Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Postitatud: 18 Okt 2014 23:22
Ise ei ole keemiat teinud...... aga kuskil 15 kraadi juures on päris hea värvida,värvil aega laiali valguda.... palavaga-30 kraadi on suht jama. Kunagi üritasin värvida ja midagi väga head ei tulnud. Palavaga peab värv vedelam olema,muidu läheb kananahka. Ja muidugi kiirustamine maksab ka kätte-kui esimest kihti ei lase ära kuivada..läheb voolama. Ja üldse,eks see väljas värvimine on õnnemäng. Lendavad igasugused satikad,kes lähevad peast lolliks ja otsivad maanudmisrada... peale selle veel kõik see praht ja lehed. Tuult peab ka jälgima. Kuna kruusatee ka kõrval,pean tegema õigeid otsuseid..... Olen ka 10 kraadiga värvinud aga ei taha ära kuivada õhtaks. Välja jätta ka ei saa,sest nigu kaste maha tuleb....lööb matiks. Diiselmosse tagatiiva värvimisega oligi jama. Lõunast sai värvitud aga õhtaks veel toores... Sai siis auto taguots sara alla aetud igaks juhuks. Suurte asjadega on lausa jama,kuulan isegi ilmateadet ja siis otsustan vastavalt. Kui oleks spets ruumid,oleks kõik asjad ammu valmis.partnermosse kirjutas:Jahedate ilmadega saab värvida ilusti väljas kui värvi komponent lahusti/kinniti panna mõni gramm rohkem ja kuumutada see segu enne värvimist kuni 36 kraadini. Ise proovisin aastaid tagasi ja tulemus oli super.