23. leht 40-st

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 18 Veebr 2014 09:43
Postitas stern100
hannes24 kirjutas:Mina sain enda risul keti pingutatud ilma mootorit lahti võtmata. Raamatus oli juhend olemas selle kohta.
Vahepeal ei anna ketti enam pingutada ;) Kas tald liialt kulunud või kett liialt veninud.

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 18 Veebr 2014 15:37
Postitas hannes24
stern100 kirjutas:
hannes24 kirjutas:Mina sain enda risul keti pingutatud ilma mootorit lahti võtmata. Raamatus oli juhend olemas selle kohta.
Vahepeal ei anna ketti enam pingutada ;) Kas tald liialt kulunud või kett liialt veninud.
Eks auto omanik tunneb enda masinat kõige paremini. Ise alustaks lihtsamast võimalikust asjast :)

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 19 Veebr 2014 00:51
Postitas wax
wax kirjutas:Hetkel sees originaalseadistus ehk 1. kamber 109/150 2. kamber 157/170.
Nüüd on 120/150 ja 162/180, ja esimese kambri kullinoka puurisin kah 0,5-ks, ning ütleme nii, et see auto pole kunagi nii hästi edasi käinud nagu praegu :D Suu on kõrvuni peas. :P

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 19 Veebr 2014 00:54
Postitas SanderV
mis karpa on üldse?

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 19 Veebr 2014 00:54
Postitas partnermosse
wax kirjutas:
wax kirjutas:Hetkel sees originaalseadistus ehk 1. kamber 109/150 2. kamber 157/170.
Nüüd on 120/150 ja 162/180, ja esimese kambri kullinoka puurisin kah 0,5-ks, ning ütleme nii, et see auto pole kunagi nii hästi edasi käinud nagu praegu :D Suu on kõrvuni peas. :P
Paistab,et neist katsetamistest ole siis kasu olnud ;)

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 19 Veebr 2014 01:00
Postitas wax
Mingi 2101 ja 2105 hübriid on, vaakumiga. Tunnusplaat on ühtlaselt valgeks kulunud ja sealt ei loe midagi välja :)

Aga teen homme õhtul pikema sõidu, ja vaatab kas tahmab küünlaid kah. Siis peaks vist teise kambri õhudüüsi 190 panema?
Tänud partnermossele, kes väga abiks on olnud. Ja sassile aitäh, et enda rallika karpat proovida andis :)
Sternilt ostsin tagavaraks mehaanilise 2101 oma, kuid seda täna ei proovinud. Eks millalgi teine kord.

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 19 Veebr 2014 01:42
Postitas SanderV
mul endal 01 täismeh mingite omaloomingu düüsidega, hetkel saab 0-60km/h 6.2 sekki aga peale seda kuskil 80km/h+ kaob nagu pauk ära ja 60-100 läheb 11 sekki total 17 sekki :S
kui õigesti mäletan oli umbes 140/170 157/170

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 19 Veebr 2014 07:44
Postitas sass
120/140 128/190 olid mul seal sees, täismehaaniline 01 karburaator, 0-100km/h GPS-i järgi oli 15,3x sekundit keskmine. Lihtsalt vördluseks.

Aga tänud ka sulle, wax, saab isegi nüüd düüsidega korra katsetada. Millalgi sul selle imelooma üle vaatama. :)

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 24 Veebr 2014 14:10
Postitas wax
Jõudsin ka kenasti Taverallilt koju. Kogu ralli aja karpa ikkagi natuke streikis. Teise lõõriga mingi jama. Keerasin veits lahti, siis hakkas õrnalt kütust peale tilkuma, ning 10 km sõiduga peksis täis ning jõud kadus. Teistpidi keerates lõi lõõri jällegi nii kinni, et tühikäiku polnud. Igatahes, väikeste peatustega saime ikkagi kenasti ja suuremate hilinemisteta sõidu tehtud. Kütust kulus kodust Roostale täpselt 2 paagitäit. Roostalt ära sõites saime kilomeetri sõita, kui paak sai tühjaks :D Õnneks oli kanistriga kaasas, ja kulgesime kenasti Haapsallu ära :)
Ralli ise oli mudane, nagu ka aastal 2008. Aga võrreldes varasematega oli nii legend kui ristsõna liigagi lihtne :)
Igatahes on mul hea meel, et Toyotat valmis ei saanud, sest seda oleks olnud päris nutune treppis teedel ja aukudes lõhkuda. Madal mosse võttis kah mõndasid auke päris terava pauguga vastu, kuid mosse ongi loodud sellistele teedele, seega midagi küljest ära ei kukkunud, vaid roolilõtk on peale rallit natuke suurem :D Eks kevadel tuleb niikuinii enne suvehooaega terve auto põhjalikult üle käia ja vahetamist vajavad asjad vahetada ja üle pingutada :)

Pilt
Pilt

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 27 Mär 2014 11:47
Postitas wax
Pilt

Kevade puhul on taas veljehullus lahti läinud :D Ostsin veel 2 komplekti huvitavaid velgi. Midagi tuleb vist müüki panna.