AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Nii palju kui mina neid põhjamatte näinud olen on nad kõik olnud vähem või rohkem loppis. Sellepärast otsustasin
selle põhjamati ise teha. Bauhausist sai ostetud üsna sarnase tekstuuriga materjal ja välja kukkus arvatavasti üsna
normaalne (musta numbri komisjon igatahes probleemi ei näinud)
selle põhjamati ise teha. Bauhausist sai ostetud üsna sarnase tekstuuriga materjal ja välja kukkus arvatavasti üsna
normaalne (musta numbri komisjon igatahes probleemi ei näinud)
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Äkki oskad materjali nimetust täpsustada?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Materjali nimetust ma ei oska öelda, aga müüdi seda põrandakatete osakonnas. Kui ma ei eksi, siis oli vist 4 meetriseMuhulane kirjutas:Äkki oskad materjali nimetust täpsustada?
laiusega rull kust ostsin 1m jupi ja sellest jätkus kolmele autole. Väike vahe oli ka materjali paksuses.
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Ok,tänud. Sellist materjali võib lähitulevikus vaja minna,sestap uurin.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Tänud
Lähen ka uurin seda materjali asja
Lähen ka uurin seda materjali asja
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Vahepeal on veel mõned asjad puhtaks saanud
Ja uued kardaaniristid
Määritavad, sest eelmised ristid läksidki selle nahka et määre kuivas ära
Hämaras ikka telefoniga pilti teha ei saa....
Ja uued kardaaniristid
Määritavad, sest eelmised ristid läksidki selle nahka et määre kuivas ära
Hämaras ikka telefoniga pilti teha ei saa....
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Tekkis ka selline küsimus et kuidas käib välja piduri koormusregulaatori susu?
Eemaldasin küll silindri otsakorgi aga ei midagi. Kuna värv oli juba püstolis siis see kord rohkem ei süvenenud asjasse.
Ja üks pilt veel siia juurde käepärastest vahenditest improviseeritud vedrulehtede painutuspingist...
Eemaldasin küll silindri otsakorgi aga ei midagi. Kuna värv oli juba püstolis siis see kord rohkem ei süvenenud asjasse.
Ja üks pilt veel siia juurde käepärastest vahenditest improviseeritud vedrulehtede painutuspingist...
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Tagasild sai autole alla ja kuna suvi tundus veel väga kaugel olevat sai mõned kuud tagasi hakatud esiotsa lammutama.
Natuke keevitamist
Kahjuks jäid enne ja peale keevitamist pildid tegemata, aga see ,mismoodi uuemate autode sillatalad on tehases kokku keevitatud, on jube.
Näiteks amordi ülemise kinnituse juures oli nii et esimene kolmandik keevisõmblusest oli tabanud ainult tala ja teine kolmandik ainult amordi kinnitust ning ainult üks kolmandik kogu õmblusest liitis kuidagidmoodi kahte detaili.
Siis liivaprits
ja terashari ja igasugused muud kettad ja harjad....
Vahepeal tekkis küsimus et kas pidurikettad olid tehasest mustaks värvitud, või lihtsalt need musta värvi jäägid on sinna tekkinud siis kui komplektne sild on üle värvitud?
Liivapritsist veel selline üllatus,... pealt ei tundunudki nii roostes.
Pool tundi tööd ja selline.
Natuke keevitamist
Kahjuks jäid enne ja peale keevitamist pildid tegemata, aga see ,mismoodi uuemate autode sillatalad on tehases kokku keevitatud, on jube.
Näiteks amordi ülemise kinnituse juures oli nii et esimene kolmandik keevisõmblusest oli tabanud ainult tala ja teine kolmandik ainult amordi kinnitust ning ainult üks kolmandik kogu õmblusest liitis kuidagidmoodi kahte detaili.
Siis liivaprits
ja terashari ja igasugused muud kettad ja harjad....
Vahepeal tekkis küsimus et kas pidurikettad olid tehasest mustaks värvitud, või lihtsalt need musta värvi jäägid on sinna tekkinud siis kui komplektne sild on üle värvitud?
Liivapritsist veel selline üllatus,... pealt ei tundunudki nii roostes.
Pool tundi tööd ja selline.
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Asjad, mis liivapritsis ei käinud, said buvanooli
Edasi krunt, lihvimine, krunt, kivikaitse suurematele tükkidele
Mõned asjad said vahepeal läikivamaks kui enne
Märkamatult on kolm kuud esisilla lammutamisest möödunud ja lõpuks on vist peaaegu kõik vajalikud asjad värvi all.
Ainult pidurisadulatega on veel vaja midagi teha
Missugune tänapäevastest õlidest sobiks roolikarpi?
Edasi krunt, lihvimine, krunt, kivikaitse suurematele tükkidele
Mõned asjad said vahepeal läikivamaks kui enne
Märkamatult on kolm kuud esisilla lammutamisest möödunud ja lõpuks on vist peaaegu kõik vajalikud asjad värvi all.
Ainult pidurisadulatega on veel vaja midagi teha
Missugune tänapäevastest õlidest sobiks roolikarpi?
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Roolikarbis saab vabalt kasutada sama õli,mis tagasillas ja käimakastis. Mul Iževskil on Mannoli õli,GL4/GL5 hüpoidülekandele mõeldud õli.See on nii kastis,sillas kui ka roolikarbis.
Kus sa galvaniseerida lasid? Voltas pidid autovidinate peale näo vingu tõmbama.
Kus sa galvaniseerida lasid? Voltas pidid autovidinate peale näo vingu tõmbama.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane