AZLK 2140 (1986) - ik260
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
AZLK 2140 (1986) - ik260
Ostetud ostuloaga suvel 1986, kahjuks dokumente selle kohta pole. Auto eelmine registreerimisnumber oli K 1096 EA ja tema elu Tartus. Autot kasutas naisterahvas, kes roolitaga parema väljavaate saamiseks istumise all veel patja kasutas.
Ise ostsin juuni alguses, kui see oli seisnud juba 7 aastat plekkgaraažis. Eelmine omanik oli surnud ja tema poeg müüs. Polekski müünud muidu aga garaažid kästi kohe-kohe maha lammutada. Kellal esimene ring ja läbisõitu oli 67 200 kanti.
Niipalju algatuseks.
Re: AZLK 2140 (1986) - ik260
Ülemistel nähtud Igati aus ja korralik liikur. Märkasin, et sul sooja mootoriga käivitamine väheke raskendatud?
Audide lainel
Re: AZLK 2140 (1986) - ik260
Karpa siiani puhastamata.r384n3 kirjutas:Ülemistel nähtud Igati aus ja korralik liikur. Märkasin, et sul sooja mootoriga käivitamine väheke raskendatud?
Re: AZLK 2140 (1986) - ik260
Kõigepealt ei saa tänamata jätta kasutajat TiitS, kes laupäeva õhtul oli nõus hädaabikorras kanali peale laskma. Sai vahetatud piduris klotsid ja töösilinder ning sai nagu hüva. Pärast 30km sain aru, et ei ole ikka hüva. Nimelt sai ühe tagumise ratta peal juba leili visata. Selgus, et soojaga paisudes võttis kässarit peale ja poos ratast kinni. Ometi oli kokkupannes rattal täitsa kena vabajooks ja käsipiduriga võttis kenasti loha kah. Sai lastud ekstsenrtri polti lõdvemaks ja mutter kinni keeratud. Rattal vabajooks hea ja enam kinni ei poo, ent käsipiduri efektiivsus vähenes märgatavalt. Eks peab trossi pingutama.
Re: AZLK 2140 (1986) - ik260
Mul sapaka tagapiduriga oli sarnane jama, et hakkas peale jääma kui tutika pidurisilindri panin 1 tagarattasse. Aitas see kui panin piduriklotside vahele üles(silindri poole) 2 tagasitõmbe vedru, enam peale ei jäänud(ju oligi algne vedru väsinud). Pidurdusjõud ka nii suur, et piduritestis vedrude arv pidurdusjõudu ei mõjuta, mis ka loogiline.
Re: AZLK 2140 (1986) - ik260
Kas kellegile suunareleeblokki Pärnus või ligiduses pole? Mul kadusid taaskord suunad suvitamisel ära...
Re: AZLK 2140 (1986) - ik260
Pane universaalne suunatule relee ja unusta kõiksugu mured sellega
Audide lainel
Re: AZLK 2140 (1986) - ik260
Suvitame Pärnus. Ühe esirehvi sai ka uulitsail puru...
Re: AZLK 2140 (1986) - ik260
Mis siis ikka. Pärast ostu tuli tegemist, et TÜV saada. Puudus üks tagumine pidur, kässar võttis ühelt poolelt, tagumised rehvid olid omadega õhtul, rooliotsad jne. Pikkamisi sai mured lahendatud, just pikkamisi, sest Tallinnas ei olnud mul kanaliga kohta võtta. Seni pole teele jätnud, va kord Tartus, kui karbuss juppideks tuli võtta ja küünlad üle käia. Praeguseks oma 2500km juba maha sõidetud. Sel aastal niikaua sõidab, kuniks ilma on.
Re: AZLK 2140 (1986) - ik260
Suvi jätkub, sõitu kah. Karburaator DAAZ-2140 elektromagnetklapp sai pimedaks tehtud, aitas selles kepist. Minek on autol ka kohe mõnusam. Nüüd siis püüaks hooaja lõpuni hakkama saada, tuleb 2101 vast peale panna. Esitulepirni sai kaks korda vahetada, esimene oli kaasavara autoga ja sai kuidagi ruttu otsa. Ben Autos oli aga kohe uus haarata ja nüüd probleeme ilmnenud pole.
Korra riivati öösel linnas ringi peal sõites taguotsa kah, kuludesse võib kirjutada vaid musta stangeotsa, millest tüki välja lõi.
Seni maha sõitnud ligi 4000km, teele pole kordagi jäänud. Sai ka katseeksitusmeetodil proovitud sõitu seier nullis. Näidikul nulli kasti algusest kuni täieliku lõpuni (jõnksutamise ja vahelejätmiseni) sai tulemuseks 80km. Endal vähemalt hea teada.
Kevadeks aga tööd jätkub...
Nostalgiapäevadel käiks kah.
Korra riivati öösel linnas ringi peal sõites taguotsa kah, kuludesse võib kirjutada vaid musta stangeotsa, millest tüki välja lõi.
Seni maha sõitnud ligi 4000km, teele pole kordagi jäänud. Sai ka katseeksitusmeetodil proovitud sõitu seier nullis. Näidikul nulli kasti algusest kuni täieliku lõpuni (jõnksutamise ja vahelejätmiseni) sai tulemuseks 80km. Endal vähemalt hea teada.
Kevadeks aga tööd jätkub...
Nostalgiapäevadel käiks kah.