24. leht 24-st
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Postitatud: 02 Nov 2014 19:41
Postitas HendrikR
TALUPOEG TALUJA kirjutas:
Uksepolstrid on juba väsinud aga ega vist kellegil paremaid pole ka. Töömasin ka ja ega eputamiseks selline masin ei sobi ka...
No eks siis tuleb ise uued teha
Vanad polstrid šablooniks,võtad soome papi või vineeri,ostad poest kangast või nahka,tõmbad üle ja korras
Tulemus jääb väga viisakas
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Postitatud: 02 Nov 2014 20:00
Postitas TALUPOEG TALUJA
HendrikR kirjutas:TALUPOEG TALUJA kirjutas:
Uksepolstrid on juba väsinud aga ega vist kellegil paremaid pole ka. Töömasin ka ja ega eputamiseks selline masin ei sobi ka...
No eks siis tuleb ise uued teha
Vanad polstrid šablooniks,võtad soome papi või vineeri,ostad poest kangast või nahka,tõmbad üle ja korras
Tulemus jääb väga viisakas
Täitsa võimalik. Kahjuks olen maru laiskvorst ja ei viitsi ise midagi teha. Kasutan vanu varuosi ja teistest ülejäänud asju...
Ja mulle meeldivad ikka tehase asjad rohkem natike. Ma arvan,et minu eluajal peaks neid jätkuma. Aastal 2072 võivad minupärast kasvõi otsa saada.
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Postitatud: 03 Nov 2014 00:10
Postitas tanello2
Küll sa krt plaanid kaua elada, mul on 2077 minek
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Postitatud: 12 Nov 2014 23:07
Postitas TALUPOEG TALUJA
Sai kunagi lubatud üles panna pildid sellest heast tööriistast- lihvimishöövlist(kui on sihuke õige nimetus):
Sellega sai korralikult uksed õigeks. Pikkust 42 cm ja laiust 7 cm. Väikese taldlihvijaga ei saa nii siledaks pindu. Taldlihvijal kulub alt svamm ka ära õite kähku. Suure töö võib ära teha aga viimase lihvi annad ikka höövliga. Ja sellega saab käsitsi päris kiiresti asi korda. Paberit on ka hea vahetada,sest takjakinnitus on üleprahi värk. Tahad jämedat,paned jämeda paberi. Kui peenemat siis peenemat. Sobiv tööriist. Talupoeg soovitab.
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Postitatud: 05 Dets 2014 22:22
Postitas TALUPOEG TALUJA
Õhtust!
Täna käisin TÜV-d tegemas. Jalutasin ülevaatuspunktist läbi nagu oma kodust. Kõige suurem kaotus oli kapotitrossi katkemine. Kuna mul olid juba näpud ennem kapoti vahel ja jõudsin veidi kergitada,saingi kerge vaevaga luugi lahti. See oli nagu lotovõit. Õnneks oli mingi karbussi hoob käigukangi juurde ununenud ja selle torkasin nii luku vahele,et saan iga kell kapotti avada. Ma ei kujuta ette milliseid kannatusi oleksin siis pidanud taluma,kui ei oleks näpud vahel olnud....... ehk keski pajatab?
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Postitatud: 05 Dets 2014 23:19
Postitas irukas
ehk keski pajatab?
Väidetavalt tuleb trossi kõrist tõmmates lahti.
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Postitatud: 06 Dets 2014 00:26
Postitas Seenior
irukas kirjutas: ehk keski pajatab?
Väidetavalt tuleb trossi kõrist tõmmates lahti.
Tehase seades on trossikõril klamber,mille abil saab trossi katkemisel kõrist tõmmates kapoti lahti. Kui see vidinas on auto ajaloo kestel kaotsi läinud,aitab tavaline kangipõhimõttel töötav konserviavaja.
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Postitatud: 07 Dets 2014 22:11
Postitas TALUPOEG TALUJA
Vaatasin,et eelmine õlivahetus oli aasta tagasi ja kilomeetrid ka vihikus kenasti kirjas. Novembri lõpus 2013 a. olen vahetanud ja nüüd siis sõitnud aastaga kõigest 1450 km. ringis. Õli veel värske ja lasen samas vaimus edasi. Poolsünt pealekauba. Tuleb välja,et aasta jooksul on masin ikka enamuse ajast seisnud ja põhisõidud teiste käuladega tehtud...
Aga nüüdseks peale viimast mootori remonti sõidetud 180 tuh. kokku-255 tuh. km. Mootor õli ei tarbi õnneks. Järelikult saab veel tükk aega ringi kärutada...
Eks järgmisel aastal tuleb värsket plekki ka mõnda kohta kere külge pookida,sest tagapõllel juba augud sees. Eks vanakesel juba aastaid ka...
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Postitatud: 14 Dets 2014 16:45
Postitas TALUPOEG TALUJA
Lootsin juba,et auto talvevalmis aga võta näpust. Linnas käivitades kostis kapoti alt jube kõrin ja ragin. Võtsin kapoti lahti ja kuulasin. Vaevalt vedas starterit ringi ja tegi hirmsat keevituse moodi häält..... Täna hommikul lammutasin starteri laiali. Tuli välja,et ankur lühises. Kunagi on puksid ära kulunud ja vedanud osa lamelle kaasa. Ja kohe näha,et läks keresse,paber ka kadunud vahelt. No mul riiulis mitu vana starterit ja võtsin järgmise. Loomulikult võtsin ka osadeks. Täpselt sama lugu aga veelgi hullemas seisus. Tegin uued puksid,lõin kruvika otsaga plekid õigesse kohta tagasi ja ja torkasin treipinki. Lasin relakaga ankru veidi ümaramaks,et ei oleks kõrgemaid kohti. Ladusin kõik uuesti kokku. Sain ka asja korralikult tööle. Aga eks me näe. Täna võib ju korras olla aga homme ka päev...... Tuleb siis jälgida. Ja tundub,et riiulisse sattunud teiste vana värk.....millest muidu kasu pole,kui mitme pealt jälle üks söödav asi tuleb kokku teha. Ja enamus lastud viimaseni laiaks ja ega enne keegi midagi ei remondi,kui asi vaga....
Eks ma ka ise samasugune....