IZ 412
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412
Plagistamine on ilmselgelt detonatsioon, mis tuleb liiga varasest süütest.
Linnuvabriku garaaž
-
- Postitusi: 24
- Liitunud: 20 Nov 2017 14:16
Re: IZ 412
No ei taha see mootor kohe üldse käia.
Käisin korra veel klapivahed üle. Panin tähele seda, et väljalaske klapivahe hääl oli palju tugevam logistades, kui sisselaske oma, kuigi mõlemad said sama kaliibriga paika. Seda kõigil klappidel. Kuna sellistviisi põlgistas kenasi, siis panin need tsipa väiksmaks kui kaliibriga mõõdetult ja mootori töötamise ajal ei ole sellist kõlbinat enam.
Aga mootor ise väga ei tööta. Kui kohapeal venitab käima, siis kõrgematel pööretel ei taha kuidagi käia, ju jääb siis bensiini puudu ikkagi. Kokku sai see pandud uue remontkomplektiga niipalju kui uusi düüse oli. Muus osas läksid vanad ning kanalid kõik kompressoriga läbi lastud. Düüsidel kahjuks ei ole peal numbreid ning ei oska öelda kui suured kuskil on.
Käisin korra veel klapivahed üle. Panin tähele seda, et väljalaske klapivahe hääl oli palju tugevam logistades, kui sisselaske oma, kuigi mõlemad said sama kaliibriga paika. Seda kõigil klappidel. Kuna sellistviisi põlgistas kenasi, siis panin need tsipa väiksmaks kui kaliibriga mõõdetult ja mootori töötamise ajal ei ole sellist kõlbinat enam.
Aga mootor ise väga ei tööta. Kui kohapeal venitab käima, siis kõrgematel pööretel ei taha kuidagi käia, ju jääb siis bensiini puudu ikkagi. Kokku sai see pandud uue remontkomplektiga niipalju kui uusi düüse oli. Muus osas läksid vanad ning kanalid kõik kompressoriga läbi lastud. Düüsidel kahjuks ei ole peal numbreid ning ei oska öelda kui suured kuskil on.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412
Ilmselt vajab karburaator kalibreerimist.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZ 412
Partnermosse ütles juba põhjuse. Remontkomplektide düüsid on üldjuhul liiga väikese numbriga ja ongi hing kinni.
Linnuvabriku garaaž
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412
Kas mured murtud ?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
-
- Postitusi: 24
- Liitunud: 20 Nov 2017 14:16
Re: IZ 412
Usun, et suurem osa muredest murtud.
Partnermosse käis lahkelt abis klappe, süüdet ja karpat üle vaatamas. Mõned tunnid tööd ja proovides ei midagi. partnermosse arvas, et akul pole piisavalt särtsu, mis osutus tõesks. Järgmisel päeval sai mootori käima kohapeal ilusti. Täna pumpasin kumid täis ja proovisin isegi garaasi ees sõitu teha. Liikus kõvasti paremini, kui enne. Kui nüüd pidurid ka õhutatud saavad, siis kutsuksin Partnermosse uuesti külla peenhäälestust tegema. Olin ise juba suht lootust kaotamas, aga tänu Partnermossele (soovitan teistelegi) saab vast asja Kui siin mõned vead veel likvideeritud saavad katsun ka ÜV läbida.
Sidur haakus ka suhteliselt pedaali ülevalt, aeg vist uut siduriketast otsima hakata või lihtsam vana katted taastada?
Partnermosse käis lahkelt abis klappe, süüdet ja karpat üle vaatamas. Mõned tunnid tööd ja proovides ei midagi. partnermosse arvas, et akul pole piisavalt särtsu, mis osutus tõesks. Järgmisel päeval sai mootori käima kohapeal ilusti. Täna pumpasin kumid täis ja proovisin isegi garaasi ees sõitu teha. Liikus kõvasti paremini, kui enne. Kui nüüd pidurid ka õhutatud saavad, siis kutsuksin Partnermosse uuesti külla peenhäälestust tegema. Olin ise juba suht lootust kaotamas, aga tänu Partnermossele (soovitan teistelegi) saab vast asja Kui siin mõned vead veel likvideeritud saavad katsun ka ÜV läbida.
Sidur haakus ka suhteliselt pedaali ülevalt, aeg vist uut siduriketast otsima hakata või lihtsam vana katted taastada?
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412
Su masina siduriprobleem võib laheneda ka korraliku õhutamise järgselt peale sidurõli lisamist.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
-
- Postitusi: 24
- Liitunud: 20 Nov 2017 14:16
Re: IZ 412
Väike update selle mosse käekägu kohta.
Hetkel asi nii, et iseenesest pealolev mootor töötab hästi tänu Partnermossele, aga see mootor ise juba nii kohvi. Silindrite surved olid kõigil keskeltläbi 4,5bar, mida on liiga vähe isegi deforseeritud mootori kohta. Lisaks tossas karteri tuulutusest liiga palju.
Otsustasin, et lammutan orginaal koodiga mootori laiali ja tahan panna kokku selliselt nagu oleks tehasest tulnud. Ehk täiesti molekulideks uued hülsid,kolvid kepsud, tihendid jne jne mis sinna juurde kuuluvad. Kepse ehk polegi vaja, saab vast uute saaledega asi lahendatud. Esimese asjana tuleb korralikult läbi lugeda vastav peatükk "Sõiduautod Moskvits" raamatust. Võite ka näpunäiteid anda kui teaha midagi, mida seal raamatus kirjas pole.
Kui keegi õpetaks mulle kuidas saab pilte lisada otse siia foorumisse, nii et see ilmuks ka siia tekstide vahele nähtavalt, mitte ei pea lingiga panema, oleks väga tänulik.
Hetkel asi nii, et iseenesest pealolev mootor töötab hästi tänu Partnermossele, aga see mootor ise juba nii kohvi. Silindrite surved olid kõigil keskeltläbi 4,5bar, mida on liiga vähe isegi deforseeritud mootori kohta. Lisaks tossas karteri tuulutusest liiga palju.
Otsustasin, et lammutan orginaal koodiga mootori laiali ja tahan panna kokku selliselt nagu oleks tehasest tulnud. Ehk täiesti molekulideks uued hülsid,kolvid kepsud, tihendid jne jne mis sinna juurde kuuluvad. Kepse ehk polegi vaja, saab vast uute saaledega asi lahendatud. Esimese asjana tuleb korralikult läbi lugeda vastav peatükk "Sõiduautod Moskvits" raamatust. Võite ka näpunäiteid anda kui teaha midagi, mida seal raamatus kirjas pole.
Kui keegi õpetaks mulle kuidas saab pilte lisada otse siia foorumisse, nii et see ilmuks ka siia tekstide vahele nähtavalt, mitte ei pea lingiga panema, oleks väga tänulik.
Re: IZ 412
Kui juba tegemiseks läheb, vähe paremat kui originaali ei taha? Piisab teisest vändast ja kolbide treimisest ja ongi 1600, millel väänet hulga rohkem.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!