23. leht 24-st

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 18 Okt 2014 23:22
Postitas TALUPOEG TALUJA
partnermosse kirjutas:Jahedate ilmadega saab värvida ilusti väljas kui värvi komponent lahusti/kinniti panna mõni gramm rohkem ja kuumutada see segu enne värvimist kuni 36 kraadini. Ise proovisin aastaid tagasi ja tulemus oli super.
Ise ei ole keemiat teinud...... aga kuskil 15 kraadi juures on päris hea värvida,värvil aega laiali valguda.... palavaga-30 kraadi on suht jama. Kunagi üritasin värvida ja midagi väga head ei tulnud. Palavaga peab värv vedelam olema,muidu läheb kananahka. Ja muidugi kiirustamine maksab ka kätte-kui esimest kihti ei lase ära kuivada..läheb voolama. Ja üldse,eks see väljas värvimine on õnnemäng. Lendavad igasugused satikad,kes lähevad peast lolliks ja otsivad maanudmisrada... peale selle veel kõik see praht ja lehed. Tuult peab ka jälgima. Kuna kruusatee ka kõrval,pean tegema õigeid otsuseid..... Olen ka 10 kraadiga värvinud aga ei taha ära kuivada õhtaks. Välja jätta ka ei saa,sest nigu kaste maha tuleb....lööb matiks. Diiselmosse tagatiiva värvimisega oligi jama. Lõunast sai värvitud aga õhtaks veel toores... Sai siis auto taguots sara alla aetud igaks juhuks. Suurte asjadega on lausa jama,kuulan isegi ilmateadet ja siis otsustan vastavalt. Kui oleks spets ruumid,oleks kõik asjad ammu valmis.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 19 Okt 2014 15:47
Postitas MAZ
Rahvas sooviks rohkem ka diisel Moskvichi edusammudest kuulda.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 19 Okt 2014 17:04
Postitas Jossu
Eriti sooviks teda näha rohkem kui kapotialt

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 19 Okt 2014 17:38
Postitas MAZ
Olen ka nõus,et võiks rohkem pilte panna, vahet pole kui roostes ta on.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 19 Okt 2014 20:04
Postitas TALUPOEG TALUJA
Õhtust!
Lubatud ja oodatud pildid siis sellest otsitavast liistust mis uste all tihendi jakukohal aitavad siis uksetihendit kinni hoida:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

See liist on õite õhukesest plekist ja kinnitub siis kolme traadist tüübliga . Kas kellegil on pakkuda? Oleks vaja kohe ja kõigile ustele...

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 19 Okt 2014 20:48
Postitas TALUPOEG TALUJA
MAZ kirjutas:Rahvas sooviks rohkem ka diisel Moskvichi edusammudest kuulda.
Nagu juba teada......on masin arvel ja TÜV ka tehtud :beer ......aga:

Edusamme on. Täna sai sõidetud vast 50 km. jagu ja põhiline mure on veel mootori käivitamisega hommikuti. Aku vana ja tundub,et küttepump ei löö pihustitest läbi starterit kedrates. Viga on selles,et pihustisurve peab olema 135 at. sellega aga mootor tossutab. Ajab sinist....süüte varasemaks panek ei mõika,klapid hakkavad ragisema aga suits ei kao. 140 at.on suits kadunud praktiliselt aga käivitus kehva. Esimene kord pihusteid kokku ladudes said kõik 140 aga üks oli millegipärast saanud 135at. ja käivitus imehea. Mul on kolhoosnike poolt ära trööbatud pihustistend ja avastasin mingi aeg,et seieri peksab lahti ja tekitab segadust...kuan vassib...nüüd otsin manomeetrit taga. Vaja oleks 0-200 at. vahel aga kriipsuvahe pidi olema 10 atsi....otsin sellist millel kriipsuvahe 5 atsi aga veel pole leidnud. Tahan teha loomkatseid.... :lol ja panen siis kõi pihustid alla 135-140 vahele. Pihustoitsad on uued aga Golfi omad. Viga võib ka olla selles,et järsku Golfi otsad tahavad suuremat survet...aga ma pole kindel kuna ei tea Golfi asjadest miskit....Pihustiotsad said DN 293 .Muidu autol minekut on. Võib ka olla nii,et kõik ok. aga minu stend paneb segast...ja mina otsin viga taga nagu segane.... Võib ka olla nii,et pump lihtsalt kulunud. Kulunud pumbaga võib kõike olla. Kui nüüd oma jõudude ja koduste vahenditega hakkama eiu saa,näitan pumpa ja autot proffidele ja vaatan mis nemad arvavad.
Sõites ja sooja mootoriga pole häda midagi. Suurest mäest üles vurades neljanda käiguga ei teinud suurt väljagi,jõupuudust pole. Pisut tuim on aga eks see vast sellest ,et tegu vanakooli mootoriga. Mulle on aeglased ja uimased mootorid alati meeldinud.
Teadmiseks teistele,et panin autole SL-i ehk sitalaotaja tagasillareduktori. See tegi auto kohe kiiremaks.
Mul on sihuke tunne,et kolime siit ikka uude teemasse muidu tuleb pudru ja kapsad...ehk siis näeme-----

http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... f=6&t=4665

ehk siis...

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 22 Okt 2014 18:07
Postitas TALUPOEG TALUJA
No ma ikka lootsin,et keegi pakub neid uksealuseid liiste aga võta näpust-ei essugi. Aga päeva päästis see,et sain täitsa uue! Ja teadagi kustkohast----oma lauasahtlist... :D Sellest muidugi vähe aga abiks ikka.

Pilt

Pilt

Pilt

Vähemalt on nüüd uue asja pealt näha,et mida ma üldse otsin.

T.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 31 Okt 2014 23:46
Postitas TALUPOEG TALUJA
Täna sai siis kõvasti rabatud auto kallal. Resonaator oli juba kevadel hõre aga kuna aknaid ei olnud vaja alla krudida jahedaga,ei ajanud ka vingu sisse. Sõbralt sain poolepiduse reso ja alla see saigi. Ja nagu mulkidele kohane,autole tuleb ikka kõige viletsamad jupid ennem alla panna,kui uued. Vaat uusi saad alati panna ja hea on teada ka,et vana sai alla aga uus on tagavaraks... :lol Üldse vaatan,et see sumpsi torustik roostetab hirmsasti. Nigu haamriga lööd,pudeneb roostet maha nagu kole. Väga kolkida ei julgegi,järsku tuleb auk sisse.
Enne mootori käivitamist pidin starteri maha võtma,sest viimane kord ei saanud kuidagi enam autot tööle panna. Starterit ringi ajades oli imelik keevitamise hääl ja jõudu ka vedada polnud. Nüüd sain ka veale jälile-üks starteri hari oli pisut lennus. Vedru oli harja tagant ära hüpanud ja toetus vasta harja hoidjat nii,et kollektorile surve puudus. Kas oma praak eelmine kord või juhtus asi teistmoodi,kes seda enam kindlaks teeb. Vähemalt on nüüd asi jälle korras.
Üks tungraua kronsa nelikanttoru oli ka ära mädanenud ja sai uus tehtud. Nüüd saab jälle autot õigest kohast kergitada.
Kuna vaatasin ka pidurid üle siis lõin igaks juhuks ka talvekummid alla. Kõik tööd siis ühe korraga. Käsipidurit sai ka peale keeratud. Kõigi tööde põhjus ka teada-----vaja minna tehnoülevaatusele. Peaks vist ka kontaktid üle vaatama igaks juhuks,ammu pole ju sõitnud ka,võibolla juba vanadusest halliks läinud. Ja nagu alati,tööhoos läksid meelest pildid teha......
Mis puutub uste remonti,need juba autol kenasti ees. Sai liimitud uued tihendid ja nüüd ei tohiks enam juhipoolsest küljest ühtki kilinat-kolinat-vilinat kostma. Juhiukse tihendi puudumise pärast oli sõites koguaeg väike vilistamine mis hakkas ära tüütama. Tuba peaks ka nüüd soojem olema talvel. Kahjuks siis teise poole uste tegemine jäi järgmisse aastasse aga midagi teha pole. Ülevaatuse jaoks on Mosse suhteliselt sile ja ei riiva silma ka. Salong sai ka puhtaks pestud. Kuna uksi ees polnud,tegid loomad kohe sellest oma elamise. Ime veel,et kassid kõike täis ei kusnud...... :lol Aga eks nad said vast aru ka,et juhul kui......siis :kill Õnneks sai salong suure tolmuimejaga puhtaks tõmmatud ja kassi karvad ka istmekatetelt ära. Loomadega on jama,mutid kaabivad altpoolt,rotid-hiired seest,kassid koerad väljast ja seest......krrrdiii loooooomad... :D

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 01 Nov 2014 20:10
Postitas TALUPOEG TALUJA
Nüüd siis mõned pildid uste remondist:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Pärast remonti näevad asjad hulga ilusamad välja.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Uksepolstrid on juba väsinud aga ega vist kellegil paremaid pole ka. Töömasin ka ja ega eputamiseks selline masin ei sobi ka...

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 02 Nov 2014 17:28
Postitas Edel
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Ja nagu alati,tööhoos läksid meelest pildid teha......
Omast käest tean, et pilti tehes kulub remondiks umbes kaks korda rohkem aega :D Samas, tehke ikka, omalgi vahel hiljem vaja neid lapata, kui jälle analoogset detaili vaja putitada...