IZ 412 IE 1981 Jeekim
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Kuulge kuulge, oma vaidlused asjade hindade üle võite kuskile mujale teemasse teha. Selle teema hoiaks ikka oma mosse jaoks.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Häid ideid mida veel üle vaadatada ja paradandada, et saada käiguvahetus normaalseks. Praegu on olukord selline, et kohalt minnes saab esimese käigu sisse, see järel teine, kolmas, neljas nii nagu vaja. Aga nüüd kui tuleb olukord kus vaja käike alla vahetada, täpsemalt siis kolmanda, või isegi neljada pealt teisei peale panna siis teist sisse ei saa, läheb neljas ja asi ongi nii. Hoovastik sai lahti võetud korralikke puksidega küljepeale liigutamise hoob alla pandud, paika reguleeritud. Sidur sai korda tehtud. Kõik peaks olema nagu viis, aga alla ikka ei õnnestu vahetada. Kui ilma sidurita ja vahegaasiga vahetada siis 50:50, ilma vahegaasita ja siduriga mitte kunagi. Mure siis ainult teise käigu peale vahetamisel kui ülevalt alla vahetada, alt ülesse toimib, ja neljanda pealt kolmanda peale samuti toimib. Vahegaasi ja siduriga saab kolmanda pealt esimese peale alla vahetada.
Enne uue hoova paigaldamist lasin sinna natukene värvi kah peale:
Tegelikult hakkasin üldse summutit vahetama kuna vana lasi natukene läbi. Esimene osa ei olnud tihedalt pükstesse lükatud. Ja välja vahetasin seetõttu, et resonaatori katteplekk oli lahti kuidagi ja natukene värske roostega kaetud.
Igatahes hääl muutus kohe tunduvalt vaiksemaks ja kõrvale harjumatuks
Enne uue hoova paigaldamist lasin sinna natukene värvi kah peale:
Tegelikult hakkasin üldse summutit vahetama kuna vana lasi natukene läbi. Esimene osa ei olnud tihedalt pükstesse lükatud. Ja välja vahetasin seetõttu, et resonaatori katteplekk oli lahti kuidagi ja natukene värske roostega kaetud.
Igatahes hääl muutus kohe tunduvalt vaiksemaks ja kõrvale harjumatuks
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Kui võimalik, kontrolli, kas all olev hoob on üldse oma õige kujuga. Endal selline juhus olnud, et hoob ei olnud enam õigete painetega.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Olemas olevatega vaadanud ja võrrelnud ja olid sarnased küll ja nagu ennegi ütlesin siis vahetasin juba ühe hoova välja ja panin jämedamast materjalist hoova asemele. Kui nüüd väga häid ideid ei tule ja mõni päev aega saan siis proovin selle variandi kah ära, et vahetan käigukangi välja ja kuna selleks tuleb käigukast maha võtta siis saan seal uurida täpsemalt mis viga on.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Ei tule käigukast maha võtta. Olen rallikal kangi salongis ära murdnud. Siis tuli küll kogu mäng natuke tõmmates välja. Eemalda see kang ise kulissi küljest lahti ja saad allapoole kogu muu kupatuse ka kätte, kui natuke pusid.Jeekim kirjutas:Olemas olevatega vaadanud ja võrrelnud ja olid sarnased küll ja nagu ennegi ütlesin siis vahetasin juba ühe hoova välja ja panin jämedamast materjalist hoova asemele. Kui nüüd väga häid ideid ei tule ja mõni päev aega saan siis proovin selle variandi kah ära, et vahetan käigukangi välja ja kuna selleks tuleb käigukast maha võtta siis saan seal uurida täpsemalt mis viga on.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Viga leitud, kõrvaldatud ja käiguvahetus paremaks muudetud.
Nimelt siis see punase ringiga tähistatud julla andis nii palju vabalt liikuma, et praktiliselt käigukasti pool ei toimunud mingit küljepeale liigumist.
Lisaks sai käiguakast välja vahetatud, kuna sisendvõlli poolsest otsast lekkis õli meeletult. Ja kuna juba käigukast maas oli siis sai sinna külge pandud ka varem varutud tuuning element:
Ja üldse käigukast sai eemaldatud selleks, et välja vahetada vana käigkang, mis oli väga õige lüke. Kui võrrelda vana käigukangi liikumist ja selle omaga mis külge läks siis nagu öö ja päev. Kujutage ette roolivõimuga autot ja roolivõimuta autot. No vot see vana kang käis umbes sama raskelt kui roolivõimuta auto rool ja uus oli kerge kui roolivõimuga auto rool.
Nüüd on vähemalt salongist kõik käigud leitavad ilma suurema jamata.
Kui veel armatuuris andurid saaks kah näitama siis oleks väga viis. Praegu töötab ainult ampermeeter. Õli rõhku näitab manuaalne manomeeter. Bensiini puudumist saan aru siis kui plötplöt tee äärde peab keerama. Vahetasin termomeetri ja bensunäidikud ära, lisaks vahetasin paagianduri ära ja ikka ei tööta need.
Nimelt siis see punase ringiga tähistatud julla andis nii palju vabalt liikuma, et praktiliselt käigukasti pool ei toimunud mingit küljepeale liigumist.
Lisaks sai käiguakast välja vahetatud, kuna sisendvõlli poolsest otsast lekkis õli meeletult. Ja kuna juba käigukast maas oli siis sai sinna külge pandud ka varem varutud tuuning element:
Ja üldse käigukast sai eemaldatud selleks, et välja vahetada vana käigkang, mis oli väga õige lüke. Kui võrrelda vana käigukangi liikumist ja selle omaga mis külge läks siis nagu öö ja päev. Kujutage ette roolivõimuga autot ja roolivõimuta autot. No vot see vana kang käis umbes sama raskelt kui roolivõimuta auto rool ja uus oli kerge kui roolivõimuga auto rool.
Nüüd on vähemalt salongist kõik käigud leitavad ilma suurema jamata.
Kui veel armatuuris andurid saaks kah näitama siis oleks väga viis. Praegu töötab ainult ampermeeter. Õli rõhku näitab manuaalne manomeeter. Bensiini puudumist saan aru siis kui plötplöt tee äärde peab keerama. Vahetasin termomeetri ja bensunäidikud ära, lisaks vahetasin paagianduri ära ja ikka ei tööta need.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
aga juhtmeid ka keegi kontrollis?
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Vähe sellest, et andurid ei tööta, nüüd ei tööta enam suunatuled, salongiventilaator, tagurdustuled. Võib-olla midagi veel mida ei ole veel avastanud.
Kuna roolikarbi kaas oli mõraga juba mingi aega tagasi siis täna otsustasin, et võtan kätte ja vahetan ära. Nüüd oli üks mõra juurde tekkinud ja nii kui küljest ära võtsin kukkus kolmeks jupiks:
Tänu katkisele kaanele oli ka kogu õli roolikarbist välja jooksnud ja see oli seest umbes sama kuiv kui sahaara kõrb:
Eelmisel ülevaatusel mainiti ära, et tagumised suunatule klaasid on liiga pleekunud ja kuna juhtumisi olid uued klaasid olemas siis said ka need väheke värskendust:
Vana
VS UUS
Ja kuna käepärast olid ka tiivasuunatuleklaasid siis said ka need vahetatud:
Vanadest pilte käepärast ei ole, aga ilmselt kui eest poolt vaadata siis saab aimu kui valged ka need olid.
Kuna roolikarbi kaas oli mõraga juba mingi aega tagasi siis täna otsustasin, et võtan kätte ja vahetan ära. Nüüd oli üks mõra juurde tekkinud ja nii kui küljest ära võtsin kukkus kolmeks jupiks:
Tänu katkisele kaanele oli ka kogu õli roolikarbist välja jooksnud ja see oli seest umbes sama kuiv kui sahaara kõrb:
Eelmisel ülevaatusel mainiti ära, et tagumised suunatule klaasid on liiga pleekunud ja kuna juhtumisi olid uued klaasid olemas siis said ka need väheke värskendust:
Vana
VS UUS
Ja kuna käepärast olid ka tiivasuunatuleklaasid siis said ka need vahetatud:
Vanadest pilte käepärast ei ole, aga ilmselt kui eest poolt vaadata siis saab aimu kui valged ka need olid.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Kui rooli karbist juba räägid siis ehk mainid ka mis õli sinna panna sobib ?
Endal TAD 17 pool kanistri täit järgi kasti ja difri õli vahetusest ning vaja ka rooli karpis õli välja vahetada.
Endal TAD 17 pool kanistri täit järgi kasti ja difri õli vahetusest ning vaja ka rooli karpis õli välja vahetada.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Roolikarbis käib käigukasti ja tagasilla õli. Nii et sobib küll.