. Sisu sai puhtaks uhutud, välimus polnud hetkel oluline. Voolikud külge, küünlad puhtaks, pump peale, kaasaegne mingi tundmatu kondekas külge ja käis. Segu on nagu paigas aga tuleb ikka veel natuke timmida. Kaaskodanikud märkasid, et kiirendades pidi vahest musta ja kõrbevingu tagant välja lööma.
Tegemist jagub, aega mitte. Aga kuna teed iseendale, siis vastavalt ka nii, kuis tuju.