23. leht 34-st

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 21 Juul 2011 00:17
Postitas sass
w2intz kirjutas:teed sa mersumehele viisaka linna kruiisi ka, enne kui jälle midagi juhtu? :auto
Varsti saad ehk korraliku kruiisi, täna said ise proovida söitu... :)

Igatahes, summuti sai alla pandud, plokikaas on vahetatud... Söidab, pidurdab ja pöörab kah. Aga teha veel on, enne kui saab Peipsi äärde liikuda: esirataste kokkujooks reguleerida, klapid reguleerida (päris koledalt tiksub hetkel), keti otsakaas korralikult kinni panna (lekib ohtralt), hoovastik reguleerida ja viimaks panna muusika sisse tagasi. Hetkel rohkem ei meenu, aga kindlasti on neid asju veel.

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 21 Juul 2011 13:02
Postitas w2intz
Mersumees sai oma tahte kätte, proovida ühte huvitavat autot. Kuna mosu tekitas liialt palju kibelust jätkus sabinat veel ööseks küllaltki.

Seniks mütsmaha :beer

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 27 Juul 2011 13:29
Postitas sass
Kokkutulekule selle masinaga kahjuks ei jõudnud, kuid sain meeldivalt viibida Gustavi auto tagaistmel. :D

Aga enda autoga plaanid lihtsad: täiendada veel helisummutust (eile said tehtud kergemad matid originaal viltmattide asemele, natuke veel kindlate kohtade peale pigimatti ja peaks okei olema), helisüsteem paigaldada ja väiksemaid asju veel... Augustis tahaks masinaga natuke sõita ka... :)

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 01 Okt 2011 21:08
Postitas sass
Autol all ümber tehtud summuti, alates pükstest 51mm toru, kusjuures pükste "kitsaskoht" ka ümber tehtud. Kitsaskohaks siis kahe toru ühinemine. Lõppu läks üks resonaator. Vahetasin ka karburaatori ära ja käisin proovisõidul. Üldiselt ei käinud väga hästi, aga kõik ei ole paigas ka.

Et oleks huvitavam, lisan ka ühe video.

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 01 Okt 2011 22:18
Postitas wax
sass kirjutas:Üldiselt ei käinud väga hästi
Kas karpa või sumpsi pärast?

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 02 Okt 2011 11:13
Postitas sass
Karpa oli probleemne, tühikäik mingil põhjusel puudus ja segu oli rikas... Ilmselt ujukitase liiga kõrge. Täisgaasil ei kiirendanud, vaid vöttis hinge kinni...

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 29 Nov 2011 13:02
Postitas sass
Auto selleks aastaks ära pandud, ootab kevadet. :)

Uus summutijooks (lõpus üks resonaator), sai katsetuseks alla pandud millalgi... Kuskil eespool video ka asjast.
Pilt

Muud huvitavat polegi. Vöibolla hiljem lisan möne pildi ka, mis kalendri jaoks sai tehtud. :)

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 29 Nov 2011 15:39
Postitas SanderV
vana kuidas sa kitse ei näinud

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 09 Mär 2012 10:40
Postitas sass
Käisin üks nädalavahetus autot käivitamas - kui auto seisma jäi, lasin vee välja mootorist... Hakkasin täitma siis uuesti ja kallasin umbes 8 liitrit sisse - vaatasin, et radikas, raisk, ei saagi täis. Panin siis juurde ja ikka ei saanud täis... Mötlesin, et ju ta siis kuskilt lekib. Seepeale käivitasin mootori, nagu alati, läks poolest pöördest... Tundus kõik kena, aga karterituulutusest lõi välja õli ja vee segu... Selge, sinna siis see vesi läkski. :bs

Selle peale ei viitsinud too päev midagi teha auto kallal. Nüüd tõin Tallinnast uue korraliku kaanetihendi, silikooniga. Vahetan selle ära mingi aeg, siis ehk saab korda (enne kasutasin vanast ajast jäänud kaanetihendeid, mille kvaliteet on kaheldav). Lisaks sellele sain uued H4 esituled varuks Tondi motopoest - 3€ tk. Juurde sai tellitud ka prantsuse stiilis H4 pirnid (kollased).

Pilt Pilt

Hetkel autoga suuri plaane pole... Enne suve sooviks veel täiendada müraisolatsiooni, summuti teha veidi vaiksem (üks resonaator juurde panna), juhiistme alune kokku keevitada korralikult (lahti tulnud punktkeevitustest), veljed värvida ilusti valgeks, vahetada amordid veidi asjalikemate vastu... ja see on enam-vähem kõik.

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 09 Mär 2012 11:08
Postitas smaster
Kenad pirnid, omalegi sellised. Järgmisel nädalal pidi kätte saama vist juba kui kõik hästi läheb...