3. leht 5-st
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Postitatud: 09 Mai 2019 11:05
Postitas hamada
tarmo400 kirjutas:Küsimus: Seekordsel Tagadi laadal rääkis üks mees , kellel oli päris palju vene autod plekke, et nn. III seeria Mossede küljekarbid on erineva profiiliga. Et on kuuekümnendate karp ja on seitsmekümnendate karp ja et on kaheksakümnendate karp. Mitte et see nüüd selle konkreetse auto puhul midagi tähendaks( karbid on nagunii vahetatud) aga kuidas neid eristada ?
Erinevad karbid on suure tõenäosusega järelturu toode. Nõukaajal tootis neid ka mõni suvaline kolhoos.
Originaale liigub väga harva ja need peaksid olema kõik ühesugused.
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Postitatud: 11 Mai 2019 06:20
Postitas Martin2140
Aga muidu autodel enne 77 aastat oli iluliistu augud ja peale 80 polnud ühtegi. Kas siis neid iluliistu aukudega karpe oli ka müüa kunagi?
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Postitatud: 14 Mai 2019 13:44
Postitas hamada
Martin2140 kirjutas:Aga muidu autodel enne 77 aastat oli iluliistu augud ja peale 80 polnud ühtegi. Kas siis neid iluliistu aukudega karpe oli ka müüa kunagi?
Aukudega karpe ei ole kunagi müügis olnud, isegi Moskva tehase omasid ei olnud. Olid ainult järgi tehtud ja Iževski tehase omad.
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Postitatud: 03 Dets 2019 16:37
Postitas tarmo400
Et Foorumis on kuidagi väga vaikseks jäänud , püüan siis omaltoolt ka natuke kirjutada.
Kesksuvel sai alustaud Uunikute telveralli kahjustuste kõrvaldamisega.
kuna karp on ka rooste poolt pureda saanud ei olnud mõtet mingit osalist vahetust teha.
Sisemine karp on eri aegadel erinevad parandusi tunda saanud aga kuna ta oma ülesannet hetkel täidab siis jääb nii.
Lahti lõikasin ka porikoopa kaare sest eelmine kord see töö ei õnnestunud. Uksevahed jäid väga valesti.
Kahjuks jäid pidid tegemata.
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Postitatud: 03 Dets 2019 17:06
Postitas tarmo400
Korraks tundus et olen saanud mingi pildi leidudest Ttanicult...
Aga siis meenus et tegemist on tungraua kronsteiniga Hoitud 40+ aastat soola-liiva marinaadis. Arvan et peaks nüüd "valmis" olema
Oleks käest maha kukkunud poleks pilti saanudki.
Improviseerisin siis midagi.
Taustal on veel näha eri ajastutest pärit lappe.
Kui kõike vahetama hakata, ei jääks peale katuse vist midagi alles. Seepärast püüan keskenduda asjadele mis näha jäävad.
Ja seda mis näha ei jää parandada niipalju ,et ta oma funktsiooni täidaks.
Ettevalmistused järgmiseks tööks sai tehtud eelmisel aastal.
Sterni käest sain kasutatud esisilla.
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Postitatud: 03 Dets 2019 17:17
Postitas tarmo400
Järgmise etapi algus
Peasüüdlane käes
Sellili auto all "lakke" keevitatud paik täitis oma ülesande ja pidas vajalikud sõidud vastu.
Vedru oleks oma kohal veel pikalt püsinud aga kõige hullemas seisus oli ülemise õõtsa kinnitus.
Üks suurem auk ja...
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Postitatud: 05 Dets 2019 16:21
Postitas tarmo400
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Postitatud: 05 Dets 2019 16:41
Postitas tarmo400
Kuna eelmine omanik esilogareid ei paigaldanud on olukord selline
Seda ma teadsin
ja viimased 26 aastat logarite ja grafiitmäärdega pole olukord hullemaks läinud
kinni said ka mõned üleliigsed puuritud augud
Ülemised tiivakinnitused vajasid parandamist
Edasi lõputult puhastamist
Sügis ja kütmata garaaž tähendavad seda et kahe nädalaga tuleb plekile juba punane jume peale. Pidin pauside ajal natuke kruntima
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Postitatud: 05 Dets 2019 17:03
Postitas tarmo400
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Postitatud: 13 Dets 2019 17:35
Postitas tarmo400