3. leht 4-st
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Postitatud: 10 Jaan 2017 18:41
Postitas hamada
Nii palju kui mina neid põhjamatte näinud olen on nad kõik olnud vähem või rohkem loppis. Sellepärast otsustasin
selle põhjamati ise teha. Bauhausist sai ostetud üsna sarnase tekstuuriga materjal ja välja kukkus arvatavasti üsna
normaalne (musta numbri komisjon igatahes probleemi ei näinud)
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Postitatud: 10 Jaan 2017 20:10
Postitas Muhulane
Äkki oskad materjali nimetust täpsustada?
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Postitatud: 10 Jaan 2017 22:07
Postitas hamada
Muhulane kirjutas:Äkki oskad materjali nimetust täpsustada?
Materjali nimetust ma ei oska öelda, aga müüdi seda põrandakatete osakonnas. Kui ma ei eksi, siis oli vist 4 meetrise
laiusega rull kust ostsin 1m jupi ja sellest jätkus kolmele autole. Väike vahe oli ka materjali paksuses.
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Postitatud: 10 Jaan 2017 22:24
Postitas Muhulane
Ok,tänud. Sellist materjali võib lähitulevikus vaja minna,sestap uurin.
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Postitatud: 11 Jaan 2017 12:32
Postitas tarmo400
Tänud
Lähen ka uurin seda materjali asja
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Postitatud: 11 Jaan 2017 12:44
Postitas tarmo400
Vahepeal on veel mõned asjad puhtaks saanud
Ja uued kardaaniristid
Määritavad, sest eelmised ristid läksidki selle nahka et määre kuivas ära
Hämaras ikka telefoniga pilti teha ei saa....
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Postitatud: 11 Jaan 2017 12:47
Postitas tarmo400
Tekkis ka selline küsimus et kuidas käib välja piduri koormusregulaatori susu?
Eemaldasin küll silindri otsakorgi aga ei midagi. Kuna värv oli juba püstolis siis see kord rohkem ei süvenenud asjasse.
Ja üks pilt veel siia juurde käepärastest vahenditest improviseeritud vedrulehtede painutuspingist...
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Postitatud: 28 Mär 2017 12:27
Postitas tarmo400
Tagasild sai autole alla ja kuna suvi tundus veel väga kaugel olevat sai mõned kuud tagasi hakatud esiotsa lammutama.
Natuke keevitamist
Kahjuks jäid enne ja peale keevitamist pildid tegemata, aga see ,mismoodi uuemate autode sillatalad on tehases kokku keevitatud, on jube.
Näiteks amordi ülemise kinnituse juures oli nii et esimene kolmandik keevisõmblusest oli tabanud ainult tala ja teine kolmandik ainult amordi kinnitust ning ainult üks kolmandik kogu õmblusest liitis kuidagidmoodi kahte detaili.
Siis liivaprits
ja terashari ja igasugused muud kettad ja harjad....
Vahepeal tekkis küsimus et kas pidurikettad olid tehasest mustaks värvitud, või lihtsalt need musta värvi jäägid on sinna tekkinud siis kui komplektne sild on üle värvitud?
Liivapritsist veel selline üllatus,... pealt ei tundunudki nii roostes.
Pool tundi tööd ja selline.
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Postitatud: 28 Mär 2017 12:47
Postitas tarmo400
Re: AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Postitatud: 28 Mär 2017 13:20
Postitas Muhulane
Roolikarbis saab vabalt kasutada sama õli,mis tagasillas ja käimakastis. Mul Iževskil on Mannoli õli,GL4/GL5 hüpoidülekandele mõeldud õli.See on nii kastis,sillas kui ka roolikarbis.
Kus sa galvaniseerida lasid? Voltas pidid autovidinate peale näo vingu tõmbama.