22. leht 40-st

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 16 Juul 2013 20:27
Postitas wax
Jah, mu mossel on ikkagi helkurvärviga number. Aga õnneks on mul mõned autod, millel tavaline valgega värvitud number :D Eks millalgi testib ära :D

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 07 Jaan 2014 20:59
Postitas wax
Ostsin võluveljed. Pärinevad Ford Rangeri alt. Proovin kevadel, kas peegliks saab poleerida :evil

Pilt

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 07 Jaan 2014 21:01
Postitas sass
Poleeritult ja öige rehvikombinatsiooniga vöiks ju täitsa asja saada velgedest. :D

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 08 Jaan 2014 09:05
Postitas hannes24
velg tundub siis usa rangeri küljest, euro rangeritel 98a. kuni praeguseni on 6 poldiga :)

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 08 Jaan 2014 09:53
Postitas wax
...-95 on 5, 96-... juba 6 poldiga :)

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 12 Veebr 2014 21:00
Postitas wax
Täna sai mitu tundi kapoti all vedeletud, kuid no tee mis tahad, ei saa käima, nii nagu vaja :( Kes mäletab, siis juba suvesõidul ujutas vahel üle, ning lõi pauke sumpasse. Siis suve jooksul jälle vahepeal töötas, ja siis jälle mitte. Proovisin täna kolme erinevat nõelklappi, ja mängisin ujukitasemega. Aga ikka ei saa kas kätte, või siis jälle uputab üle... tänu millele on küünlad märjad ja pole korralikku sädet, et käima minna. Nokk kinni saba lahti. Ei saanudki toimima, ja mõistus sai täitsa otsa. Karburaator läheb nüüd partnermosse kätte :) Eks ostan uued küünlad kah ja vaatab mis siis teeb. Jagaja kaas ja rootor on praktiliselt uued, juhtmed samuti. Kõik peaks nagu ok olema, aga no ei tööta noh :D

Mingi vaikne kolin on samuti endiselt mootoris. Polegi seismisega ära kadunud ;) Peale talverallit võiks karteri alt võtta ja vaadata mis näoga saaled vastu vaatavad.

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 12 Veebr 2014 21:12
Postitas moskiito
soovitn vahetada ka süütepool välja, see võib ka trikkitada nagu minul oli

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 17 Veebr 2014 14:58
Postitas wax
Ostsin kunagi ühe komplektse mosse mootori, ja selle pealt sai 2 aastat tagasi DAAZ2140 enda K-126P asemele tõstetud. Kuna eelmisel suvel hakkasid puterdamised ja pauke sumpasse lööma ning asi ei käinud korralikult, selgus nüüd partnermosse poolt lahkamisel kurb tõsiasi, et see kärakas on prügimäe kandidaat ega saagi üldse töötada.
Igatahes, kaevasin riiuli alt põrandalt muu vana pasa seest välja ühe 2101 karpa, mille umbes 10 aastat tagasi romurallil ühelt 01-lt maha kruttisin enne emexit :D Kümne aastaga oksüdeerub karpa ilusti kenasti valge jama alla :D Pool päeva puhastamist-loputamist, augud 10 puuriga suuremaks puuritud ning oli paugupill :D Tänud partnermossele, kes ei pidanud paljuks kohale tulla ja aidata see ilusti kenasti õigesti ära häälestada-regullida. :) Nüüd tuleb veits suuremaid düüse kombineerida, et astumist juurde saada. Hetkel sees originaalseadistus ehk 1. kamber 109/150 2. kamber 157/170.

Lähipäevadel vaja veel mootor eest lahti võtta, kett kõriseb. Summutit keevitada, väljalaskekolle ja pükste tihendid vahetada, käsipidurit timmida ja muud pudipadi. Laupäeva hommikul siis Uunikute talveralli stardis näeme! :)

Kapott kuramus, hakkab kah täis saama. Ei saagi eriti rohkem rallidel käia :lol:
Pilt

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 18 Veebr 2014 09:01
Postitas hannes24
Mina sain enda risul keti pingutatud ilma mootorit lahti võtmata. Raamatus oli juhend olemas selle kohta.

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 18 Veebr 2014 09:23
Postitas wax
Võtsin eile klapikambrikaane ja eest kaane maha, ning nagu arvata oligi, oli pinguti vedru mingit jama täis. Sai kõik ilusti läbi pestud ja puhastatud ning tagasi külge keeratud. Nüüd on mootor vaikne ega pole mingeid kõrvalisi helisid :)