AZLK 412IE -74, 2140 ja kastikad - wax

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitus Postitas stern100 »

hannes24 kirjutas:Mina sain enda risul keti pingutatud ilma mootorit lahti võtmata. Raamatus oli juhend olemas selle kohta.
Vahepeal ei anna ketti enam pingutada ;) Kas tald liialt kulunud või kett liialt veninud.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 124 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
hannes24
Postitusi: 274
Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Asukoht: Kirepi

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitus Postitas hannes24 »

stern100 kirjutas:
hannes24 kirjutas:Mina sain enda risul keti pingutatud ilma mootorit lahti võtmata. Raamatus oli juhend olemas selle kohta.
Vahepeal ei anna ketti enam pingutada ;) Kas tald liialt kulunud või kett liialt veninud.
Eks auto omanik tunneb enda masinat kõige paremini. Ise alustaks lihtsamast võimalikust asjast :)
"ONU HEINO RALLITIIM"
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1717
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitus Postitas wax »

wax kirjutas:Hetkel sees originaalseadistus ehk 1. kamber 109/150 2. kamber 157/170.
Nüüd on 120/150 ja 162/180, ja esimese kambri kullinoka puurisin kah 0,5-ks, ning ütleme nii, et see auto pole kunagi nii hästi edasi käinud nagu praegu :D Suu on kõrvuni peas. :P
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitus Postitas SanderV »

mis karpa on üldse?
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1582
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitus Postitas partnermosse »

wax kirjutas:
wax kirjutas:Hetkel sees originaalseadistus ehk 1. kamber 109/150 2. kamber 157/170.
Nüüd on 120/150 ja 162/180, ja esimese kambri kullinoka puurisin kah 0,5-ks, ning ütleme nii, et see auto pole kunagi nii hästi edasi käinud nagu praegu :D Suu on kõrvuni peas. :P
Paistab,et neist katsetamistest ole siis kasu olnud ;)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1717
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitus Postitas wax »

Mingi 2101 ja 2105 hübriid on, vaakumiga. Tunnusplaat on ühtlaselt valgeks kulunud ja sealt ei loe midagi välja :)

Aga teen homme õhtul pikema sõidu, ja vaatab kas tahmab küünlaid kah. Siis peaks vist teise kambri õhudüüsi 190 panema?
Tänud partnermossele, kes väga abiks on olnud. Ja sassile aitäh, et enda rallika karpat proovida andis :)
Sternilt ostsin tagavaraks mehaanilise 2101 oma, kuid seda täna ei proovinud. Eks millalgi teine kord.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitus Postitas SanderV »

mul endal 01 täismeh mingite omaloomingu düüsidega, hetkel saab 0-60km/h 6.2 sekki aga peale seda kuskil 80km/h+ kaob nagu pauk ära ja 60-100 läheb 11 sekki total 17 sekki :S
kui õigesti mäletan oli umbes 140/170 157/170
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitus Postitas sass »

120/140 128/190 olid mul seal sees, täismehaaniline 01 karburaator, 0-100km/h GPS-i järgi oli 15,3x sekundit keskmine. Lihtsalt vördluseks.

Aga tänud ka sulle, wax, saab isegi nüüd düüsidega korra katsetada. Millalgi sul selle imelooma üle vaatama. :)
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1717
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitus Postitas wax »

Jõudsin ka kenasti Taverallilt koju. Kogu ralli aja karpa ikkagi natuke streikis. Teise lõõriga mingi jama. Keerasin veits lahti, siis hakkas õrnalt kütust peale tilkuma, ning 10 km sõiduga peksis täis ning jõud kadus. Teistpidi keerates lõi lõõri jällegi nii kinni, et tühikäiku polnud. Igatahes, väikeste peatustega saime ikkagi kenasti ja suuremate hilinemisteta sõidu tehtud. Kütust kulus kodust Roostale täpselt 2 paagitäit. Roostalt ära sõites saime kilomeetri sõita, kui paak sai tühjaks :D Õnneks oli kanistriga kaasas, ja kulgesime kenasti Haapsallu ära :)
Ralli ise oli mudane, nagu ka aastal 2008. Aga võrreldes varasematega oli nii legend kui ristsõna liigagi lihtne :)
Igatahes on mul hea meel, et Toyotat valmis ei saanud, sest seda oleks olnud päris nutune treppis teedel ja aukudes lõhkuda. Madal mosse võttis kah mõndasid auke päris terava pauguga vastu, kuid mosse ongi loodud sellistele teedele, seega midagi küljest ära ei kukkunud, vaid roolilõtk on peale rallit natuke suurem :D Eks kevadel tuleb niikuinii enne suvehooaega terve auto põhjalikult üle käia ja vahetamist vajavad asjad vahetada ja üle pingutada :)

Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1717
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitus Postitas wax »

Pilt

Kevade puhul on taas veljehullus lahti läinud :D Ostsin veel 2 komplekti huvitavaid velgi. Midagi tuleb vist müüki panna.
Vasta