22. leht 34-st
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 04 Juul 2011 00:35
Postitas sass
Labe kirjutas:Mis pigimatti kasutad? Kas haisema ei jää? Tänud
Tehnonikol Unifleks oli vist selle nimetus. 10 ruutmeetrit on ~35€. Kõvasti tahab kuuma saada jah. Täna sai üks kiht paigaldatud, üsna kenasti jäi kinni. Haisema ei tohiks ka jääda, niipalju kui olen uurinud teiste käest...
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 04 Juul 2011 17:02
Postitas SanderV
sass kirjutas:Labe kirjutas:Mis pigimatti kasutad? Kas haisema ei jää? Tänud
Tehnonikol Unifleks oli vist selle nimetus. 10 ruutmeetrit on ~35€. Kõvasti tahab kuuma saada jah. Täna sai üks kiht paigaldatud, üsna kenasti jäi kinni. Haisema ei tohiks ka jääda, niipalju kui olen uurinud teiste käest...
minul ka see ei jäänud haisema aga krt kinni ei j22nd heasti
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 04 Juul 2011 17:06
Postitas moskiito
mina ei hakka sellise kraamiga vaevagi nägema. tekkib vajadus keevitada, hakka teist riska maha kraapima. muretsen parem kuskilt lammutusest lääne masina mattid ja sobitan need mossele.
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 04 Juul 2011 17:32
Postitas marko
Mõni aasta tagasi sai ka sõbra mossel katsetatud ja seda pigi matti hoolsalt täis topitud ja soovitud effekti ei andnud,välja hakkavad lööma muud helid.Hiljem sai kõik ümber tehtud ja pigimattidega sai vooderdatud ainult teatud kohad nagu koopad,tulemüür jms. ja nendessegi kohtadesse mõõdukalt,edasi vastav erikihilin vilt materjal ja lõpptulemus hoopis midagi muud ja auto kaalulegi ei andud enam niipalju tunda.Kuskil Ladaklubi foorumis lugesin ka mingit teemat selle vooderduse kohapealt siis seal oli kenasti õpetused ja asjad lahti seletatud kuidas ja kui palju panna ja mis kohtadesse.
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 05 Juul 2011 01:10
Postitas Edel
Teed,teed ja lõpptulemus on selline,et müra osas midagi eriti nagu ei muutunud, kui ehk niipalju, et muusika tümpsu hakkas välja vähem kostma
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 05 Juul 2011 09:23
Postitas sass
Müra osas muutub ainult siis, kui kasutada lisaks pigimatile veel muid materjale. Ainult pigimatt ei teegi suurt midagi. Endal tuleb ilmselt kiht vilti ja paar muud materjali veel lisaks. Vaiksemaks saab ta kindlasti, aga iseasi on see, kui palju...
SanderV kirjutas:minul ka see ei jäänud haisema aga krt kinni ei j22nd heasti
Andsid vähe kuuma äkki? Aluspind oli mul väga puhas - värskelt värvitud, atsetooni ja lakibensiiniga üle tömmatud ja alles siis hakkasin matte paigaldama. Vöib-olla asi selles.
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 12 Juul 2011 23:11
Postitas sass
"Klapiklõbina" põhjustaja teada - kaas käis lihvimises. Ütlesin tegijale, et lihviks täpselt nii palju, et saaks sirgeks... Ilmselt siis läks paljuks, sest maha on vöetud ligi 1,1mm ja klapid käivad pähe (vähemalt nii tundub, vöib-olla ise miskit valesti teinud). Igatahes läheb hetkel peale teine kaas, seekord originaal. Ilmselt kui suvi möödas, siis vaatab edasi, mis saab (mötetest on läbi käinud UZAM331 plokikaas, 92mm hülsid ja Baiernlase 535 kolvid).
Samas oleks tarvis mosse originaal mürasummutusmatte (need vildist alusega ja peal mingi pigimati taoline asi).
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 12 Juul 2011 23:41
Postitas Gustav
Et siis kokkutulekule!
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 13 Juul 2011 10:22
Postitas sass
Täna ilmselt panen teise kaane peale ja lähen summutit keevitama. Siis natuke on veel teha ja töepoolest - kokkutulekule!
Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 13 Juul 2011 12:03
Postitas w2intz
teed sa mersumehele viisaka linna kruiisi ka, enne kui jälle midagi juhtu?