IŽ 412 1986 sass
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IŽ 412 1986 sass
Sai siiski korra Männikul käidud, piigiga - üsna lõbus on, aga pisut tahaks ikka jõudu juurde saada, sest neljanda käiguga enam tühja vedada ei jõua korralikult. Ülekanne on 4,22 momendil, tuleks 4,55 alla panna.
Re: IŽ 412 1986 sass
Vahepeal viisime auto Tallinnast Saaremaale, kus jõudsime pisut ka nokkida, et asi jälle parem saaks. Tegime korda karburaatori ja õhupuhasti, mis vahepeal otsustas streikima hakata, üldine hooldus ja kaasnev samuti tehtud. Sisse läks jällegi 10W60 täissünteetiline õli, filtriks Mahle.
Käisime ka sõitmas korra, et veenduda masina korrasolekus. Paar pisemat probleemi oli, aga saime ka nendest jagu. Üldiselt on kalla ja talla masinaga tegu.
Käisime ka sõitmas korra, et veenduda masina korrasolekus. Paar pisemat probleemi oli, aga saime ka nendest jagu. Üldiselt on kalla ja talla masinaga tegu.
Re: IŽ 412 1986 sass
Valmistume talveks vaikselt.
Vedrupakid said koostatud, alla läks 4,55 ülekanne, üle käidud ka käsipidur. Lähiajal veel esimese otsaga pisut vaja vaeva näha - vaja saada pisut madalamaks ja rattakalded paika. Muudest töödest on veel vaja alla panna karterikaitse, elektrisüsteem korda teha (tänapäevased kaitsmed kasutsele võtta, praegu 2140 juhtmestik koos oma kaitsmekarpidega).
Vedrupakid said koostatud, alla läks 4,55 ülekanne, üle käidud ka käsipidur. Lähiajal veel esimese otsaga pisut vaja vaeva näha - vaja saada pisut madalamaks ja rattakalded paika. Muudest töödest on veel vaja alla panna karterikaitse, elektrisüsteem korda teha (tänapäevased kaitsmed kasutsele võtta, praegu 2140 juhtmestik koos oma kaitsmekarpidega).
Re: IŽ 412 1986 sass
Praeguseks seisuks on autol alla läinud karterikaitse, ette lisatuled, uued kaitsmekarbid (tänapäevaste kaitsmete jaoks), uus kojameestemootor (vana oli remontimiskõlbmatu), värviparandused lõpetatud, alla poolkõvad talverehvid, veidi seadistatud ja ootab, et lumi maha tuleks.
Head uut aastat!
Head uut aastat!
Re: IŽ 412 1986 sass
Kirjutan siia ka selle auto saatusest pisut - tegemist on jätkuvalt autoga, millega käiakse ka talvel sõitmas ja nautimas. Praegusel juhul on tegemist suvesõidu varuautoga, juhul kui valget valmis ei jõua. Iga aasta on püütud temaga natukene sõita kiiresti, on olnud ka ajutiseks varuautoks (kui igapäevasõiduk garaažis laiali on). Tavaliselt lihtsalt talvel ilma nautimas. Eemaldatud on ka kleepsud nüüdseks, sest osa neist hakkas inetult kooruma ja sõitma ilmselt enam kuskil võistlustel see auto ei hakka. Tagasi on pandud ka originaalsummuti.
Mõningad pildid, mis aasta jooksul tehtud:
Mõningad pildid, mis aasta jooksul tehtud:
Re: IŽ 412 1986 sass
Mis masina velgedega tegu?
Re: IŽ 412 1986 sass
Ilmselt mõtled keskmist pilti. Tegu peaks olema Jeep Comanche orginaalvelgedega.t6nis7 kirjutas:Mis masina velgedega tegu?
Re: IŽ 412 1986 sass
Ja mis mõõtu rehvid peale istuvad.
Re: IŽ 412 1986 sass
Omal on 175/55 R15, sest need olid parasjagu olemas. Samas sobib ka 195/50 probleemideta.t6nis7 kirjutas:Ja mis mõõtu rehvid peale istuvad.
Re: IŽ 412 1986 sass
Aasta hakkab läbi saama, suurt tarka selle autoga tehtud pole, pestud puhtaks, aeg-ajalt mõned tiirud tehtud. Vaikselt valmistume talveks, kui aega on muude asjade kõrvalt. Vahepeal on toodud juurde hulgem doonoreid (mis ikka karantiiniajal kevadel teha?). Samas päästetud ka üks 408 Elite. Eks sellest kirjutab, kui aeg käes on.